SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2024 17:45:56 ]![]()
Altijd goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel, zo maar ff wat water drinken![]()
Ik kan ook lief zijn zonder gelijk iets te willen hoor.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet veel water gehad ook vandaag..![]()
![]()
Je moet de sterke drank ook laten staan Lov.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet veel water gehad ook vandaag..
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet veel water gehad ook vandaag..meer ijsblokjes erin dusquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet de sterke drank ook laten staan Lov.![]()
![]()
Oh echt, dacht drinken is drinkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet de sterke drank ook laten staan Lov.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je kunt er een painttopic over openen (of "Paint Meiland in malle situaties"), maar de gewoonte is dat de TS eerst zelf wat maakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Paint hier Meiland in een achterstandswijk.![]()
Alcohol zorgt juist voor meer vocht afvoer.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt, dacht drinken is drinken
Nja drink liever water ( met een smaakje, of (ijs)thee en frisquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Alcohol zorgt juist voor meer vocht afvoer."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat gaat het worden?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik wel goed idee voor later vanavond
Ik prefereer idd ook water met een smaakje!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja drink liever water ( met een smaakje, of (ijs)thee en fris![]()
![]()
Stukken geschiedenis moordzaken leerzame dingen beter als die infantiele meiland.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik prefereer idd ook water met een smaakje!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dat vind jijquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stukken geschiedenis moordzaken leerzame dingen beter als die infantiele meiland.
het is hier nog steeds ONZ trouwens![]()
Dan haal ik de deur van het slot.quote:
Ohw wacht, zal niet zo'n verrassing zijn.
Dat weet je niet he ...... je hebt verrassingen en verrassingenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan haal ik de deur van het slot.
Ohw wacht, zal niet zo'n verrassing zijn.![]()
Ik vergeet altijd dat ik bietjes in huis hebTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Waarom doen netwerk mensen altijd zo gecompliceerd. 100GBase-SR4 of 100GBase-SR10... make up your mind![]()
Ik zag vandaag bieten, komt wel dichtbij zo.
Zo fijn dat Sammy gewoon op tijd klaar is wanneer ik dat wil
Schone was bij thuiskomstTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Moet gelijk weer denken aan dat ik een praktijkassistent was op een VMBO.
Vraagt de scheikundedocent: "Zeg, hebben we ook verse rode koolsap op voorraad?"
- "Eh, wat? Verse rode koolsap? Op voorraad? Nee, en als we dat wel op voorraad zouden hebben gehad al deze maanden, dan was het inmiddels niet meer vers geweest."
"Zou je misschien wat verse rode koolsap willen maken dan? Ik heb het over 10 minuten nodig voor een scheikunde-experiment."
- "De supermarkt is al 10 minuten hier vandaan, en om sap van rode kool te krijgen moet je het tijdenlang laten koken. Dat gaat 'm niet worden. Ooit wel eens van 'lesvoorbereiding' gehoord?"![]()
WaaWaarom verbaast mij zo'n drankje niet bij jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
Deze zo ff koud zetten [ afbeelding ]
Niet helemaal. De mama was kattenvoeding vergeten en heeft 2 potjes meegebracht.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
je wekelijkse bietvergeetmomentje .....Werewolf![]()
veel vezels; dat belooft watquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
Deze zo ff koud zetten [ afbeelding ]![]()
ik had het ook nog wel bij iemand anders verwacht hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
Waa
[..]
Waarom verbaast mij zo'n drankje niet bij jou.![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
Waa
[..]
Waarom verbaast mij zo'n drankje niet bij jou.
Wat drink jij graag?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: