dat wordt lekker bolken op de bank, op de plee en zoquote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt lekker bolken op de bank, op de plee en zo
Goed ideequote:
quote:
Yeahquote:
Een regendans of een zonnendansquote:
Ik las het. Ben je daar blij mee? Mij zegt het weinig. Kijk geen voetbalquote:
Is idd rustig..quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:02 schreef Dotteke het volgende:
Dit komt zelden tot nooit voor dat er overdag bijna niemand is
Ondanks dat buienradar zegt dat wij regen regen krijgen regent het nu dus een regendansje maarquote:
Raar vooral omdat het voor de eerste plaats nog alle kanten op kanquote:
Hier een buitje gehadquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondanks dat buienradar zegt dat wij regen regen krijgen regent het nu dus een regendansje maar
Aikie kan nog winnen denk ikquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar vooral omdat het voor de eerste plaats nog alle kanten op kan
Kan. Maar verwacht het nietquote:
Aequequote:
Killiwilli?quote:
Ojee. Wordt hij nu boos?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alleen mario mag hem zo noemen
radiatoren installateurs en computermuizenhandelaren doen daar niet voor niets goede zakenquote:
quote:
Valt nog best wel meequote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:11 schreef ToT het volgende:
En, zijn we hier nog een beetje te porren voor leuke gesprekken?Hee peeps!
Heilige maagd Maria op een korstje toast, dat waren veel punten voor Lovely!
Relative luchtvochtigheid is hoeveel water een hoeveelheid lucht bij bepaalde temperatuur kan bevatten. Bij 100% is de lucht verzadigd. Bij een river kun je duidelijk van oververzadiging spreken, dus zeker een luchtvochtigheid van 450%quote:
Iedereen is aan 't vröt'n!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt nog best wel mee
Geen idee waar iedereen isAllemaal foetsie loesoe gone
Hai ToT
Heb het al weer op had trekquote:
quote:
Voor iemand die zich in 2 minuten had ingelezen, had ik het toch redelijk gedaanquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Check.
[..]
2x Check. ("en ook rommel kan verstoren" - oeps)
[..]
Check.Check.Check.Check.Check.Check.
[..]
Check. Maar helaas een heel stuk langzamer.
[..]
Check.Check.
[..]
Neu, wel de 2.4G dichtzetten en alleen nog 5G gebruiken.
Wel lastig als ik van die In Home/Smart apparaten wil gaan gebruiken.
[..]
Dat is al even achterhaald.
[..]
Ik heb de nieuwste versie.
[..]
Ik heb de nieuwste versie.
[..]
Bla
[..]
Gratis een versterker, alleen montagekosten betalen bij volgende factuur, die heel schappelijk waren.
Lekker hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
Ik heb net een salade gevreten, straks lasagne.
Kun je niet 2 aparte netwerken/SSIDs doen? Een netwerk genaamd Sally op alleen 5Ghz en een Sally_24 op alleen 2.4?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:43 schreef Sally het volgende:
Neu, wel de 2.4G dichtzetten en alleen nog 5G gebruiken.
Wel lastig als ik van die In Home/Smart apparaten wil gaan gebruiken.
Dat is een koopjequote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Italiaanse salade van de Jumbo, 2 voor ¤6,-.
Eergisteren had ik de Caesar-salade.
Jawel.quote:
Zelf? Toe maar, grote meidquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:22 schreef Lovely het volgende:
Ik haal zelf bij de Appie zalm salade
Hahahaquote:
Mooi doen ze ook leave her Johnnyquote:
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi doen ze ook leave her Johnny
Ik had vannacht nog een paint aanvraagquote:
Ja die relnicht van Meiland die het zwaar te verduren krijgt?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had vannacht nog een paint aanvraag
Oh jammer maar voor het geval dat ie het te zien krijgt natuurlijk wel begrijpelijk. Ja die valse hier deed hele nacht gifjes van hem zetten met die kop van hem ik zei al die meiland moet zo tof doen in een achtstands wijk ipv van voor de camera in zijn eigen veilige bubbelz.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die relnicht van Meiland die het zwaar te verduren krijgt?Gaat 'm niet worden.
Ik mag hem ook niet, maar buiten specifieke painttopics om maak ik liever geen paintjes van celebs, zeker niet als ze in die paintjes zouden moeten lijden of whatever.
Het zit je hoog he?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh jammer maar voor het geval dat ie het te zien krijgt natuurlijk wel begrijpelijk. Ja die valse hier deed hele nacht gifjes van hem zetten met die kop van hem ik zei al die meiland moet zo tof doen in een achtstands wijk ipv van voor de camera in zijn eigen veilige bubbelz.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Die Derksen ziet er niet uit als een paint
Ik hoop na the office en Meiland nu een leuker onderwerp.quote:
Ja ik heb het allemaal gelezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh jammer maar voor het geval dat ie het te zien krijgt natuurlijk wel begrijpelijk. Ja die valse hier deed hele nacht gifjes van hem zetten met die kop van hem ik zei al die meiland moet zo tof doen in een achtstands wijk ipv van voor de camera in zijn eigen veilige bubbelz.
zorg er zelf voorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop na the office en Meiland nu een leuker onderwerp.
Ik zal de volgende keer beter m'n best doen!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Die Derksen ziet er niet uit als een paint
Paint hier Meiland in een achterstandswijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het allemaal gelezen.
Ik snap wel dat je zoiets als tegenhanger zou willen doen, zoals dat ik van Joost Klein een zitzak heb gemaakt.
Maar je kunt 'm ook posten met "Hoe op, conjo!" als je wil dat ze met die gifjes stoppen!
Maar hem in de Bijlmer willen laten lopen met zijn persoonlijkheid is helemaal niet aan de orde; wat heeft hij daar te zoeken?
Wel een geinig idee voor in een echt painttopic over hem, dat hij in zo'n situatie gepaint zou worden zonder direct consequenties ervan te tonen. Wel met een humoristische touch, dat hij overdreven grote ogen en een zweetdruppel heeft als-ie ziet waar hij terecht gekomen is.
Vaak interessante onderwerpen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:37 schreef Lovely het volgende:
Je post zelf toch ook random namen, plaatjes en lappe tekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |