Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2024 12:38:45 ]![]()
Klein glaasje ookquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De coke komt met duizenden kilo's tegelijk aan in de haven, bestaat de bolletjesslikker nog?
Bolletjesslikkers. De kranten stonden vroeger vol met berichten over drugssmokkelaars met pakketjes cocaïne in hun maag. Maar bestaan de slikkers eigenlijk nog wel nu de coke in grote hoeveelheden binnenkomt in containers met ananassen of bananen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ben je vrij?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
Hier kom ik de middag wel mee doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee joh, zelfs ik moet eens wat doenarme jij
Dat is jou plagen hihiquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Prettyquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:51 schreef aeque het volgende:
[..]
PrettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Nee Justin is er eventjes niet.quote:
Even de deur uitquote:
Bot is voor hondenquote:
Kan ook jaquote:
Totziens!quote:
Mijn arm ookquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik word al lam door naar de plaatjes te kijken
Ik had wel een fap grapje verwachtquote:
te makkelijkquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had wel een fap grapje verwachtUw ADH vitamine Worst
Worden wel dure sardientjes volgend jaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
helaasquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Worden wel dure sardientjes volgend jaar.Uw ADH vitamine Worst
Ja dat dus. PostNL kan dat ook goed. Alles weer duurder maken waardoor nog minder mensen het gaan gebruiken. En ondertussen wel even een wielerteam sponsoren.quote:
Nog een Meilandje dan, omdat het kan.
Had ik maar een stel goede oogzenuwen en hersens zodat ik auto kon rijdenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is te sociaal voor dit kabinet. Dat kan niet.quote:Trotste mama van Ambar
heb wel rijbewijs maar rij nooit autoquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik maar een stel goede oogzenuwen en hersens zodat ik auto kon rijden
Uw ADH vitamine Worst
Het kan sowieso niet want dat is niet te bekostigen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is te sociaal voor dit kabinet. Dat kan niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jawel winstbelasting van de Shell en andere fossiele brandstoffenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Het kan sowieso niet want dat is niet te bekostigen.Trotste mama van Ambar
Ik ook rijbewijs maar durf niet meer te rijden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb wel rijbewijs maar rij nooit autoWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Oeh. She called you a naughty boy...quote:![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En mensen zonder rijbewijs en/of auto zouden sowieso korting moeten kunnen krijgen op het OVTrotste mama van Ambar
Boodschappen gedaan en deze keer had ik weer koud in de supermarkt.Werewolf
Ik rijd gratis met De Lijn (als ze niet staken)quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
En mensen zonder rijbewijs en/of auto zouden sowieso korting moeten kunnen krijgen op het OVWerewolf
Gelukkig wordt mijn OV betaald door werkgever, alleen woon-werkverkeer en dienstreizen danUw ADH vitamine Worst
In Nederland betaal ik mij scheel.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik rijd gratis met De Lijn (als ze niet staken)Trotste mama van Ambar
Ze hebben hier het OV trouwens wel gratis gemaakt voor gepensioneerden en kinderen onder 12Uw ADH vitamine Worst
Ergens anders heen willen zonder je fiets wordt voor mensen zonder rijbewijs of mensen die niet kunnen fietsen, bijna gezien als luxe.
Terwijl de auto als basis wordt gezien. Oh je kan niet autorijden? Tja dat is een beetje pech voor jou he?Trotste mama van Ambar
Ja fuck die boomersquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ze hebben hier het OV trouwens wel gratis gemaakt voor gepensioneerden en kinderen onder 12Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel winstbelasting van de Shell en andere fossiele brandstoffenDe auto ga je nooit helemaal kunnen vervangen. We hebben nou eenmaal die infrastructuur daarop ingesteld. Wat wel kan is meer inzetten op alternatieve brandstoffen, waterstof is al decennia bekend maar er wordt 0 mee gedaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
En mensen zonder rijbewijs en/of auto zouden sowieso korting moeten kunnen krijgen op het OV
Mensen zonder rijbewijs kiezen er soms voor om dat niet te hebben. Dat is hun keus. Maar als iemand om medische redenen geen auto kunt rijden, zoals wat jij net zegt, dan mag daar best een standaard korting tehenover staan. Net als voor mensen die niet kunnen werken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh. She called you a naughty boy...![]()
![]()
Iedereen die ervoor kiest geen rijbewijs te hebben zou korting mogen krijgen. Dat is makkelijker te controleren dan om medische redenen. Het hoeft geen bureaucratisch gedoe te worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:26 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
De auto ga je nooit helemaal kunnen vervangen. We hebben nou eenmaal die infrastructuur daarop ingesteld. Wat wel kan is meer inzetten op alternatieve brandstoffen, waterstof is al decennia bekend maar er wordt 0 mee gedaan.
Mensen zonder rijbewijs kiezen er soms voor om dat niet te hebben. Dat is hun keus. Maar als iemand om medische redenen geen auto kunt rijden, zoals wat jij net zegt, dan mag daar best een standaard korting tehenover staan. Net als voor mensen die niet kunnen werken.Trotste mama van Ambar
Laat de auto maar eens de uitzondering worden ipv de standaard.Trotste mama van Ambar
Lol nee, het is toch echt de keuze van die mensen om geen rijbewijs te hebben. Net zoals het mijn keuze is om geen auto te hebben. De nadelen die je daarvan ondervindt doe je dan toch echt zelf.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen die ervoor kiest geen rijbewijs te hebben zou korting mogen krijgen. Dat is makkelijker te controleren dan om medische redenen. Het hoeft geen bureaucratisch gedoe te worden.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ben niet gerust achter het stuur. Plus slaapapneu.Werewolf
Ik denk dat het inmiddels ook een andere reden heeft dat mensen wegblijven.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ben ik zo vervelend?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:10 schreef aeque het volgende:
Ik denk dat het inmiddels ook een andere reden heeft dat mensen wegblijven.![]()
![]()
Nou - wachten op de monteur, lalalala.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Voor je internet?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:15 schreef Sally het volgende:
Nou - wachten op de monteur, lalalala.![]()
Internjet!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja, én tv-box.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die. Ongeveer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Interda.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-08-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1099 / +139 / +0 / 6529 / 6781
2. aeque / 662 / +91 / +125 / 3102 / 3339
3. SwJ / 550 / +0 / +10 / 32 / 37
4. KillemWieft / 443 / +23 / +4 / 521 / 722
5. Kissingbird / 387 / +30 / +18 / 3699 / 3945
6. BPS70 / 304 / +14 / +42 / 5184 / 5372
7. devzero / 262 / +8 / +8 / 554 / 670
8. Lovely / 208 / +3 / +29 / 1784 / 1974
9. HappyCharly / 204 / +13 / +4 / 1030 / 1139
10. Dr.Mikey / 189 / +11 / +4 / 734 / 888
11. kree / 179 / +0 / +0 / 366 / 445
12. Pinnenmutske / 166 / +2 / +2 / 1631 / 1818
13. hemarookworst / 159 / +22 / +6 / 794 / 943
14. ToT / 154 / +44 / +6 / 1991 / 2111
15. gebrokenglas / 139 / +7 / +6 / 1256 / 1362
16. greysbones / 135 / +5 / +4 / 2206 / 2283
17. Grrrrrrrr / 125 / +2 / +0 / 250 / 302
18. loveyoulongtime / 90 / +0 / +0 / 1193 / 1246
19. MizzezAmy / 85 / +6 / +1 / 1406 / 1519
20. mario390 / 74 / +1 / +0 / 152 / 181SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Sally in ONZ / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16501] Lekker bolkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik de hele discussie gemist, maar je hebt een slechte verbinding?
En het begon dan hier:
Sally in ONZ / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16501] Lekker bolken
En ging heden ochtend dan verderMet de service die ze bieden.
Edit: Jeuujjj. Telefoon! Hij is er met 12 minuutjes
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Volgens mij ondervinden we als maatschappij vooral veel voordelen als men minder gaat autorijden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol nee, het is toch echt de keuze van die mensen om geen rijbewijs te hebben. Net zoals het mijn keuze is om geen auto te hebben. De nadelen die je daarvan ondervindt doe je dan toch echt zelf.Trotste mama van Ambar
Toet!I'm surrounded by morons!
ToeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetI'm surrounded by morons!
Niet in @ToT -je?quote:I'm surrounded by morons!
ohquote:I'm surrounded by morons!
Zo iets?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
En het begon dan hier:
En ging heden ochtend dan verderMet de service die ze bieden.
Edit: Jeuujjj. Telefoon! Hij is er met 12 minuutjes
- Nieuwe provider, dus nieuwe router en acces point.
- Nu slechte wifi in sommige kamers (betonnen muren)
- wifi repeaters via "stopcontact doosjes" (ethernet over power) werken niet (waarschijnlijk verschillende groepen in je meterkast)
Ik neem aan dat je internet gewoon goed is (heb je waarschijnlijk al geprobeerd met een normaal kabeltje). Zit je nieuwe router op dezelfde plaats als je vorige?
Dus waarschijnlijk is het eerste wat die monteur gaat doen is je wifi op een ander kanaal zetten. Het kan zijn dat je nu op het zelfde kanaal als een van je buren zit. In theorie zou het kunnen dat je nieuwe router/AP minder vermogen gebruikt voor je wifi signaal en dat software matig kan worden opgelost. Of een nieuwe en betere router.
bla bla bla. Hopelijk kan die monteur het makkelijk voor je oplossen![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
quote:
Ja de vochtigheid is nog hoog. Maar het is gelukkig niet zo warm meerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar is het onweer? Ik had een serieuze show verwacht.
Niks noppes nada
Werewolf
Nee dat niet. Aangenaam buiten de vochtigheid dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de vochtigheid is nog hoog. Maar het is gelukkig niet zo warm meerWerewolf
Als ik de krant lees is het op veel plaatsen geweest. Ar dan alleen meer een lichtshow van de bliksem dan knallenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waar is het onweer? Ik had een serieuze show verwacht.
Niks noppes nadaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
67% vochtigheid buiten en 65% binnen.Werewolf
Hier is het een heerlijke 23 graden
Dat is nog normaal tussen de 50 en 70 is normaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier 24quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor een rivier is 100% normaalquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
Dat is nog normaal tussen de 50 en 70 is normaal
Je meent het 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Slimme man die 🦅Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
*plons*I'm surrounded by morons!
23 graden vochtigheid is 81%A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Niet verdrinken hèWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Fogel zei plons 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net gedoucht en ik zweet al terug.
Ppfff
Werewolf
Gaat die zwemmen?quote:
Ja dat heb je met dit weerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
PpfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen ideequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Regenbui gehad hier, koelde het wel lekker afA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Heb jij geen ventilator mutske?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
PpfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ziet er hier niet naar uit dat het gaat regenen volgens buieradarquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
Regenbui gehad hier, koelde het wel lekker afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Zullen we samen een dansje doenquote:
Een regendansje
Hoi hoi. Geslaagd op dequote:
Pot
Check.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo iets?
- Nieuwe provider, dus nieuwe router en acces point.2x Check. ("en ook rommel kan verstoren" - oeps)quote:- Nu slechte wifi in sommige kamers (betonnen muren)Check.Check.Check.Check.Check.Check.quote:- wifi repeaters via "stopcontact doosjes" (ethernet over power) werken niet (waarschijnlijk verschillende groepen in je meterkast)Check. Maar helaas een heel stuk langzamer.quote:Ik neem aan dat je internet gewoon goed is (heb je waarschijnlijk al geprobeerd met een normaal kabeltje).Check.Check.quote:Zit je nieuwe router op dezelfde plaats als je vorige?Neu, wel de 2.4G dichtzetten en alleen nog 5G gebruiken.quote:Dus waarschijnlijk is het eerste wat die monteur gaat doen is je wifi op een ander kanaal zetten.
Wel lastig als ik van die In Home/Smart apparaten wil gaan gebruiken.Dat is al even achterhaald.quote:Het kan zijn dat je nu op het zelfde kanaal als een van je buren zit.Ik heb de nieuwste versie.quote:In theorie zou het kunnen dat je nieuwe router/AP minder vermogen gebruikt voor je wifi signaal en dat software matig kan worden opgelost.Ik heb de nieuwste versie.quote:Of een nieuwe en betere router.Blaquote:bla bla bla.
Gratis een versterker, alleen montagekosten betalen bij volgende factuur, die heel schappelijk waren.quote:Hopelijk kan die monteur het makkelijk voor je oplossenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja zakken op de pot komt niet vaak voor of eigenlijk helemaal nietquote:
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Als kind zijnde ook nooitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja zakken op de pot komt niet vaak voor of eigenlijk helemaal niet
dat wordt lekker bolken op de bank, op de plee en zoquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja klopt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt lekker bolken op de bank, op de plee en zo![]()
Goed ideequote:
![]()
quote:
![]()
![]()
Blind stopt mooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Yeahquote:
Dit komt zelden tot nooit voor dat er overdag bijna niemand isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een regendans of een zonnendansquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik las het. Ben je daar blij mee? Mij zegt het weinig. Kijk geen voetbalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is idd rustig..quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:02 schreef Dotteke het volgende:
Dit komt zelden tot nooit voor dat er overdag bijna niemand is
Ondanks dat buienradar zegt dat wij regen regen krijgen regent het nu dus een regendansje maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raar vooral omdat het voor de eerste plaats nog alle kanten op kanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier een buitje gehadquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondanks dat buienradar zegt dat wij regen regen krijgen regent het nu dus een regendansje maar
Maar dan doen we een regendansjeA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Aikie kan nog winnen denk ikquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar vooral omdat het voor de eerste plaats nog alle kanten op kanA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Kan. Maar verwacht het nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen weg
![]()
Aequequote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Killiwilli?quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ojee. Wordt hij nu boos?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alleen mario mag hem zo noemenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
radiatoren installateurs en computermuizenhandelaren doen daar niet voor niets goede zakenquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Blij mee
Sowies,maar leuke gesprekken zijn ook fijnA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
En, zijn we hier nog een beetje te porren voor leuke gesprekken?Hee peeps!
Heilige maagd Maria op een korstje toast, dat waren veel punten voor Lovely!
![]()
![]()
Valt nog best wel meequote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:11 schreef ToT het volgende:
En, zijn we hier nog een beetje te porren voor leuke gesprekken?Hee peeps!
Heilige maagd Maria op een korstje toast, dat waren veel punten voor Lovely!
Geen idee waar iedereen isAllemaal foetsie loesoe gone
Hai ToT
Relative luchtvochtigheid is hoeveel water een hoeveelheid lucht bij bepaalde temperatuur kan bevatten. Bij 100% is de lucht verzadigd. Bij een river kun je duidelijk van oververzadiging spreken, dus zeker een luchtvochtigheid van 450%quote:![]()
![]()
Iedereen is aan 't vröt'n!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt nog best wel mee
Geen idee waar iedereen isAllemaal foetsie loesoe gone
Hai ToT![]()
![]()
Heb het al weer op had trekquote:
quote:
Voor iemand die zich in 2 minuten had ingelezen, had ik het toch redelijk gedaanquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Check.
[..]
2x Check. ("en ook rommel kan verstoren" - oeps)
[..]
Check.Check.Check.Check.Check.Check.
[..]
Check. Maar helaas een heel stuk langzamer.
[..]
Check.Check.
[..]
Neu, wel de 2.4G dichtzetten en alleen nog 5G gebruiken.
Wel lastig als ik van die In Home/Smart apparaten wil gaan gebruiken.
[..]
Dat is al even achterhaald.
[..]
Ik heb de nieuwste versie.
[..]
Ik heb de nieuwste versie.
[..]
Bla
[..]
Gratis een versterker, alleen montagekosten betalen bij volgende factuur, die heel schappelijk waren.Hopelijk werkt die versterker een beetje. Dat je geen 2.4Ghz meer hebt kan lastig zijn, bij mij zitten daar redelijk wat lichtschakelaars, stofzuiger, en thermostaat.
![]()
Ethernet over power? Heb ik een paar keer gebruikt, werkte prima, hoewel je niet de maximale snelheid haalt daarmee.
Bij lange na niet zelfs.![]()
Eens zien of ik Dev nog kan in halen vandaag
Lekker hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
Ik heb net een salade gevreten, straks lasagne.
Kun je niet 2 aparte netwerken/SSIDs doen? Een netwerk genaamd Sally op alleen 5Ghz en een Sally_24 op alleen 2.4?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:43 schreef Sally het volgende:
Neu, wel de 2.4G dichtzetten en alleen nog 5G gebruiken.
Wel lastig als ik van die In Home/Smart apparaten wil gaan gebruiken.
Als je fancy wil doen, kun je een aparte access point aanschaffen met 2.4, 5, en 6Ghz. Veel telefoons en laptops werken al met die nieuwe 6 Ghz. Maar dan heb je wel weer extra kosten![]()
Dat is een koopjequote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Italiaanse salade van de Jumbo, 2 voor ¤6,-.
Eergisteren had ik de Caesar-salade.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Jawel.quote:
Die maaltijdsalades zijn ook altijd wel lekker en vullen aardig, alleen waren die nu niet in de aanbieding.![]()
Ik haal zelf bij de Appie zalm salade
Zelf? Toe maar, grote meidquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:22 schreef Lovely het volgende:
Ik haal zelf bij de Appie zalm salade![]()
Drunken sailorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahahaquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Lekker buitje buitenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Mooi doen ze ook leave her Johnnyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi doen ze ook leave her Johnny![]()
Ik had vannacht nog een paint aanvraagquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja die relnicht van Meiland die het zwaar te verduren krijgt?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had vannacht nog een paint aanvraagGaat 'm niet worden.
Ik mag hem ook niet, maar buiten specifieke painttopics om maak ik liever geen paintjes van celebs, zeker niet als ze in die paintjes zouden moeten lijden of whatever.
![]()
![]()
Buiten dat het niet tof is, vraag ik me af of je er vandaag de dag niet zelfs mee in de problemen kunt komen.
Die paintjes die ik van Erdolf heb gemaakt waren toen al erg op het randje, en de tijden zijn alleen maar gekker geworden.![]()
Gelijk heb jeA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Oh jammer maar voor het geval dat ie het te zien krijgt natuurlijk wel begrijpelijk. Ja die valse hier deed hele nacht gifjes van hem zetten met die kop van hem ik zei al die meiland moet zo tof doen in een achtstands wijk ipv van voor de camera in zijn eigen veilige bubbelz.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die relnicht van Meiland die het zwaar te verduren krijgt?Gaat 'm niet worden.
Ik mag hem ook niet, maar buiten specifieke painttopics om maak ik liever geen paintjes van celebs, zeker niet als ze in die paintjes zouden moeten lijden of whatever.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het zit je hoog he?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh jammer maar voor het geval dat ie het te zien krijgt natuurlijk wel begrijpelijk. Ja die valse hier deed hele nacht gifjes van hem zetten met die kop van hem ik zei al die meiland moet zo tof doen in een achtstands wijk ipv van voor de camera in zijn eigen veilige bubbelz.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Die Derksen ziet er niet uit als een paint![]()
![]()
Ik hoop na the office en Meiland nu een leuker onderwerp.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik heb het allemaal gelezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh jammer maar voor het geval dat ie het te zien krijgt natuurlijk wel begrijpelijk. Ja die valse hier deed hele nacht gifjes van hem zetten met die kop van hem ik zei al die meiland moet zo tof doen in een achtstands wijk ipv van voor de camera in zijn eigen veilige bubbelz.
Ik snap wel dat je zoiets als tegenhanger zou willen doen, zoals dat ik van Joost Klein een zitzak heb gemaakt.
Maar je kunt 'm ook posten met "Hoe op, conjo!" als je wil dat ze met die gifjes stoppen!
Maar hem in de Bijlmer willen laten lopen met zijn persoonlijkheid is helemaal niet aan de orde; wat heeft hij daar te zoeken?
Wel een geinig idee voor in een echt painttopic over hem, dat hij in zo'n situatie gepaint zou worden zonder direct consequenties ervan te tonen. Wel met een humoristische touch, dat hij overdreven grote ogen en een zweetdruppel heeft als-ie ziet waar hij terecht gekomen is.![]()
zorg er zelf voorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop na the office en Meiland nu een leuker onderwerp.![]()
![]()
Je post zelf toch ook random namen, plaatjes en lappe tekstA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik zal de volgende keer beter m'n best doen!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Die Derksen ziet er niet uit als een paint![]()
![]()
Paint hier Meiland in een achterstandswijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het allemaal gelezen.
Ik snap wel dat je zoiets als tegenhanger zou willen doen, zoals dat ik van Joost Klein een zitzak heb gemaakt.
Maar je kunt 'm ook posten met "Hoe op, conjo!" als je wil dat ze met die gifjes stoppen!
Maar hem in de Bijlmer willen laten lopen met zijn persoonlijkheid is helemaal niet aan de orde; wat heeft hij daar te zoeken?
Wel een geinig idee voor in een echt painttopic over hem, dat hij in zo'n situatie gepaint zou worden zonder direct consequenties ervan te tonen. Wel met een humoristische touch, dat hij overdreven grote ogen en een zweetdruppel heeft als-ie ziet waar hij terecht gekomen is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vaak interessante onderwerpen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:37 schreef Lovely het volgende:
Je post zelf toch ook random namen, plaatjes en lappe tekstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoofdpijn ineens
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Forum Opties Forumhop: Hop naar: