Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-08-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Sally in ONZ / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16501] Lekker bolkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik de hele discussie gemist, maar je hebt een slechte verbinding?
Volgens mij ondervinden we als maatschappij vooral veel voordelen als men minder gaat autorijden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol nee, het is toch echt de keuze van die mensen om geen rijbewijs te hebben. Net zoals het mijn keuze is om geen auto te hebben. De nadelen die je daarvan ondervindt doe je dan toch echt zelf.
Niet in @ToT -je?quote:
ohquote:
Zo iets?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Sally in ONZ / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16501] Lekker bolken
En het begon dan hier:
Sally in ONZ / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16501] Lekker bolken
En ging heden ochtend dan verderMet de service die ze bieden.
Edit: Jeuujjj. Telefoon! Hij is er met 12 minuutjes
quote:
quote:
Ja de vochtigheid is nog hoog. Maar het is gelukkig niet zo warm meerquote:
Nee dat niet. Aangenaam buiten de vochtigheid dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de vochtigheid is nog hoog. Maar het is gelukkig niet zo warm meer
Als ik de krant lees is het op veel plaatsen geweest. Ar dan alleen meer een lichtshow van de bliksem dan knallenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waar is het onweer? Ik had een serieuze show verwacht.
Niks noppes nada
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |