SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goffer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je was te laat...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik wil Monique even apart spreken...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker thnxquote:
Zeg het maar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik eis een VAR.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@FreshFruit : iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo hebt![]()
![]()
![]()
Had monique verteld dat je hier juist moet kapen, sindsdien past ze geen tt meer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2023 16:44:16 ]![]()
EN jij hebt mij gekaaptquote:Op maandag 8 mei 2023 16:43 schreef Emmerdeur het volgende:
Had monique verteld dat je hier juist moet kapen, sindsdien past ze geen tt meer aan![]()
![]()
dus ja.. nu kaap ik en pas ik idd geen TT meer aan
hebben jullie aan @Emmerdeur te danken![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:43 schreef Emmerdeur het volgende:
Had monique verteld dat je hier juist moet kapen, sindsdien past ze geen tt meer aanwhoehaha jaa jaa meer dan eens heb je me gekaaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gebeurd me niet meer nu![]()
![]()
![]()
Echt wel.quote:
Waarom heb ik je ook alweer hier naartoe gehaald?![]()
Ben het even kwijt geloof ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
Beter op dts gekaapt dan in een vliegtuig of boot.![]()
Of een trein.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kapers op de kust.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
des te leukerquote:Op maandag 8 mei 2023 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel.
Waarom heb ik je ook alweer hier naartoe gehaald?![]()
Ben het even kwijt geloof ik.![]()
jij hebt me hierheen gelokt![]()
en ik kaap je![]()
![]()
![]()
zitten ze niet in JAA zitten ze wel hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb daar een gevoel voor.Was met greys ook al.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
des te leuker![]()
jij hebt me hierheen gelokt![]()
en ik kaap je![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan ook geen TT aanpassen en kapen bestaat niet in DTSquote:Op maandag 8 mei 2023 16:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
EN jij hebt mij gekaapt![]()
![]()
dus ja.. nu kaap ik en pas ik idd geen TT meer aan
hebben jullie aan @:emmerdeur te danken
We lopen te dollen Dot ,niks aan de hand.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook geen TT aanpassen en kapen bestaat niet in DTS“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en toch trap je er weer in hequote:Op maandag 8 mei 2023 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar een gevoel voor.Was met greys ook al.![]()
ik denk dat je de G vergeten bent..
"ik heb er Geen gevoel voor" Was met greys ook al![]()
![]()
Wel een muisquote:Op maandag 8 mei 2023 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We lopen te dollen Dot ,niks aan de hand.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We lopen te dollen Dot ,niks aan de hand.Jullie maken haar gek
ik verander de TT standaard niet.. hiero danquote:Op maandag 8 mei 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook geen TT aanpassen en kapen bestaat niet in DTS![]()
Iets met AANDACHT toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We lopen te dollen Dot ,niks aan de hand.![]()
![]()
Ik ben braaf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil je nog wel bedanken.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is omdat je uitgerust bent na die paar dagen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]Je nam de moeite te vragen waarom zag ik.Dat vind ik wel heel lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Hema,lekker uitgerust van het werk?quote:
Ik energyquote:Op maandag 8 mei 2023 16:57 schreef devzero het volgende:
Wat een leuke originele TTHelaas drink ik nu thee
![]()
Dat is gif.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen mix van koffie en thee drinkenquote:Op maandag 8 mei 2023 16:57 schreef devzero het volgende:
Wat een leuke originele TTHelaas drink ik nu thee
https://en.wikipedia.org/wiki/YuenyeungUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja was toch ook raar!quote:Op maandag 8 mei 2023 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je nam de moeite te vragen waarom zag ik.Dat vind ik wel heel lief.
snapte niet wat er gebeurde maar opeens was alles weg om niks.............. en zag al meteen een streep door je naam.. vond ik wat van![]()
![]()
Nee daar heb ik de hele werkweek voor nodig om dan weer flink bezig te gaan in het weekendquote:Op maandag 8 mei 2023 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Hema,lekker uitgerust van het werk?Uw ADH vitamine Worst
Why???quote:Op maandag 8 mei 2023 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen mix van koffie en thee drinken
https://en.wikipedia.org/wiki/Yuenyeungquote:it generally consists of brewed coffee and black tea with sugar and milk.![]()
Truequote:Op maandag 8 mei 2023 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Regelmatig het glas heffen is ook regelmatig sporten![]()
FOK! s wegen zijn soms ondoorgrondelijk.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja was toch ook raar!
snapte niet wat er gebeurde maar opeens was alles weg om niks.............. en zag al meteen een streep door je naam.. vond ik wat van
Momentje.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Regelmatig het glas heffen is ook regelmatig sporten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
FOK! s wegen zijn soms ondoorgrondelijk.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Regelmatig het glas heffen is ook regelmatig sporten![]()
![]()
Straks koken langzaam dagje vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Slowcooker?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dat nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat beide dranken ook gewoonlijk met melk en suiker geconsumeerd wordt, waarom niet combineren. Vond het zo nu en dan toch best lekker in de tropenhittequote:Uw ADH vitamine Worst
Weinig puntjes weer te halenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed gelukt hequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga je missen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou me wijselijk stil Heer Mikey.quote:
Jij wel weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed ik moet 1 tabel maken voor werk. Maar die tabel blijkt niet zomaar gemaakt te kunnen worden. Nee daarvoor moet weer eerst het halve bedrijf uitgeplozen worden.
EchtWie verzint deze onzin steeds?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:12 schreef Lovely het volgende:
De wijste is hij, die niet denkt het te zijn.
Nou dan weten ze wat ze te doen staatquote:Op maandag 8 mei 2023 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik moet 1 tabel maken voor werk. Maar die tabel blijkt niet zomaar gemaakt te kunnen worden. Nee daarvoor moet weer eerst het halve bedrijf uitgeplozen worden.
EchtWie verzint deze onzin steeds?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heer Fogel.quote:
Wat een gezelligheid.
Ik ben moeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Uhh ik heb nog vergadering vanavond.quote:Jaaaaaaaquote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb eindelijk mijn gefrituurde marsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Echt zo'n bucket list item. En na afloop denk je, waarom?quote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb eindelijk mijn gefrituurde mars![]()
Ja weet ik niet wat ik verwachtte 🤣 het is een warme mars met wat meer vetquote:Op maandag 8 mei 2023 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt zo'n bucket list item. En na afloop denk je, waarom?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb hongurOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar lekker?quote:Op maandag 8 mei 2023 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja weet ik niet wat ik verwachtte 🤣 het is een warme mars met wat meer vet
♡♡♡♡![]()
Lekker?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vooral geen zin om te koken hongerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan even koffie drinken of iets anders waar je energy van krijgtquote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ik heb nog vergadering vanavond.
[..]
Jaaaaaaa"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat een drukte hier zeg.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan even koffie drinken of iets anders waar je energy van krijgt
Lekker?quote:Op maandag 8 mei 2023 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb eindelijk mijn gefrituurde mars![]()
L.Bolk
Over Energie gesproken.Die broeken waren leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Broeken?quote:Op maandag 8 mei 2023 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over Energie gesproken.Die broeken waren leuk."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
dat welquote:I'm surrounded by morons!
Thank you.. vergeten genoeg te drinken vandaag.. 2 koffie en n glas water.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely geeft Charly een flesje water..♡♡♡♡![]()
Dat is niet veel, merk je dat ook meteen of valt dat wel mee?quote:Op maandag 8 mei 2023 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thank you.. vergeten genoeg te drinken vandaag.. 2 koffie en n glas water.
Ik soms wel maar soms ook niet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat ben je ook een Lutje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vond t erg warm op werk en nu dorst en moe.. dus meer water had vast geholpen. Soms vergeet je t gewoon..quote:Op maandag 8 mei 2023 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet veel, merk je dat ook meteen of valt dat wel mee?
Ik soms wel maar soms ook niet♡♡♡♡![]()
Ik weet niet of mijn broek nog een lang leven heeftHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon preventief uitdoen dan maar.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik weet niet of mijn broek nog een lang leven heeftI'm surrounded by morons!
Wat voor merk?quote:Op maandag 8 mei 2023 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik weet niet of mijn broek nog een lang leven heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fles naast je neer zetten op het werk, als dat kan.. dan drink je toch sneller weer watquote:Op maandag 8 mei 2023 17:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vond t erg warm op werk en nu dorst en moe.. dus meer water had vast geholpen. Soms vergeet je t gewoon.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom heb je geen broek aan?quote:Op maandag 8 mei 2023 17:56 schreef devzero het volgende:
Ik werk thuis vandaag. Ik zit in mijn ondergoed + overhemd achter mijn bureau
Had gewoon fles in mij tasquote:Op maandag 8 mei 2023 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Fles naast je neer zetten op het werk, als dat kan.. dan drink je toch sneller weer wat![]()
Hahah♡♡♡♡![]()
NIVEA.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die foto van jou buiten bedoelde“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh die foto, maar daar mag niet over gepost/gepraat wordenquote:Op maandag 8 mei 2023 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die foto van jou buiten bedoelde"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dev, tmi tmi!!quote:Op maandag 8 mei 2023 17:56 schreef devzero het volgende:
Ik werk thuis vandaag. Ik zit in mijn ondergoed + overhemd achter mijn bureau♡♡♡♡![]()
Omdat Mutti niet in de buurt is om boos op hem te wordenquote:Uw ADH vitamine Worst
Het is mario nietquote:Op maandag 8 mei 2023 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat Mutti niet in de buurt is om boos op hem te worden
Ze zijn hier heel tolerant maar dat gaat denk ik te verquote:
Also dan overleven mijn dijen het nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaquote:Op maandag 8 mei 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Reminder dus de volgende keer uit je tas halen
♡♡♡♡![]()
Een kilt zou een idee zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze zijn hier heel tolerant maar dat gaat denk ik te ver
Also dan overleven mijn dijen het niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik geen onderbroek aan heb, dan gaat het zo plakken
♡♡♡♡![]()
Het zou fijn zijn
Als jij eens ziet dat ik probeer
Hoe jij naar mij kijkt
Ik doe het vast wel weer verkeerd
En soms lijkt het
Alsof je mij bewust negeert
Wat wil je nu van mij"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja Bro.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Want jij wil geen gedoe
Je zegt 't komt wel goed
Oh, maar ik kan zo niet doorgaan
Dus geef nou toch eens toe
Dat jij geen moeite doet
Oh, maar het kan niet zo doorgaan
Ohhh"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat wil je als je niet wilt praten
Wat wil je als ik niet bij jou mag zijn
Zeg mij maar hoe 'k me moet gedragen
Oh, wat wil je, wat wil je, wat wil je van mij
Ik doe alles om ons terug te halen
En jij alles om hier niet te hoeven zijn
Wat wil je van mij"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Soms denk ik laat maar en lijkt het einde al in zicht
Durf niets te vragen
Hou ik je vast dan sla jij dicht
Oh ik haat het
Want zelfs die kus die voelt verplicht
Wat wil je nu van mij
Dikke dijen die tegen elkaar aan schurenquote:
Dan moet ik eerst toen kilo afvallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, wat wil je, wat wil je, wat wil je van mij"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik wil je nog niet laten gaan
(Oh, wat wil je, wat wil je, wat wil je van mij)
Ohhhh
Ik kan je nog niet laten gaan
(Oh, wat wil je, wat wil je)"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh, jij wil geen gedoe
Je zegt 't komt wel goed
Oh, maar ik kan zo niet doorgaan
Dus geef nou toch eens toe
Dat jij geen f*cking moeite doet
Oh, maar het kan niet zo doorgaan
Oh, wat wil je, wat wil je, wat wil je van mij."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nuquote:Op maandag 8 mei 2023 18:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Weet iemand wanneer dat lied klaar is?
Ik ben gek op dijen.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dikke dijen die tegen elkaar aan schuren
Dan moet ik eerst toen kilo afvallen
Vaseline skeet.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn dijen zijn ook gek op elkaar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok rosti in de panOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
I don't wanna go
But, baby, we both know
This is not our time
It's time to say goodbye
Until we meet again
Cause this is not the end
It will come a day
When we will find a way"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik lig er ook graag tussen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blij met dij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zei ik ook niet.Ik heb private dij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dij aan dij
Liggen wij
Samen zo vrij
Je bent van mij
Dat maakt mij
Blij blij blij"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die heeft kracht - daar moet je niet tussen zitten...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sow dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarvoor ben ik wel aan het trainen, staat op de bucketlistquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze zijn wel sterk - maar het kan handiger - gewoon met een mes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
MMA of BJJ trainen, dan kan je dat om iemands lichaam doenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik wel aan het trainen, staat op de bucketlistUw ADH vitamine Worst
En met JJ nietquote:Op maandag 8 mei 2023 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
MMA of BJJ trainen, dan kan je dat om iemands lichaam doen![]()
![]()
https://www.google.com/se(...)imgrc=jhSl_l_oC-V-5Mquote:Op maandag 8 mei 2023 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik wel aan het trainen, staat op de bucketlist“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, jij wilt gebolkt worden? Dat kan...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik train gewoon benen braaf in de sportschool, kom ik er vanzelfHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik klikte.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)imgrc=jhSl_l_oC-V-5M
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je ook schurende dijen?quote:
Nee...Ik ben niet dik.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe heet zoiets: volslank? Of zeg je zoiets alleen over vrouwen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Noem je LILAK nu dik?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oxytocin making it all ok
When I come back down it doesn’t feel the same
Now I’m sitting around waiting for the world to end all day
Cuz I couldn’t leave you if I tried"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
maar je wilde even een paarse clit zuigen slapping laten zien?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)imgrc=jhSl_l_oC-V-5M![]()
![]()
![]()
![]()
You break me then I break my rules
Last time was the last time too
It’s fucked up I know but I’m still"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Outside of the party smoking in the car with you
Seven nation army fighting at the bar with you
Tell you that I’m sorry
Tell me what I gotta do
Cuz I can’t let go
It’s chemical
No I can’t let go
It’s chemical"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ruben`s type.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe heet zoiets: volslank? Of zeg je zoiets alleen over vrouwen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Every time I’m ready to make a change
You turn around and fuck out all my brains
I ain’t tryna fight fate
It’s too late to save face
I can’t get away
Maybe there’s no mistakes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
You break me the I break my rules
Last time was the last time took
It’s fucked up I know but I’m still"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Outside of the party smoking in the car with you
Seven nation army fighting at the bar with you
Tell you that I’m sorry
Tell me what I gotta do
Cuz I can’t let go
It’s chemical
No I can’t let go
It’s chemical
No I can’t let go
Ben je overgenomen door chatGPT?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:16 schreef Lovely het volgende:
Every time I’m ready to make a change
You turn around and fuck out all my brains
I ain’t tryna fight fate
It’s too late to save face
I can’t get away
Maybe there’s no mistakesUw ADH vitamine Worst
Echt wel.quote:
Tell you that I’m sorry
Tell me what I gotta do
No I can’t let goTell you that I’m sorry
Tell me what I gotta do
No I can’t let go
It’s chemical
Oh, dat kwam een keer in RoddelPraat voorbij...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Willen jullie soms dat ik weer de Ursonate ga plaatsen hierUw ADH vitamine Worst
Jij hebt ook wel flinke dijen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De wattes?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
Willen jullie soms dat ik weer de Ursonate ga plaatsen hier"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wie?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
Willen jullie soms dat ik weer de Ursonate ga plaatsen hierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Herkenbaarquote:Op maandag 8 mei 2023 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn dijen zijn ook gek op elkaar♡♡♡♡![]()
Dat gokt 'ie gewoonquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Isda?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
Willen jullie soms dat ik weer de Ursonate ga plaatsen hier♡♡♡♡![]()
Wil je nu zeggen dat ik dik ben?quote:
Heb net wel een gefrituurde mars met ijs opviesdik
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Liever de complete lorus ipsumquote:Op maandag 8 mei 2023 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
Willen jullie soms dat ik weer de Ursonate ga plaatsen hier![]()
![]()
Je had toch foto geplaatst, al is dat niet zo makkelijk te zien kan ook perspectief zijnquote:
Uw ADH vitamine Worst
Toch iemand die oplet.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had toch foto geplaatst, al is dat niet zo makkelijk te zien kan ook perspectief zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ojaaquote:Op maandag 8 mei 2023 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had toch foto geplaatst, al is dat niet zo makkelijk te zien kan ook perspectief zijnNee heb wel stevig bovenbenen helaas
quote:quote:Een heel lange trollgedicht/sonate uit de jaren 30quote:
Uw ADH vitamine Worst
IK ook niks mis meequote:Op maandag 8 mei 2023 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
OjaaNee heb wel stevig bovenbenen helaas
Uw ADH vitamine Worst
Doe maar,ga ik even naar de winkel.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een heel lange trollgedicht/sonate uit de jaren 30“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Post maar in een spoilerquote:Op maandag 8 mei 2023 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een heel lange trollgedicht/sonate uit de jaren 30
Nee hoor, echt niet. 'Dik' is trouwens een vrij pittige kwalificatie. 'Volslank' komt dan wat netter over.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik dik ben?
Niet dat jij dat bent hoor..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar was dat nou lekker?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik dik ben?
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: