Hahahaquote:
Mooi doen ze ook leave her Johnnyquote:
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi doen ze ook leave her Johnny
Ik had vannacht nog een paint aanvraagquote:
Ja die relnicht van Meiland die het zwaar te verduren krijgt?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had vannacht nog een paint aanvraag
Oh jammer maar voor het geval dat ie het te zien krijgt natuurlijk wel begrijpelijk. Ja die valse hier deed hele nacht gifjes van hem zetten met die kop van hem ik zei al die meiland moet zo tof doen in een achtstands wijk ipv van voor de camera in zijn eigen veilige bubbelz.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die relnicht van Meiland die het zwaar te verduren krijgt?Gaat 'm niet worden.
Ik mag hem ook niet, maar buiten specifieke painttopics om maak ik liever geen paintjes van celebs, zeker niet als ze in die paintjes zouden moeten lijden of whatever.
Het zit je hoog he?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh jammer maar voor het geval dat ie het te zien krijgt natuurlijk wel begrijpelijk. Ja die valse hier deed hele nacht gifjes van hem zetten met die kop van hem ik zei al die meiland moet zo tof doen in een achtstands wijk ipv van voor de camera in zijn eigen veilige bubbelz.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Die Derksen ziet er niet uit als een paint
Ik hoop na the office en Meiland nu een leuker onderwerp.quote:
Ja ik heb het allemaal gelezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh jammer maar voor het geval dat ie het te zien krijgt natuurlijk wel begrijpelijk. Ja die valse hier deed hele nacht gifjes van hem zetten met die kop van hem ik zei al die meiland moet zo tof doen in een achtstands wijk ipv van voor de camera in zijn eigen veilige bubbelz.
zorg er zelf voorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop na the office en Meiland nu een leuker onderwerp.
Ik zal de volgende keer beter m'n best doen!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Die Derksen ziet er niet uit als een paint
Paint hier Meiland in een achterstandswijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het allemaal gelezen.
Ik snap wel dat je zoiets als tegenhanger zou willen doen, zoals dat ik van Joost Klein een zitzak heb gemaakt.
Maar je kunt 'm ook posten met "Hoe op, conjo!" als je wil dat ze met die gifjes stoppen!
Maar hem in de Bijlmer willen laten lopen met zijn persoonlijkheid is helemaal niet aan de orde; wat heeft hij daar te zoeken?
Wel een geinig idee voor in een echt painttopic over hem, dat hij in zo'n situatie gepaint zou worden zonder direct consequenties ervan te tonen. Wel met een humoristische touch, dat hij overdreven grote ogen en een zweetdruppel heeft als-ie ziet waar hij terecht gekomen is.
Vaak interessante onderwerpen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:37 schreef Lovely het volgende:
Je post zelf toch ook random namen, plaatjes en lappe tekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |