Niks gewend jij.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het ranzigheid ten top!
Ik moet serieus kokhalzen als ik dat drink!Geen gein!
ijskoffie toch niet?quote:
Beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel een beetje vreemd qua smaak, maar toch ook wel weer lekker!
Vanille vind ik sowieso niet lekker, als het overheersend is. (Althans die versie die gemaakt is van afvalwater uit de papierindustrie.)quote:
Nein.quote:
Heb koe gebruikt.quote:
Buiten beeld van miniquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hier in het hertenkampje hebben ze nog wel een zieke geit staan, morgen ff uitproberen!
Je bent geen fan van een beetje bevergeil?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanille vind ik sowieso niet lekker, als het overheersend is. (Althans die versie die gemaakt is van afvalwater uit de papierindustrie.)
Natuurlijke vanille gaat nog wel.
Ohzo dan wel jaquote:
Ik had dus 2 netwerken ingesteld. 5G stond zelfs eerst Uit, maar het schijnt een hypersuperdeluxe gecombineerd netwerk te zijn, met 2.4 en 5Ghz tegelijkertijd of door elkaar. Of zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet 2 aparte netwerken/SSIDs doen? Een netwerk genaamd Sally op alleen 5Ghz en een Sally_24 op alleen 2.4?
Als je fancy wil doen, kun je een aparte access point aanschaffen met 2.4, 5, en 6Ghz. Veel telefoons en laptops werken al met die nieuwe 6 Ghz. Maar dan heb je wel weer extra kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |