Bij AS in de koelkast om Lov te lokken?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik had het ook nog wel bij iemand anders verwacht hoor
nee nee, bij HCquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij AS in de koelkast om Lov te lokken?
Nog gezond ookquote:
IJskoffiequote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet ik niet
Wat drink jij graag?
Tja die heb ik nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
weet ik niet
gewoon een perzik eten is nog het beste
En qua fris drinken dan?quote:
Nah eerder iets met citroen.quote:
Meestal heb ik dan iets in huis als cola, ijsthee, rivella, sinas. Niet zo heel spannend.quote:
Best welquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]Het leven kans soms zo moeilijk zijn....
Rivella is wel lekker, alleen veel prikquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Meestal heb ik dan iets in huis als cola, ijsthee, rivella, sinas. Niet zo heel spannend.
Ja ik vind het wel een beetje vreemd qua smaak, maar toch ook wel weer lekker!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rivella is wel lekker, alleen veel prik
Doe mij dan maar gewoon een cola vanilla.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
Over bijzondere drankjes gesproken:
CUL / Coca Cola Oreo
Je hebt mijn reactie daar gelezen he?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe mij dan maar gewoon een cola vanilla.
Ik heb vandaag een perzik mee voor na lunchquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
weet ik niet
gewoon een perzik eten is nog het beste
bahquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
Over bijzondere drankjes gesproken:
CUL / Coca Cola Oreo
Oh, nee. Alleen de OP.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt mijn reactie daar gelezen he?
Niks gewend jij.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het ranzigheid ten top!
Ik moet serieus kokhalzen als ik dat drink!Geen gein!
ijskoffie toch niet?quote:
Beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel een beetje vreemd qua smaak, maar toch ook wel weer lekker!
Vanille vind ik sowieso niet lekker, als het overheersend is. (Althans die versie die gemaakt is van afvalwater uit de papierindustrie.)quote:
Nein.quote:
Heb koe gebruikt.quote:
Buiten beeld van miniquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hier in het hertenkampje hebben ze nog wel een zieke geit staan, morgen ff uitproberen!
Je bent geen fan van een beetje bevergeil?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanille vind ik sowieso niet lekker, als het overheersend is. (Althans die versie die gemaakt is van afvalwater uit de papierindustrie.)
Natuurlijke vanille gaat nog wel.
Ohzo dan wel jaquote:
Ik had dus 2 netwerken ingesteld. 5G stond zelfs eerst Uit, maar het schijnt een hypersuperdeluxe gecombineerd netwerk te zijn, met 2.4 en 5Ghz tegelijkertijd of door elkaar. Of zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet 2 aparte netwerken/SSIDs doen? Een netwerk genaamd Sally op alleen 5Ghz en een Sally_24 op alleen 2.4?
Als je fancy wil doen, kun je een aparte access point aanschaffen met 2.4, 5, en 6Ghz. Veel telefoons en laptops werken al met die nieuwe 6 Ghz. Maar dan heb je wel weer extra kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |