Ok. Toch zijn er ook in Nederland heel veel Coca Cola fans die nooit een cola van een ander merk zullen drinken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:59 schreef Harvest89 het volgende:
Elke Amerikaanse frisdrank is niet te zuipen.
Daar zit zo ontzettend veel suiker in. En als het een vruchtensmaakje heeft zoals Fanta is dat echt zo'n chemische snoep smaak.
Het is alsof je een bak gemolten chupa chup lolly's in Spa Rood mengt.
Dat geloof ik wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ok. Toch zijn er ook in Nederland heel veel Coca Cola fans die nooit een cola van een ander merk zullen drinken.
Als die de nieuwe Coca Cola Oreo geprobeerd hebben en het vreselijk vinden dan is het duidelijk troep.quote:
Zelfs niet voor 1 miljoen? 10 miljoen? Seks met Katja Schuurman?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ok. Toch zijn er ook in Nederland heel veel Coca Cola fans die nooit een cola van een ander merk zullen drinken.
Niet als je homo bent inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is een positief iets?
Was zij niet van de orgies en bubbelbadparty's?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet als je homo bent inderdaad.
FTFYquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:05 schreef ToT het volgende:
Ik vind sowieso cola al onvoorstelbaar walgelijk!
jazekerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij was toch van de spelling en grammatica enzo?
snel ge-editquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je 'm nou snel ge-edit of heb ik het verkeerd gelezen?
Ja sorry meer keus heb ik niet. Het is Katja Schuurman of gewoon nooit meer seks.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Was zij niet van de orgies en bubbelbadparty's?
Seks met mevrouw Schuurman was 15 jaar geleden misschien iets om naar uit te kijken, maar is nu vergane glorie.
Amerikanen stoppen sowieso nergens meer suiker in omdat dat nog goedkoper kan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
ZERO SUGAR IS GEZOND
Amerikanen :’)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |