https://bajasnacks.nl/kashambal/quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las "Kamalabal" en ging er van uit dat het voornamelijk gebakken lucht zou zijn.
Nope, nog niks veranderd helaas.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het nog niet goed met je schouder?
Ik let wel op de tent hier.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij het goed voorbeeld even geeft
O dat duurt wel heel langquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nope, nog niks veranderd helaas.
[..]
Ik let wel op de tent hier.
Tja als je een huisarts hebt die verder niks wilt doen dan pillen uitschrijven dan gaat het wat traag.quote:
Heb je nog mazzel, de trend is zeggen dat je paracetamol moet slikken en er mee zult moeten leren leven.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja als je een huisarts hebt die verder niks wilt doen dan pillen uitschrijven dan gaat het wat traag.
Die slik ik er ook bij inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel, de trend is zeggen dat je paracetamol moet slikken en er mee zult moeten leren leven.
Second opnine aanvragen. Of gewoon een keer jn het weekend naar de HA of er op staan dat hij je doorstuurtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja als je een huisarts hebt die verder niks wilt doen dan pillen uitschrijven dan gaat het wat traag.
Dat krijg ik altijd te horenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel, de trend is zeggen dat je paracetamol moet slikken en er mee zult moeten leren leven.
Dat klopt met mijn knie ook nog steeds.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, wie niet?quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, wie niet?
In mijn geboortedorp zei een piepjonge, onervaren huisarts dat ook tegen een Irakees vrouwtje.
Diezelfde avond was ze dood.
Haar familie is acuut verhuisd: "Als we hem op straat tegen zouden komen, zouden we hem vermoorden en we willen niet in de gevangenis belanden, dus verhuizen we maar."
Zo dan. Vaak zijn juist die jonge artsen doortastendquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, wie niet?
In mijn geboortedorp zei een piepjonge, onervaren huisarts dat ook tegen een Irakees vrouwtje.
Diezelfde avond was ze dood.
Haar familie is acuut verhuisd: "Als we hem op straat tegen zouden komen, zouden we hem vermoorden en we willen niet in de gevangenis belanden, dus verhuizen we maar."
Deze knakker ging op een gegeven moment een cursus volgen "Hoe om te gaan met boeren"?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Vaak zijn juist die jonge artsen doortastend
Echt ? En dat melde hij ook gewoon?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze knakker ging op een gegeven moment een cursus volgen "Hoe om te gaan met boeren"?Serieus!
Volgens mij was dit nadat een stel boeren hem van achter z'n bureau vandaan hadden gehaald toen hij weigerde om voor een open beenbreuk bij de lokale jeugdvoetbal de auto in te stappen. "Breng hem maar naar mij toe" was NIET het antwoord wat die boertjes van hem wensten te horen!
Zelfde. De ene dag weer beter dan de ander. Het wisselt.quote:
Ik heb drugs, komt wel goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Second opnine aanvragen. Of gewoon een keer jn het weekend naar de HA of er op staan dat hij je doorstuurt
Weet ik niet, ik zag deze gifje en vond het grappigquote:
Pas maar op dat je er niet aan verslaafd raakt.quote:
Okee dat is bizar, maar had zijn vrouw specifiek vermeld allergisch voor whatever te zijn en hebben ze het haar toch gegeven, en door het aanmaken van dat account kan hij ze niet aanklagen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Disney World is arguing a man cannot sue it over the death of his wife because of terms he signed up to in a free trial of Disney+.
Jeffrey Piccolo filed a wrongful death lawsuit against Disney after his wife died in 2023 from a severe allergic reaction after eating at a restaurant at the theme park.
However, Disney argues its terms of use, which Mr Piccolo agreed to when creating his Disney account in 2019, means they have to settle out of court.
Representatives for Disney and Jeffrey Piccolo have been contacted for comment.
@:tot
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zag deze gifje en vond het grappig
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt ? En dat melde hij ook gewoon?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zag deze gifje en vond het grappig
| Forum Opties | |
|---|---|