Oh dat is bij mij niet nodig. Die slik ik dagelijks al. Gelijk even innemen zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
_- Opium in gerechten om mensen verslaafd aan je gerechten te maken!
Staat de doodstraf op, maar je krijgt tenminste klanten!
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dat is bij mij niet nodig. Die slik ik dagelijks al. Gelijk even innemen zo.
Langwerpig schijnbaarquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel in wat voor vormen je die dingen allemaal kunt krijgen?
Hello Mutskequote:
Hoi hoiquote:
Lekker smikkelenquote:
In je ""ijskoffie""quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze trillen ook behoorlijk.quote:
Nee gewoon in een groen/geel pilletje.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee gewoon in een groen/geel pilletje.
quote:
Neen!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:12 schreef aeque het volgende:
Gaan jullie nu maar even een uurtje offline ofzo.
Hoe smaakt kas?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuw in snackland: de Kashambal van Baja Inc. Een heerlijke snack voor bij de borrel, maar ook een geweldig hapje voor tussendoor. Gemaakt van de beste ingrediënten waardoor de Kashambal een delicatesse uit de frituur genoemd mag worden”
Kashambal bestaat uit kaas, ham en sambal, dus vandaar de naam. Ingewikkelder kunnen we het niet maken.quote:
Gaat het nog niet goed met je schouder?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik las "Kamalabal" en ging er van uit dat het voornamelijk gebakken lucht zou zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuw in snackland: de Kashambal van Baja Inc. Een heerlijke snack voor bij de borrel, maar ook een geweldig hapje voor tussendoor. Gemaakt van de beste ingrediënten waardoor de Kashambal een delicatesse uit de frituur genoemd mag worden”
Als jij het goed voorbeeld even geeftquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:12 schreef aeque het volgende:
Gaan jullie nu maar even een uurtje offline ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |