Lekker op de fiets met miniquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
Oh ja, hooi als nestmateriaal heb ik ook besteld voor de ratjes.
Bijna 6 euro voor zo'n pak!En dan heb ik het nog bij een goedkope online shop besteld.
Paar kilometer hier vandaan verkoopt een boer hooi voor 5 euro per baal!
Maar wat ik besteld heb is onbespoten macrobiotisch en weet ik wat voor hippe termen allemaal nog meer.
Ik denk sowieso een bron van een hoop ziektes.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vraag me serieus af of de nakomelingen daarvan geen betere optie zouden zijn!
Misschien grovere haren enzo, maar qua instinct ook agressiever misschien?
Ze zullen wel VEEL minder kans op kanker hebben.
Uitkijken voor vlooien.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:53 schreef aeque het volgende:
[..]
In de grote steden kun je er anders ook gemakkelijk een aantal vangen hoor.
Ja daarom had ik het over de nakomelingen en geen vieze rioolrat die ik uit een vuilcontainer gevist heb!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk sowieso een bron van een hoop ziektes.
Hier klapte hij er om de dag of zo uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:16 schreef ToT het volgende:
Ethernet over power? Heb ik een paar keer gebruikt, werkte prima, hoewel je niet de maximale snelheid haalt daarmee.
Bij lange na niet zelfs.
quote:
Ze had een Tarzan?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn zus had in haar klas een hamster genaamd Tarzan.
Zij is leerkracht in de lagere school.
Weet je heel zeker dat ze met die tarzan een hamster bedoelde?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn zus had in haar klas een hamster genaamd Tarzan.
Zij is leerkracht in de lagere school.
Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat ze met die tarzan een hamster bedoelde?
Kun je nog beter even de Seine in.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
Sow, dat filmpje; een kok in China maakte (net als iedereen) gerechten van bedorven vlees enzo en bakte het in riool-olie of "spit oil" uit afvalcontainers, maar hij was tenminste wel zo netjes om antibiotica in zijn gerechten te vermengen!_ O-
Dat Youtube kanaal heeft echt heerlijk schandalige nieuws-items over China.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je nog beter even de Seine in.
Omdat jouw versterkte signaal, nu hun wifi kan gaan storen. Ik zou zeggen, bring it onquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:44 schreef Sally het volgende:
Ehm.. waarom zouden ze gaan klagen...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |