quote:
Ook voor wifi signaalquote:
@Lovelyquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:29 schreef aeque het volgende:
Woning delen. Ik moet er niet aan denken.
quote:
Oja heb je slechte internet?quote:
Dat is anders.quote:
Kan hem geen ongelijk gevenquote:
Dan moet hij 'm zeker niet consumeren!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe hij weet al dat het beest ziek is.
Waarom doe je het dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
Mini gaat in het nieuwe huis trouwens ratjes als huisdier krijgen.
Hij weet al dat die krengen zowat al doodgaan zodra je ze gekocht hebt!
Succes ermeequote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
Mini gaat in het nieuwe huis trouwens ratjes als huisdier krijgen.
Hij weet al dat die krengen zowat al doodgaan zodra je ze gekocht hebt!
Ja nou ja, chronisch ontstoken pootje waar antibioticum niet tegen werkt, en de gemeente doet er verder niks op uit; dat hertenkampje boeit hen totaal niet en die geit is sowieso al hartstikke oud.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dan moet hij 'm zeker niet consumeren!
Is toch keitaaiquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ja, chronisch ontstoken pootje waar antibioticum niet tegen werkt, en de gemeente doet er verder niks op uit; dat hertenkampje boeit hen totaal niet en die geit is sowieso al hartstikke oud.
Hij wilde een hamster, maar dat wordt aan alle kanten afgeraden omdat het avond/nachtdieren zijn.quote:
Kan met ratten ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wilde een hamster, maar dat wordt aan alle kanten afgeraden omdat het avond/nachtdieren zijn.
Konijnen worden op zijn leeftijd ook afgeraden omdat het niet echt knuffelbeesten zijn.
Ratjes en muizen zijn voor zijn leeftijd het beste.
En met muizen zie ik het al zo gebeuren dat ze onder de bank kruipen of achter een kast of zo en dat je ze nooit meer terug ziet.
Deze dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn wel wat groter en dus iets makkelijker terug te vinden!
VERSCHRIKKELIJK!!quote:
Katten begin ik sowieso niet aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Deze dan?
F&F / steun gevraagd bij opvoeding kittens - 2
Ik geloof er niks van.quote:
2.4Ghz is langzamer dan 5Ghz, maar heeft een groter bereik. Daarom worden die 2 frequenties vaak gecombineerd in 1 netwerk, zodat je telefoon of laptop het sterkste signaal kan kiezen afhankelijk waar je je bevindt in je huis. Door die betonnen muren heb je een redelijke kans dat 5ghz niet overal werkt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had dus 2 netwerken ingesteld. 5G stond zelfs eerst Uit, maar het schijnt een hypersuperdeluxe gecombineerd netwerk te zijn, met 2.4 en 5Ghz tegelijkertijd of door elkaar. Of zo.
Maar dat was dus niet goed. Foei foei wat ik samen met zijn collega aan de telefoon had ingesteld...
Maar de Action smart home... Tja, die kon nog wel eens niet connecten...
Laat ik nou net lekker simpel en goedkoop willen doen...![]()
!want ik weet al dat die op 2,4Ghz moeten. Benieuwd of mijn lamp het nog wil doen...
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Katten begin ik sowieso niet aan.Honden ook niet.
Je weet dat konijnen best wat werk zijn? Dan kun je toch echt beter een kat nemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
Als de ratjes goed gaan, wil ik te zijner tijd wel konijnen proberen voor hem.
Niet?quote:
Met een naam als Lovely en je voorliefde voor Peach & Goma geloof ik daar niks van.quote:
Ik heb ooit een Hollandse hangoor gehad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat konijnen best wat werk zijn? Dan kun je toch echt beter een kat nemen.
Plus dat je er 2 moet hebben en niet 1.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Hollandse hangoor gehad.
[ afbeelding ]
Stumpertje, heette die.
Was idd best wel werk, daarom ook dat ik er nog niet meteen aan wil beginnen. (Naast dat het geen knuffeldieren zijn.)
Klopt, mijn toenmalige vriendin had er maar eentje gehaald.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Plus dat je er 2 moet hebben en niet 1.
Gewoon zoiets nemen. Worden niet snel ziek, eten niet veel. Af en toe in de wasmachine en ze zijn weer schoon.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Hollandse hangoor gehad.
[ afbeelding ]
Stumpertje, heette die.
Was idd best wel werk, daarom ook dat ik er nog niet meteen aan wil beginnen. (Naast dat het geen knuffeldieren zijn.)
Ik was druk met een monteurquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee waar iedereen isAllemaal foetsie loesoe gone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en geen internet voor een tijd _:P
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Gelukkig ik zelf ook nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Met een naam als Lovely en je voorliefde voor Peach & Goma geloof ik daar niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |