Heb je haar ook weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
Ze waren blijkbaar diverse keren te gast bij zowat de enige persoon op deze planeet die een interview met Pavarotti heeft gehad!quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je haar ook weerHopelijk is ze deze keer wat aardiger tegen me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja lekkerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Greys! goeienavond![]()
colaatje?
[ afbeelding ]
Roger Gloverquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Kikker met lange poten die gitaar speelt.
Oreo?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Greys! goeienavond![]()
colaatje?
[ afbeelding ]
Ook als mensen nu massaal disney+ gaan opzeggen zijn ze ooit al akkoord gegaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De negatieve publiciteit die dit geeft kost hun meer dan het gewoon via de rechtszaak laten schikken.
Nee niet doen, ze moeten allemaal weer weg.quote:
Zo liefquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt een heerlijk koel colaatje in voor greys
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niet doen, ze moeten allemaal weer weg.
Onze punckten!
Ach zo mag je ook geen nukes ontwikkelen als je iTunes gebruikt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook als mensen nu massaal disney+ gaan opzeggen zijn ze ooit al akkoord gegaan.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je haar ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Anders dikke tr zetten BAM!!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Hopelijk is ze deze keer wat aardiger tegen me.
IK ben altijd aardigquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Hopelijk is ze deze keer wat aardiger tegen me.
Je nam het toch allemaal niet zo serieus.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niet doen, ze moeten allemaal weer weg.
Onze punckten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |