Kan ik ineens allerlei mooie vrouwen krijgen, net als de voetballers en F1 coureurs.quote:
Je wordt gewoon een F1 coureurquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik ineens allerlei mooie vrouwen krijgen, net als de voetballers en F1 coureurs.
De naam van die huisarts staat zelfs op Wikipedia omdat hij in een beroemde cabaretgroep heeft gezeten!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:46 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wow.
En dat is helemááááál NIET "![]()
" zoals een *kuch* user *kuch* hier zo 'grappig' zegt.
Oh en die reactie is![]()
en
![]()
-
![]()
![]()
Was @drakin al aan het handwerken voor jou?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik ineens allerlei mooie vrouwen krijgen, net als de voetballers en F1 coureurs.
Dat doe ik alleen in het weekend.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
De naam van die huisarts staat zelfs op Wikipedia omdat hij in een beroemde cabaretgroep heeft gezeten!
Say what!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Was @:Drakin al aan het handwerken voor jou?
Die maakt een mooi micropuntmutsje voor me.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Was @:Drakin al aan het handwerken voor jou?
Ja dat van dat Irakeese vrouwtje is er niet bij vermeld hoor.quote:
De negatieve publiciteit die dit geeft kost hun meer dan het gewoon via de rechtszaak laten schikken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mee eens, dit is ook extreem en ik vraag me af hoe legaal dit is.
Nee, dat snapte ik wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat van dat Irakeese vrouwtje is er niet bij vermeld hoor.Alleen dat hij bij die groep zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |