De naam van die huisarts staat zelfs op Wikipedia omdat hij in een beroemde cabaretgroep heeft gezeten!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:46 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wow.
En dat is helemááááál NIET "![]()
" zoals een *kuch* user *kuch* hier zo 'grappig' zegt.
Oh en die reactie is![]()
en
![]()
-
![]()
![]()
Was @drakin al aan het handwerken voor jou?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik ineens allerlei mooie vrouwen krijgen, net als de voetballers en F1 coureurs.
Dat doe ik alleen in het weekend.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
De naam van die huisarts staat zelfs op Wikipedia omdat hij in een beroemde cabaretgroep heeft gezeten!
Say what!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Was @:Drakin al aan het handwerken voor jou?
Die maakt een mooi micropuntmutsje voor me.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Was @:Drakin al aan het handwerken voor jou?
Ja dat van dat Irakeese vrouwtje is er niet bij vermeld hoor.quote:
De negatieve publiciteit die dit geeft kost hun meer dan het gewoon via de rechtszaak laten schikken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mee eens, dit is ook extreem en ik vraag me af hoe legaal dit is.
Nee, dat snapte ik wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat van dat Irakeese vrouwtje is er niet bij vermeld hoor.Alleen dat hij bij die groep zat.
GG genotjesquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De negatieve publiciteit die dit geeft kost hun meer dan het gewoon via de rechtszaak laten schikken.
"Oh kijk, er is alweer een nieuwe spin-off van mijn nieuwe serie! Toch maar weer een abo nemen."quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De negatieve publiciteit die dit geeft kost hun meer dan het gewoon via de rechtszaak laten schikken.
Gelukkig maar..quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
DTS gaat niet dicht door het zetten van een TR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |