SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oké:Yquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb ik mijn dagelijks doel behaald![]()
Hoe ben je zo ineens hier gekomen. Zie je al heel lang tellen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Door Moonquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe ben je zo ineens hier gekomen. Zie je al heel lang tellen.![]()
![]()
Dev kan er in de nacht ook zo overheen gaan. 200 is geen garantie. Al sta je wel ver voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is een minimum. Meer is altijd beterquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dev kan er in de nacht ook zo overheen gaan. 200 is geen garantie. Al sta je wel ver voor
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
O oké.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeer zeker. Maar je gaat lekker. Bijna een week er nu opzitten. Bevalt het bolkleven u een beetje 🤭quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het is een minimum. Meer is altijd beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Absoluut. Vooral die liefde die je voelt als je bovenaan staat is ontroerendquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Maar je gaat lekker. Bijna een week er nu opzitten. Bevalt het bolkleven u een beetje 🤭
Ja daar wordt je warm van. Ik weet het heb het vaak mogen ervaren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral die liefde die je voelt als je bovenaan staat is ontroerendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan voel je toch iedereen in een topic samen komen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral die liefde die je voelt als je bovenaan staat is ontroerend![]()
![]()
![]()
![]()
Als je net mod bent breekt het zweet je uit kan ik je zeggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:53 schreef Speklap3000 het volgende:
OntgroeningenEn dan in fora waar je eigenlijk nooit komt keiharde topicdiarree veroorzaken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gewoon iedereen de moeder bannenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je net mod bent breekt het zweet je uit kan ik je zeggenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja ze doen een goede mix van oud en nieuw! Ik was niet ontevredenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:25 schreef Speedfight het volgende:
@:Mickytjuh doet Simple Plan nog hun oude repertoire van toen wij rebelse emopoppunk-tieners waren?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik gaan zo naar de AHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
rustig aan, aansluite maar iedereen krijgt een handtekeing van mijnquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:35 schreef Paul het volgende:
[..]
rustig aan, aansluite maar iedereen krijgt een handtekeing van mijnmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
[..]
rustig aan, aansluite maar iedereen krijgt een handtekeing van mijn![]()
[..]
rustig aan, aansluite maar iedereen krijgt een handtekeing van mijnWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
[..]
rustig aan, aansluite maar iedereen krijgt een handtekeing van mijn![]()
![]()
1 for i in 20 40 60 60 60 40 40 60 60 60 40 20; do echo -n "[limg=$i]https://i.fokzine.net/usericons/80791/4Qv2ALh.gif[/img]"; done; echo ![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:43 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wij kunnen niet bannen 🤣quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
gewoon iedereen de moeder bannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hm hmquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:43 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gelukkig maarOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee hoor. Ben blij dat het bij de fa’s ligtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:28 schreef Paul het volgende:
Ik gaan zo naar de AHTeken je je linker- of rechterhand voor ons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
het regende al notes bij mij toenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Dan had @:paul iedereen geband toen hij nog mod hier was
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En nu heb ik hongerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
notes?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het regende al notes bij mij toenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
notes?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het regende al notes bij mij toenWeet ik veel. Waar zie je zoiets dan?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik heb hilarische notes.
Mijn allereerste note snap ik nog steeds niks van.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die kan je inzien onderaan bij aboquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
notes?
[..]
Weet ik veel. Waar zie je zoiets dan?![]()
Ik ben verder brave jongen, alleen eens een akkefietje in KLB gehadmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Terechte klachtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben verder brave jongen, alleen eens een akkefietje in KLB gehad![]()
Heb ik niet, misschien omdat ik op mobiel zit?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die kan je inzien onderaan bij abomet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Premium accountquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb ik niet, misschien omdat ik op mobiel zit?![]()
MrMickytjuh zei 40 minuten geleden dat hij bijna in de auto stapte en me dan zou bellen.
Hij heeft nog steeds niet gebeld.
Ik denk dat hij vreemdgaat met de monteurs van CBS.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb allemaal liefdesverklaring en verkapte huwelijksaanzoeken in mijn notesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb hilarische notes.
Mijn allereerste note snap ik nog steeds niks van.
Nu hoogste tijd voor een koude paterProost @Paul deze is niet de eerste want we hadden daarstraks al een borrel dus daar heb ik nog wat tap les gegeven enzo
![]()
![]()
ik denk van nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef Mickytjuh het volgende:
MrMickytjuh zei 40 minuten geleden dat hij bijna in de auto stapte en me dan zou bellen.
Hij heeft nog steeds niet gebeld.
Ik denk dat hij vreemdgaat met de monteurs van CBS.![]()
![]()
Ah hebbes.quote:
Weinig spannends. Idd KLM-akkefietje, en blijkbaar 1 dingetje hier, niet gemerktmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Braaf hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ah hebbes.
Weinig spannends. Idd KLM-akkefietje, en blijkbaar 1 dingetje hier, niet gemerkt![]()
Oeh jammer dat je niet openbaar mag maken wat er staatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ah hebbes.
Weinig spannends. Idd KLM-akkefietje, en blijkbaar 1 dingetje hier, niet gemerkt
Ben namelijk zeer benieuwd wat er hier wasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
BBA bolkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
niks spannends, niet eens het herhalen waardquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Oeh jammer dat je niet openbaar mag maken wat er staat
Ben namelijk zeer benieuwd wat er hier wasmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mods gonna mod, helemaal wildquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
niks spannends, niet eens het herhalen waard'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee hoor terecht weggehaaldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mods gonna mod, helemaal wild
Dat in KLB vond ik magertjes maar goed, daar kom ik verder ook niet.quote:
Hier verder nooit last van de mods
Klb is ook zwaar terrein om een.mod te zijn. Helemaal afgestompt raak je daarvan denk ik zo...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat in KLB vond ik magertjes maar goed, daar kom ik verder ook niet.
Hier verder nooit last van de mods'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hey hallo, ja wel rustig. Moe wel gewerkt maar nu op weg naar huis. Met jou dan? Een terugzwaai iigquote:
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zit ff het NOS nieuws te kijken he, maar echt
Niks nieuws weer te melden en gezeik over noten enzo, who focking cares.
En het kabinet die weer geheimzinnig doet, what else is new.
Ik denk dat ik nog het liefst zou emigreren
Do what you love, love what you do!![]()
Ze doen het zichzelf aan hequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klb is ook zwaar terrein om een.mod te zijn. Helemaal afgestompt raak je daarvan denk ik zo...
hugecooll was daar ooit, goede vent. Is die nog onder ons?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ff terug de tijd in, nee die is er geloof ik niet meer. Misschien onder een kloon geen ideequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze doen het zichzelf aan he
hugecooll was daar ooit, goede vent. Is die nog onder ons?
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dat is jammerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ff terug de tijd in, nee die is er geloof ik niet meer. Misschien onder een kloon geen idee
Doe je nog weleens eitjes schieten?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey J Kgegroet. Insgelijks
![]()
![]()
Ja met mij prima hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey hallo, ja wel rustig. Moe wel gewerkt maar nu op weg naar huis. Met jou dan? Een terugzwaai iig![]()
Nee echt nooit meer. Best wel jammer. Eitjes flashbacks, dat was gezellig.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe je nog weleens eitjes schieten?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja mooi was die tijdquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee echt nooit meer. Best wel jammer. Eitjes flashbacks, dat was gezellig.![]()
![]()
Moet de trein uit. Rustig aan allemaal. Een fijne avond. Eet smakelijk en slaap lekker.
Peace'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Of Skribbl.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee echt nooit meer. Best wel jammer. Eitjes flashbacks, dat was gezellig.![]()
iemand kan altijd weer organiserenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee echt nooit meer. Best wel jammer. Eitjes flashbacks, dat was gezellig.Uw ADH vitamine Worst
Klopt. Zelf heb ik er geen tijd meer voor. Maar idd kan altijd.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iemand kan altijd weer organiseren'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
geen tijd om te organiseren of te spelen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt. Zelf heb ik er geen tijd meer voor. Maar idd kan altijd.Uw ADH vitamine Worst
Och jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het ging ook om de lol. Skysherrif was erg goed, maar die zat de helft van de tijd op een hoge positie te snipen. Geen lol aanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:25 schreef Shii het volgende:
Eitjes schieten was ik nooit goed in, skribbl af en toe wel.![]()
Ja klopt idd... zit al een tijdje geen beweging inquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuk spelAls het goed is, zwerft er nog een topic er over in de archieven van ONZ
![]()
Laatst was er weer even leven, maar daarna weer ingezakt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja klopt idd... zit al een tijdje geen beweging in![]()
Beidequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen tijd om te organiseren of te spelen?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mehhhhh stomme beslissingenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Fuck ik dacht even dat dit er 4 warenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Fuck ik dacht even dat dit er 4 waren![]()
![]()
![]()
Drie is het magische getal.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #6quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja klopt idd... zit al een tijdje geen beweging inquote:» Er is al 276 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.![]()
![]()
Skribbl. Maar bijna niemand die reageerdequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Laatst was er weer even leven, maar daarna weer ingezakt.![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #6
[..]![]()
![]()
![]()
Misschien omdat niet helemaal duidelijk is wie het dan organiseert?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Skribbl. Maar bijna niemand die reageerde![]()
Het helpt wel als er iemand actief achter iedereen aan zitquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien omdat niet helemaal duidelijk is wie het dan organiseert?![]()
Welke AH? Dan ren ik er nog even naartoe.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:37 schreef JustinK het volgende:
@:Paul staat handtekeningen uit te delen bij de AH![]()
zo jongens lekker de kachel op 22 graden, fuck de gasprijs, heb het de hele dag al koud gehad
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:37 schreef JustinK het volgende:
@:Paul staat handtekeningen uit te delen bij de AH
@Paul Kun je een litertje melk meenemen als je naar huis gaat?![]()
Die op de hoek bij de Etosquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Welke AH? Dan ren ik er nog even naartoe.![]()
Kiezen tussen wijn en een handtekening van Paul... lastig!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet die bij Gall&Gall op de hoek?Wilde net wat litertjes wijn inslaan.
![]()
nou hoop het niet, maar denk had de hele dag beetje op koude plek gezeten en was meer begeleiding van dus echt hard aan het werk was ik niet. Maar brrrrrrr.quote:
poeh begin nu beetje op te warmen.
Er was wel een fris windje en als je dan stil moet zitten dan wordt het wel koud ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
nou hoop het niet, maar denk had de hele dag beetje op koude plek gezeten en was meer begeleiding van dus echt hard aan het werk was ik niet. Maar brrrrrrr.
poeh begin nu beetje op te warmen.![]()
het was nog binnen, maar denk dat het niet warmer was als 10 graden ofzo met tocht. brrrrrrrquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Er was wel een fris windje en als je dan stil moet zitten dan wordt het wel koud ja.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:36 schreef devzero het volgende:
Goede TT, 5000% beter dan de vorige. Kudos voor @:m_0_0_n![]()
![]()
yup vertel eens iets leuks iemand..... ik had beetje saaie dag dus niet echt veel te melden.Do what you love, love what you do!![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nou ff wat eten gaan maken dan maar![]()
Ik heb alweer een zeer culinair hoogte punt in gedachten.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Borrel
Een broodje poep?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:05 schreef kree het volgende:
nou ff wat eten gaan maken dan maar![]()
Ik heb alweer een zeer culinair hoogte punt in gedachten.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
en dat houdt in?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga even de sterren winnende nasi maken ooit.Uw ADH vitamine Worst
Dat ie gruwelijk goede bak nasi gaat maken natuurlijkquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hoe kun je het beste een taco eten? Laat het bestek vooral in de la liggen, want taco's eet je het beste met je handen. Vooral de knapperige taco's kunnen lastig zijn om te eten. De beste manier is om de taco altijd recht te houden en deze vanaf de zijkant af te happen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is hetzelfde als zeggen dat pizza's niet lekker zijnquote:
het gaat er om wat er op / tussen zit wat het lekker of vies maakt![]()
Laat ik het anders zeggen, taco's eten niet lekker.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat pizza's niet lekker zijn
het gaat er om wat er op / tussen zit wat het lekker of vies maakt![]()
Jawel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, taco's eten niet lekker.
Dan eet je zo ene met enorm veel beleid, en binnen twee happen gaat dat helemaal mis dus dan frot je dat ding maar met je blote handen zo BAM recht je voergat in.
En dan moet je je handen wassenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Had ik zaterdag. Kreeg het niet warm.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo'n crispy omhulsel met zachte vulling, ik heb het nog niet ontdekt dat dat lekker kan smaken. En vergeet dan vooral niet het onhandig opeten en geknoei.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jawel.
Dan eet je zo ene met enorm veel beleid, en binnen twee happen gaat dat helemaal mis dus dan frot je dat ding maar met je blote handen zo BAM recht je voergat in.
En dan moet je je handen wassen![]()
De lekkerste dingen in het leven zijn een beetje smerigquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo'n crispy omhulsel met zachte vulling, ik heb het nog niet ontdekt dat dat lekker kan smaken. En vergeet dan vooral niet het onhandig opeten en geknoei.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mee eens, maar een taco is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De lekkerste dingen in het leven zijn een beetje smerig![]()
Nee hoor. Af en toe wel lekkerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Er zijn mensen die taco heten, dat is pas ergWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is een hatecrimequote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Mee eens, maar een taco is een ander verhaal.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb maar een tochtstrips aangebracht tegen het gestink van de buurman
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is die taco's aan het eten?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb maar een tochtstrips aangebracht tegen het gestink van de buurman
De beste man rook (moet hij weten) maar de rooklucht verspreid zich naar de gemeenschappelijke inpandige gang dat niet te luchten valt en die LUCHT trekt ook mijn appartement inquote:Trotste mama van Ambar
Dat valt gelukkig mee. Je zou ook tacogeur in je huis kunnen hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De beste man rook (moet hij weten) maar de rooklucht verspreid zich naar de gemeenschappelijke inpandige gang dat niet te luchten valt en die LUCHT trekt ook mijn appartement in
Ik hoef niet mee te roken in mijn eigen huisquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig mee. Je zou ook tacogeur in je huis kunnen hebbenTrotste mama van Ambar
ik kreeg een folder om te fitnessen van iemand voor de AH
Zou die me dik vinden
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je bent wel heel gezelligquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:50 schreef Paul het volgende:
Zou die me dik vindenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Of een incel die denkt kans te maken bij de dames door spieren te kwekenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:50 schreef Paul het volgende:
Zou die me dik vindenTrotste mama van Ambar
het was zoeen iemand die zei hier kom een gratis proefles doen
Zeker te weinig klanten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Formatiebesprekingen geklapt. Dit had ik echt niet zien aankomen hoor.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Daar hebben ze lang over gedaan om daar achter te komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef Speklap3000 het volgende:
Formatiebesprekingen geklapt. Dit had ik echt niet zien aankomen hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op naar de stembussen voor een dictatuur Wilders!
Trotste mama van Ambar
We moeten toch iets doen om het record van Belgie af te pakkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hebben ze lang over gedaan om daar achter te komen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het is nog niet helemaal over lees ik. Afwachten nog even.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
We moeten toch iets doen om het record van Belgie af te pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Minderheidskabinet met -twee- gedoogpartijen-genotquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal over lees ik. Afwachten nog even.
Heer Homijnquote:
pakje uit de supermarkt, LOL. enzo, naja het smaakte mij best.quote:
scooooooooooooopquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef Speklap3000 het volgende:
Formatiebesprekingen geklapt. Dit had ik echt niet zien aankomen hoor.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ben journalist van de hoogste plankquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als er nu weer verkiezingen zouden komen gaat wilders nog meer stemmen krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Minderheidskabinet met -twee- gedoogpartijen-genotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kijk nu journaal maatjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ben journalist van de hoogste plankWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er nu weer verkiezingen zouden komen gaat wilders nog meer stemmen krijgen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
We zijn pas 6 dagen bezig makker, hoogmoed komt voor de val.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:13 schreef Paul het volgende:
@:speklap kijk eens mn ondertitel of handtekeingmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
zoveel vertrouwen heb ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
We zijn pas 6 dagen bezig makker, hoogmoed komt voor de val.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Ik geef de voorkeur aan een Merlotquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Koffie kan je krijgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is jouw mening, en die respecteer ik.quote:
Ik hou van veel wijnen, zolang het maar geen Chardonnay is.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het is niet makkelijk eten, klopt. Maar soms is eten met je handen gewoon fijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, taco's eten niet lekker.
Hoe eet je roti?![]()
quote:Ik lust gek genoeg eigenlijk alleen rode wijn. Wit boeit me niet, champagne ook niet. Zoals gezegd, bij voorkeur een Merlot, en bij gebrek aan een cabernet sauvignon.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en die respecteer ik.
Ik hou van veel wijnen, zolang het maar geen Chardonnay is.Ik heb er één en ik ben er trots op
Die crispy dingen zijn ook niet erg makkelijk. Hier heb je bijna alleen maar zachte tacos'quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo'n crispy omhulsel met zachte vulling, ik heb het nog niet ontdekt dat dat lekker kan smaken. En vergeet dan vooral niet het onhandig opeten en geknoei.![]()
Dat magquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik lust gek genoeg eigenlijk alleen rode wijn. Wit boeit me niet, champagne ook niet. Zoals gezegd, bij voorkeur een Merlot, en bij gebrek aan een cabernet sauvignon.
Succesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed verder met mijn sollicitatiebrief![]()
Ik heb jaren rode wijn gedronken nooit witte. Ben toen gestopt met rode wijn en nam alleen nog bij het eten een wit wijntje. Nu helemaal niets meer.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik lust gek genoeg eigenlijk alleen rode wijn. Wit boeit me niet, champagne ook niet. Zoals gezegd, bij voorkeur een Merlot, en bij gebrek aan een cabernet sauvignon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna af, nog even doorlezen.
En dan nog even mijn huidige functie omschrijven op mijn cvTrotste mama van Ambar
Gemiste kansquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik eet de fles nooit, maar ik geloof jemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: