Dat ie gruwelijk goede bak nasi gaat maken natuurlijkquote:
Dat is hetzelfde als zeggen dat pizza's niet lekker zijnquote:
Laat ik het anders zeggen, taco's eten niet lekker.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat pizza's niet lekker zijn
het gaat er om wat er op / tussen zit wat het lekker of vies maakt
Jawel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, taco's eten niet lekker.
Had ik zaterdag. Kreeg het niet warm.quote:
Zo'n crispy omhulsel met zachte vulling, ik heb het nog niet ontdekt dat dat lekker kan smaken. En vergeet dan vooral niet het onhandig opeten en geknoei.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jawel.
Dan eet je zo ene met enorm veel beleid, en binnen twee happen gaat dat helemaal mis dus dan frot je dat ding maar met je blote handen zo BAM recht je voergat in.
En dan moet je je handen wassen
De lekkerste dingen in het leven zijn een beetje smerigquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo'n crispy omhulsel met zachte vulling, ik heb het nog niet ontdekt dat dat lekker kan smaken. En vergeet dan vooral niet het onhandig opeten en geknoei.
Mee eens, maar een taco is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De lekkerste dingen in het leven zijn een beetje smerig
Nee hoor. Af en toe wel lekkerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Er zijn mensen die taco heten, dat is pas erg
Dit is een hatecrimequote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Mee eens, maar een taco is een ander verhaal.
Is die taco's aan het eten?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb maar een tochtstrips aangebracht tegen het gestink van de buurman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |