ik denk van nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef Mickytjuh het volgende:
MrMickytjuh zei 40 minuten geleden dat hij bijna in de auto stapte en me dan zou bellen.
Hij heeft nog steeds niet gebeld.
Ik denk dat hij vreemdgaat met de monteurs van CBS.
Ah hebbes.quote:
Braaf hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ah hebbes.
Weinig spannends. Idd KLM-akkefietje, en blijkbaar 1 dingetje hier, niet gemerkt
Oeh jammer dat je niet openbaar mag maken wat er staatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ah hebbes.
Weinig spannends. Idd KLM-akkefietje, en blijkbaar 1 dingetje hier, niet gemerkt
niks spannends, niet eens het herhalen waardquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Oeh jammer dat je niet openbaar mag maken wat er staat
Ben namelijk zeer benieuwd wat er hier was
Mods gonna mod, helemaal wildquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
niks spannends, niet eens het herhalen waard
Nee hoor terecht weggehaaldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mods gonna mod, helemaal wild
Dat in KLB vond ik magertjes maar goed, daar kom ik verder ook niet.quote:
Klb is ook zwaar terrein om een.mod te zijn. Helemaal afgestompt raak je daarvan denk ik zo...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat in KLB vond ik magertjes maar goed, daar kom ik verder ook niet.
Hier verder nooit last van de mods
Hey hallo, ja wel rustig. Moe wel gewerkt maar nu op weg naar huis. Met jou dan? Een terugzwaai iigquote:
Ze doen het zichzelf aan hequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klb is ook zwaar terrein om een.mod te zijn. Helemaal afgestompt raak je daarvan denk ik zo...
Ff terug de tijd in, nee die is er geloof ik niet meer. Misschien onder een kloon geen ideequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze doen het zichzelf aan he
hugecooll was daar ooit, goede vent. Is die nog onder ons?
dat is jammerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ff terug de tijd in, nee die is er geloof ik niet meer. Misschien onder een kloon geen idee
Doe je nog weleens eitjes schieten?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey J Kgegroet. Insgelijks
Ja met mij prima hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey hallo, ja wel rustig. Moe wel gewerkt maar nu op weg naar huis. Met jou dan? Een terugzwaai iig
Nee echt nooit meer. Best wel jammer. Eitjes flashbacks, dat was gezellig.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe je nog weleens eitjes schieten?
Ja mooi was die tijdquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee echt nooit meer. Best wel jammer. Eitjes flashbacks, dat was gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |