Terechte klachtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben verder brave jongen, alleen eens een akkefietje in KLB gehad
Heb ik niet, misschien omdat ik op mobiel zit?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die kan je inzien onderaan bij abo
Premium accountquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb ik niet, misschien omdat ik op mobiel zit?
Ik heb allemaal liefdesverklaring en verkapte huwelijksaanzoeken in mijn notesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb hilarische notes.
Mijn allereerste note snap ik nog steeds niks van.
ik denk van nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef Mickytjuh het volgende:
MrMickytjuh zei 40 minuten geleden dat hij bijna in de auto stapte en me dan zou bellen.
Hij heeft nog steeds niet gebeld.
Ik denk dat hij vreemdgaat met de monteurs van CBS.
Ah hebbes.quote:
Braaf hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ah hebbes.
Weinig spannends. Idd KLM-akkefietje, en blijkbaar 1 dingetje hier, niet gemerkt
Oeh jammer dat je niet openbaar mag maken wat er staatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ah hebbes.
Weinig spannends. Idd KLM-akkefietje, en blijkbaar 1 dingetje hier, niet gemerkt
niks spannends, niet eens het herhalen waardquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Oeh jammer dat je niet openbaar mag maken wat er staat
Ben namelijk zeer benieuwd wat er hier was
Mods gonna mod, helemaal wildquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
niks spannends, niet eens het herhalen waard
Nee hoor terecht weggehaaldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mods gonna mod, helemaal wild
Dat in KLB vond ik magertjes maar goed, daar kom ik verder ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |