SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oké:Yquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb ik mijn dagelijks doel behaald![]()
Hoe ben je zo ineens hier gekomen. Zie je al heel lang tellen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Door Moonquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe ben je zo ineens hier gekomen. Zie je al heel lang tellen.![]()
![]()
Dev kan er in de nacht ook zo overheen gaan. 200 is geen garantie. Al sta je wel ver voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is een minimum. Meer is altijd beterquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dev kan er in de nacht ook zo overheen gaan. 200 is geen garantie. Al sta je wel ver voor
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
O oké.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeer zeker. Maar je gaat lekker. Bijna een week er nu opzitten. Bevalt het bolkleven u een beetje 🤭quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het is een minimum. Meer is altijd beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Absoluut. Vooral die liefde die je voelt als je bovenaan staat is ontroerendquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Maar je gaat lekker. Bijna een week er nu opzitten. Bevalt het bolkleven u een beetje 🤭
Ja daar wordt je warm van. Ik weet het heb het vaak mogen ervaren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral die liefde die je voelt als je bovenaan staat is ontroerendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan voel je toch iedereen in een topic samen komen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral die liefde die je voelt als je bovenaan staat is ontroerend![]()
![]()
![]()
![]()
Als je net mod bent breekt het zweet je uit kan ik je zeggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:53 schreef Speklap3000 het volgende:
OntgroeningenEn dan in fora waar je eigenlijk nooit komt keiharde topicdiarree veroorzaken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gewoon iedereen de moeder bannenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je net mod bent breekt het zweet je uit kan ik je zeggenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja ze doen een goede mix van oud en nieuw! Ik was niet ontevredenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:25 schreef Speedfight het volgende:
@:Mickytjuh doet Simple Plan nog hun oude repertoire van toen wij rebelse emopoppunk-tieners waren?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik gaan zo naar de AHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
rustig aan, aansluite maar iedereen krijgt een handtekeing van mijnquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:35 schreef Paul het volgende:
[..]
rustig aan, aansluite maar iedereen krijgt een handtekeing van mijnmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
[..]
rustig aan, aansluite maar iedereen krijgt een handtekeing van mijn![]()
[..]
rustig aan, aansluite maar iedereen krijgt een handtekeing van mijnWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
[..]
rustig aan, aansluite maar iedereen krijgt een handtekeing van mijn![]()
![]()
1 for i in 20 40 60 60 60 40 40 60 60 60 40 20; do echo -n "[limg=$i]https://i.fokzine.net/usericons/80791/4Qv2ALh.gif[/img]"; done; echo ![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:43 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wij kunnen niet bannen 🤣quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
gewoon iedereen de moeder bannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hm hmquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:43 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gelukkig maarOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee hoor. Ben blij dat het bij de fa’s ligtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:28 schreef Paul het volgende:
Ik gaan zo naar de AHTeken je je linker- of rechterhand voor ons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
het regende al notes bij mij toenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Dan had @:paul iedereen geband toen hij nog mod hier was
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En nu heb ik hongerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
notes?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het regende al notes bij mij toenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
notes?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het regende al notes bij mij toenWeet ik veel. Waar zie je zoiets dan?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik heb hilarische notes.
Mijn allereerste note snap ik nog steeds niks van.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die kan je inzien onderaan bij aboquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
notes?
[..]
Weet ik veel. Waar zie je zoiets dan?![]()
Ik ben verder brave jongen, alleen eens een akkefietje in KLB gehadmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Terechte klachtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben verder brave jongen, alleen eens een akkefietje in KLB gehad![]()
Heb ik niet, misschien omdat ik op mobiel zit?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die kan je inzien onderaan bij abomet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Premium accountquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb ik niet, misschien omdat ik op mobiel zit?![]()
MrMickytjuh zei 40 minuten geleden dat hij bijna in de auto stapte en me dan zou bellen.
Hij heeft nog steeds niet gebeld.
Ik denk dat hij vreemdgaat met de monteurs van CBS.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb allemaal liefdesverklaring en verkapte huwelijksaanzoeken in mijn notesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb hilarische notes.
Mijn allereerste note snap ik nog steeds niks van.
Nu hoogste tijd voor een koude paterProost @Paul deze is niet de eerste want we hadden daarstraks al een borrel dus daar heb ik nog wat tap les gegeven enzo
![]()
![]()
ik denk van nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef Mickytjuh het volgende:
MrMickytjuh zei 40 minuten geleden dat hij bijna in de auto stapte en me dan zou bellen.
Hij heeft nog steeds niet gebeld.
Ik denk dat hij vreemdgaat met de monteurs van CBS.![]()
![]()
Ah hebbes.quote:
Weinig spannends. Idd KLM-akkefietje, en blijkbaar 1 dingetje hier, niet gemerktmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Braaf hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ah hebbes.
Weinig spannends. Idd KLM-akkefietje, en blijkbaar 1 dingetje hier, niet gemerkt![]()
Oeh jammer dat je niet openbaar mag maken wat er staatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ah hebbes.
Weinig spannends. Idd KLM-akkefietje, en blijkbaar 1 dingetje hier, niet gemerkt
Ben namelijk zeer benieuwd wat er hier wasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
BBA bolkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
niks spannends, niet eens het herhalen waardquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Oeh jammer dat je niet openbaar mag maken wat er staat
Ben namelijk zeer benieuwd wat er hier wasmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mods gonna mod, helemaal wildquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
niks spannends, niet eens het herhalen waard'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee hoor terecht weggehaaldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mods gonna mod, helemaal wild
Dat in KLB vond ik magertjes maar goed, daar kom ik verder ook niet.quote:
Hier verder nooit last van de mods
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: