SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oké:Yquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb ik mijn dagelijks doel behaald![]()
Hoe ben je zo ineens hier gekomen. Zie je al heel lang tellen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Door Moonquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe ben je zo ineens hier gekomen. Zie je al heel lang tellen.![]()
![]()
Dev kan er in de nacht ook zo overheen gaan. 200 is geen garantie. Al sta je wel ver voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is een minimum. Meer is altijd beterquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dev kan er in de nacht ook zo overheen gaan. 200 is geen garantie. Al sta je wel ver voor
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
O oké.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeer zeker. Maar je gaat lekker. Bijna een week er nu opzitten. Bevalt het bolkleven u een beetje 🤭quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het is een minimum. Meer is altijd beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Absoluut. Vooral die liefde die je voelt als je bovenaan staat is ontroerendquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Maar je gaat lekker. Bijna een week er nu opzitten. Bevalt het bolkleven u een beetje 🤭
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja daar wordt je warm van. Ik weet het heb het vaak mogen ervaren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral die liefde die je voelt als je bovenaan staat is ontroerendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: