Een broodje poep?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:05 schreef kree het volgende:
nou ff wat eten gaan maken dan maar![]()
Ik heb alweer een zeer culinair hoogte punt in gedachten.
en dat houdt in?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga even de sterren winnende nasi maken ooit.
Dat ie gruwelijk goede bak nasi gaat maken natuurlijkquote:
Dat is hetzelfde als zeggen dat pizza's niet lekker zijnquote:
Laat ik het anders zeggen, taco's eten niet lekker.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat pizza's niet lekker zijn
het gaat er om wat er op / tussen zit wat het lekker of vies maakt
Jawel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, taco's eten niet lekker.
Had ik zaterdag. Kreeg het niet warm.quote:
Zo'n crispy omhulsel met zachte vulling, ik heb het nog niet ontdekt dat dat lekker kan smaken. En vergeet dan vooral niet het onhandig opeten en geknoei.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jawel.
Dan eet je zo ene met enorm veel beleid, en binnen twee happen gaat dat helemaal mis dus dan frot je dat ding maar met je blote handen zo BAM recht je voergat in.
En dan moet je je handen wassen
De lekkerste dingen in het leven zijn een beetje smerigquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo'n crispy omhulsel met zachte vulling, ik heb het nog niet ontdekt dat dat lekker kan smaken. En vergeet dan vooral niet het onhandig opeten en geknoei.
Mee eens, maar een taco is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De lekkerste dingen in het leven zijn een beetje smerig
Nee hoor. Af en toe wel lekkerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Er zijn mensen die taco heten, dat is pas erg
Dit is een hatecrimequote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Mee eens, maar een taco is een ander verhaal.
Is die taco's aan het eten?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb maar een tochtstrips aangebracht tegen het gestink van de buurman
De beste man rook (moet hij weten) maar de rooklucht verspreid zich naar de gemeenschappelijke inpandige gang dat niet te luchten valt en die LUCHT trekt ook mijn appartement inquote:
Dat valt gelukkig mee. Je zou ook tacogeur in je huis kunnen hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De beste man rook (moet hij weten) maar de rooklucht verspreid zich naar de gemeenschappelijke inpandige gang dat niet te luchten valt en die LUCHT trekt ook mijn appartement in
Ik hoef niet mee te roken in mijn eigen huisquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig mee. Je zou ook tacogeur in je huis kunnen hebben
Je bent wel heel gezelligquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:50 schreef Paul het volgende:
ik kreeg een folder om te fitnessen van iemand voor de AH
Zou die me dik vinden
Of een incel die denkt kans te maken bij de dames door spieren te kwekenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:50 schreef Paul het volgende:
ik kreeg een folder om te fitnessen van iemand voor de AH
Zou die me dik vinden
Daar hebben ze lang over gedaan om daar achter te komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef Speklap3000 het volgende:
Formatiebesprekingen geklapt. Dit had ik echt niet zien aankomen hoor.
We moeten toch iets doen om het record van Belgie af te pakkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hebben ze lang over gedaan om daar achter te komen.
Het is nog niet helemaal over lees ik. Afwachten nog even.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
We moeten toch iets doen om het record van Belgie af te pakken
Minderheidskabinet met -twee- gedoogpartijen-genotquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal over lees ik. Afwachten nog even.
Heer Homijnquote:
pakje uit de supermarkt, LOL. enzo, naja het smaakte mij best.quote:
scooooooooooooopquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef Speklap3000 het volgende:
Formatiebesprekingen geklapt. Dit had ik echt niet zien aankomen hoor.
ben journalist van de hoogste plankquote:
Als er nu weer verkiezingen zouden komen gaat wilders nog meer stemmen krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Minderheidskabinet met -twee- gedoogpartijen-genot
ik kijk nu journaal maatjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ben journalist van de hoogste plank
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er nu weer verkiezingen zouden komen gaat wilders nog meer stemmen krijgen.
We zijn pas 6 dagen bezig makker, hoogmoed komt voor de val.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:13 schreef Paul het volgende:
@:speklap kijk eens mn ondertitel of handtekeing
zoveel vertrouwen heb ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
We zijn pas 6 dagen bezig makker, hoogmoed komt voor de val.
Ik geef de voorkeur aan een Merlotquote:
Koffie kan je krijgenquote:
Dat is jouw mening, en die respecteer ik.quote:
Het is niet makkelijk eten, klopt. Maar soms is eten met je handen gewoon fijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, taco's eten niet lekker.
quote:
Ik lust gek genoeg eigenlijk alleen rode wijn. Wit boeit me niet, champagne ook niet. Zoals gezegd, bij voorkeur een Merlot, en bij gebrek aan een cabernet sauvignon.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en die respecteer ik.
Ik hou van veel wijnen, zolang het maar geen Chardonnay is.
Die crispy dingen zijn ook niet erg makkelijk. Hier heb je bijna alleen maar zachte tacos'quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo'n crispy omhulsel met zachte vulling, ik heb het nog niet ontdekt dat dat lekker kan smaken. En vergeet dan vooral niet het onhandig opeten en geknoei.
Dat magquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik lust gek genoeg eigenlijk alleen rode wijn. Wit boeit me niet, champagne ook niet. Zoals gezegd, bij voorkeur een Merlot, en bij gebrek aan een cabernet sauvignon.
Succesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed verder met mijn sollicitatiebrief
Ik heb jaren rode wijn gedronken nooit witte. Ben toen gestopt met rode wijn en nam alleen nog bij het eten een wit wijntje. Nu helemaal niets meer.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik lust gek genoeg eigenlijk alleen rode wijn. Wit boeit me niet, champagne ook niet. Zoals gezegd, bij voorkeur een Merlot, en bij gebrek aan een cabernet sauvignon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |