Fuck ik dacht even dat dit er 4 warenquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Fuck ik dacht even dat dit er 4 waren
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #6quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja klopt idd... zit al een tijdje geen beweging in
quote:» Er is al 276 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Skribbl. Maar bijna niemand die reageerdequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Laatst was er weer even leven, maar daarna weer ingezakt.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #6
[..]
Misschien omdat niet helemaal duidelijk is wie het dan organiseert?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Skribbl. Maar bijna niemand die reageerde
Het helpt wel als er iemand actief achter iedereen aan zitquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien omdat niet helemaal duidelijk is wie het dan organiseert?
Welke AH? Dan ren ik er nog even naartoe.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:37 schreef JustinK het volgende:
@:Paul staat handtekeningen uit te delen bij de AH
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:37 schreef JustinK het volgende:
@:Paul staat handtekeningen uit te delen bij de AH
Die op de hoek bij de Etosquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Welke AH? Dan ren ik er nog even naartoe.
Kiezen tussen wijn en een handtekening van Paul... lastig!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet die bij Gall&Gall op de hoek?Wilde net wat litertjes wijn inslaan.
nou hoop het niet, maar denk had de hele dag beetje op koude plek gezeten en was meer begeleiding van dus echt hard aan het werk was ik niet. Maar brrrrrrr.quote:
Er was wel een fris windje en als je dan stil moet zitten dan wordt het wel koud ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
nou hoop het niet, maar denk had de hele dag beetje op koude plek gezeten en was meer begeleiding van dus echt hard aan het werk was ik niet. Maar brrrrrrr.
poeh begin nu beetje op te warmen.
het was nog binnen, maar denk dat het niet warmer was als 10 graden ofzo met tocht. brrrrrrrquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Er was wel een fris windje en als je dan stil moet zitten dan wordt het wel koud ja.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:36 schreef devzero het volgende:
Goede TT, 5000% beter dan de vorige. Kudos voor @:m_0_0_n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |