SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Paul op 19-01-2024 18:07:30 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
yup ik heb er ook geen moeite mee, maar kijk vaak beetje wat het sfeertje is en of het mss nog beetje gezellig kan worden als ik weer een verhaal erin gooi hahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat is dan jammer![]()
Ik speel gewoon een spel. Heb je er een probleem mee dan ga je lekker wegDo what you love, love what you do!![]()
mis wel beetje dat vertellen soms van eigen? dat alleen op elkaar reageren op niks ga ik snel saai vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is geen scoop dat weten wij al langquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waarom blijf je er dan over zeiken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
yup ik heb er ook geen moeite mee, maar kijk vaak beetje wat het sfeertje is en of het mss nog beetje gezellig kan worden als ik weer een verhaal erin gooi hahaha
Ze zeggen dat wijven zeiken. Maar mannen zijn nog veel erger
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 17:41:44 ]![]()
Wilma wil a.s. weekend ook niet afspreken, ze zegt dat ze met haar oma weggaatquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pas jij wel op aandachtshoertje want Wilma belde me al of ze zich zorgen moest gaan maken dus als ze dit weekend niet wil afspreken dan weet je wat ik gezegd heb.
![]()
![]()
moet ik me zorgen maken?
CC @MazikeenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Misschien moet ik wel op date met @mickeytjuh
Ze is juf en houdt van voetbal
Klinkt wel leuk![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik denk dat ook niet iedereen blij wordt van jou verhalenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
yup ik heb er ook geen moeite mee, maar kijk vaak beetje wat het sfeertje is en of het mss nog beetje gezellig kan worden als ik weer een verhaal erin gooi hahaha![]()
En zo heeft iedereen zijn voor/afkeurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zeik helemaal niet? dit is mijn mening al van af het begin dat ik hier poste...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Waarom blijf je er dan over zeiken.
Ze zeggen dat wij en zeiken. Maar mannen zijn nog veel erger
maar moet jullie ff herinneren soms dat beetje vertellen leuker is als alleen bolk enzo zeggen, vandaar
Do what you love, love what you do!![]()
Ik date niet met mensen die mijn naam niet kunnen spellenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
geen idee? maar blijft altijd iig meer afwisselender als een reeks aan ok ok bolk post filmpje ok leuk bla bla.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ook niet iedereen blij wordt van jou verhalen![]()
En zo heeft iedereen zijn voor/afkeur
Denk ik dan, maargoed net zoals dit topic vrij spel is mag ik er ook in als ik wil, dus jullie doen t maar met me
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik date niet met mensen die mijn naam niet kunnen spellen![]()
![]()
Ik date niet met mensen die mijn naam niet kunnen spellenoepsie
Ik date niet met mensen die mijn naam niet kunnen spellen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
O dat is raar en afgekopen weekend ook al nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Wilma wil a.s. weekend ook niet afspreken, ze zegt dat ze met haar oma weggaat
![]()
![]()
moet ik me zorgen maken?
CC @:mazikeenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff serie kijken hoor, kom straks wel ff langs om jullie kinders in de gaten te houden
Zo maar eens even bedenken wat ik ga etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daarom ga ik daten met @Mickytjuhquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is raar en afgekopen weekend ook al nietWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O van mij mag je, net zoals Maz der smileys mag doen en andere die plaatjesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee? maar blijft altijd iig meer afwisselender als een reeks aan ok ok bolk post filmpje ok leuk bla bla.
Denk ik dan, maargoed net zoals dit topic vrij spel is mag ik er ook in als ik wil, dus jullie doen t maar met meWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kroket!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo maar eens even bedenken wat ik ga eten![]()
Nee nee
Jij hebt je kans verkekenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Helaas voor jouOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
SuccesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik beloof niks hoor.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dit was mijn creatieve bolkjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik zie dat je normaal in KPD sc zit, dus jij weet veel van standjesquote:
Termijnbedrag voor gas en stroom die al laag was hebben ze nog meer verlaagd![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Da's privé.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zie dat je normaal in KPD sc zit, dus jij weet veel van standjesJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Bij mij ook, gelijk weer omhoog gezetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
Termijnbedrag voor gas en stroom die al laag was hebben ze nog meer verlaagd![]()
![]()
![]()
heel goed er moet wel ff background check zijn enzo.... VOG even mailen nog naar topic beheerder btwquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zie dat je normaal in KPD sc zit, dus jij weet veel van standjes
De buuf kwam gisteren een bordje stamppot andyvie brengen. Lekker en makkelijk alleen een beetje opwarmen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo maar eens even bedenken wat ik ga etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat je ooit hier al eens eerder was toch? Of vergis ik mij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nice.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De buuf kwam gisteren een bordje stamppot andyvie brengen. Lekker en makkelijk alleen een beetje opwarmen.![]()
Ik wacht op pizza.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Uhhh, zou kunnen? Als ik me verveel doe ik nog wel eens een rondje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ooit hier al eens eerder was toch? Of vergis ik mij?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ha een thuisbezorgd etentje, ook lekker makkelijkquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
D'n vent moet redelijk op tijd weer weg, dan is het wel lekker om niet zelf wat te moeten maken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha een thuisbezorgd etentje, ook lekker makkelijk
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
die van mij hebben ze een klein beetje omhoog gedaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
van ¤ 151 naar ¤ 382 die zijn helemaal van de pot gerukt.![]()
Die borrelvijver en megabierkoeler verbruikt veel energiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
die van mij hebben ze een klein beetje omhoog gedaan.
van ¤ 151 naar ¤ 382 die zijn helemaal van de pot gerukt.Uw ADH vitamine Worst
Waar heb je hem voor nodigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:01 schreef Mazikeen het volgende:
Waar is @:_username_ als je hem nodig hebtUw ADH vitamine Worst
ja die borrelvijver staat zeker wel elke 10 dagen een kwartiertje aan en ik heb een nieuwe koelkast en in de winter loopt mijn meter net niet achteruit maar dat is omdat die paneeltjes bevroren zijn en de zon weinig schijnt dus het is allemaal gelul weer. Maar omdat ik geen slimme meter wil en dus een schijf heb kunnen ze niet blah blah blah.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die borrelvijver en megabierkoeler verbruikt veel energie![]()
We hadden het vanochtend over series. Nu zit ik te checken op discovery plus maar kan het niet vindenquote:![]()
Ik dacht dat ik er vanaf was.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ben beetje aan het beatboxen met mijn reet
Mijn buik borrelt als een gek en gelijk weer waterige 💩![]()
Ben er klaar mee. Morgen diarree remmers halen. Zie je het al voor je in het vliegtuig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er vanaf was.
Ben er klaar mee. Morgen diarree remmers halen. Zie je het al voor je in het vliegtuig![]()
![]()
Heb het ook gehad afgelopen week. Maar vandaag weer een normale zitting, maar ben wel beetje winderigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er vanaf was.
Ben er klaar mee. Morgen diarree remmers halen. Zie je het al voor je in het vliegtuigUw ADH vitamine Worst
Pas nou op dat je niet verrast wordt ineensquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb het ook gehad afgelopen week. Maar vandaag weer een normale zitting, maar ben wel beetje winderig![]()
![]()
Ja heb het 3 dagen gehad..gister normaal. Vanmorgen ook. Vanmiddag was het weer raakquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb het ook gehad afgelopen week. Maar vandaag weer een normale zitting, maar ben wel beetje winderig![]()
![]()
Voel bij mij dat het aan het normaliseren is, ga als het goed is maandag weer aan het werkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb het 3 dagen gehad..gister normaal. Vanmorgen ook. Vanmiddag was het weer raakUw ADH vitamine Worst
Dat de bruine drab ineens z'n schoenen in loopt va de broekspijpen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pas nou op dat je niet verrast wordt ineens![]()
Ik ben in ieder geval blij dat ik vandaag thuis ben gebleven. Stond vanmorgen op het punt om toch te gaan werkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voel bij mij dat het aan het normaliseren is, ga als het goed is maandag weer aan het werk![]()
![]()
Robert Alberts aan de zuipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
Maar is er dan momenteel een spetterpoepgriepje gaande?![]()
Vorige week 2 collega's. Deze week weer 2 collega's, waaronder ik. En hema en @mario390 ?![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat de bruine drab ineens z'n schoenen in loopt va de broekspijpen?Een dagje voor vakantiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat ik vandaag thuis ben gebleven. Stond vanmorgen op het punt om toch te gaan werken
Uw ADH vitamine Worst
Ja wordt via dts door gegevenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
Maar is er dan momenteel een spetterpoepgriepje gaande?
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar mario heeft daar genoeg bergen waarop hij heerlijk uitgebreid kan gaan zitten schijten, die luxe hebben wij hier niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja![]()
Vorige week 2 collega's. Deze week weer 2 collega's, waaronder ik. En hema en @:mario390 ?![]()
Ja dit is dan ook geprogrammeerd met Diarree Transmissie Software!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja wordt via dts door gegeven![]()
![]()
Zou maar voorzichtig zijn de vaste lasten voor energie zijn 12 euro in de maand duurder geworden en het prijsplafond is er ook afquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
Termijnbedrag voor gas en stroom die al laag was hebben ze nog meer verlaagd
Jaquote:maar niet gegaan . Ik was verstandig een keer
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar mario heeft daar genoeg bergen waarop hij heerlijk uitgebreid kan gaan zitten schijten, die luxe hebben wij hier niet.![]()
![]()
Als RIVM dts maar geen lockdown geeftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit is dan ook geprogrammeerd met Diarree Transmissie Software!Uw ADH vitamine Worst
Dat is meer dan verdubbeld ppffffquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
die van mij hebben ze een klein beetje omhoog gedaan.
van ¤ 151 naar ¤ 382 die zijn helemaal van de pot gerukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben van 72 naar 56 per maand gegaan, vanwege wijzigingen in netbeheerkosten of zo.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als RIVM dts maar geen lockdown geeft![]()
![]()
ja ik ook die werden duurder en duurder blah blahquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben van 72 naar 56 per maand gegaan, vanwege wijzigingen in netbeheerkosten of zo.![]()
O vreemd, ik betaal sowieso veel te veel, maar laat ik lekker zo staan. Krijg altijd een leuk bedrag terug en kom niet voor verrassingen te staan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben van 72 naar 56 per maand gegaan, vanwege wijzigingen in netbeheerkosten of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij van 136 naar 100; van het gas af gegaan en overgestapt naar een andere leverancier.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben van 72 naar 56 per maand gegaan, vanwege wijzigingen in netbeheerkosten of zo.![]()
Ja dat doe ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreemd, ik betaal sowieso veel te veel, maar laat ik lekker zo staan. Krijg altijd een leuk bedrag terug en kom niet voor verrassingen te staan.leuk zakcentje met kerst
![]()
Ja toch, kan ook minder gaan betalen, maar dan gaat het toch op. Nu kan ik een keer wat extra doen wat ik normaal niet kan doen. Heb er een eethoek en een dressoir van gekocht de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ookleuk zakcentje met kerst
Krijg altijd 1000 of meer terug
Ben gewoon blijven betalen wat ik gewend was te betalen voor de renovatie
En dan dat scheelt echt heel veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja lekker tochquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, kan ook minder gaan betalen, maar dan gaat het toch op. Nu kan ik een keer wat extra doen wat ik normaal niet kan doen. Heb er een eethoek en een dressoir van gekocht de afgelopen jaren.
Krijg altijd 1000 of meer terug
Ben gewoon blijven betalen wat ik gewend was te betalen voor de renovatie
En dan dat scheelt echt heel veel![]()
![]()
OntvallenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja heerlijk, vakantiegeld waar ik altijd dingen van spaarde gaat nu mee dan de helft op aan de eigenbijdrage zorgverzekering.quote:
Nu ben ik niet iemand die veel wil hebben dat scheelt. Maar iets achter de hand hebben is wel fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Awja daar heb jij natuurlijk last van die eigen bijdragequote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk, vakantiegeld waar ik altijd dingen van spaarde gaat nu mee dan de helft op aan de eigenbijdrage zorgverzekering.
Nu ben ik niet iemand die veel wil hebben dat scheelt. Maar iets achter de hand hebben is wel fijn
Ik 15 euro vorig jaar![]()
![]()
Ben het vaak ik maart al kwijt heb een hekel aan iets in termijnen betalen dus als ik in mei vakantie geld krijg zet ik gelijk 400 euro op een andere rekening om die eigen bijdrage te kunnen betalenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Awja daar heb jij natuurlijk last van die eigen bijdrage
Ik 15 euro vorig jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is slimquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het vaak ik maart al kwijt heb een hekel aan iets in termijnen betalen dus als ik in mei vakantie geld krijg zet ik gelijk 400 euro op een andere rekening om die eigen bijdrage te kunnen betalen![]()
![]()
Ja wat moet moet. Als je altijd van de minima moet leven denk je wel drie keer na voor je iets uitgeeftquote:
Gelukkig nooit schulden gemaakt of iets op afbetaling gekocht
Ben ook niet veeleisend dat scheelt
Kan ook niet zeggen dat ik het slecht heb gehad hoor. Je moet leven naar wat je hebt zeg ik altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Robert Alberts alweer aan de zuip.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow dat heb ik ook hoor. Mijn broertje vraagt zich soms af hoe ik het voor elkaar krijg zoveel te sparen.
Ik ben gewoon zuinig. En koop alles in de aanbieding
En als ik iets koop lul ik er altijd geld vanaf.![]()
Mijn ouders waren heel erg goed in zuinig doen en hadden redelijk wat spaargeld verzameld. Maar ik had ze duidelijk gemaakt dat ik zo min mogelijk van ze wil erven en dat ze maar moesten gaan reizen. Dat hebben ze gedaan, oa georganiseerde reizen naar Zuid-Afrika, Peru en Indonesië. Ik heb weinig meer aan een erfenis en zou het toch doorsluizen naar mijn dochtertje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wat moet moet. Als je altijd van de minima moet leven denk je wel drie keer na voor je iets uitgeeft
Gelukkig nooit schulden gemaakt of iets op afbetaling gekocht
Ben ook niet veeleisend dat scheelt
Kan ook niet zeggen dat ik het slecht heb gehad hoor. Je moet leven naar wat je hebt zeg ik altijd.![]()
Ik zou niet weten wat ik wil hebben. En reizen is ook niet mijn ding. Helemaal niet omdat je slecht ter been bent.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn ouders waren heel erg goed in zuinig doen en hadden redelijk wat spaargeld verzameld. Maar ik had ze duidelijk gemaakt dat ik zo min mogelijk van ze wil erven en dat ze maar moesten gaan reizen. Dat hebben ze gedaan, oa georganiseerde reizen naar Zuid-Afrika, Peru en Indonesië. Ik heb weinig meer aan een erfenis en zou het toch doorsluizen naar mijn dochtertje.
Ik heb alles wat ik hebben wil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
blijft mooi komen er paar dozen pizza's op ,mijn adres die ik niet bestelde. LOLDo what you love, love what you do!![]()
ik weet tis wss de volgende straat onderhand, maarja. haha vind t zo lullig om ze dan aan te nemen.... deze moest ik contant afrekenen nl. hahaDo what you love, love what you do!![]()
geen idee dit gaat meerdere keren fout en denk ligt niet aan die bezorger. maar aan die het bestellen. naja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:53 schreef Mazikeen het volgende:
Nu hebben ze straks koude pizza's. Domme bezorgerDo what you love, love what you do!![]()
nou dat is dus de vraag>? dat weet ik niet. Maar het is al de zoveelste keer dat ik hier een hele stapel dozen pizza aan de deur krijg. en met het adres bij hun ok alleen de naam niet dus.....quote:Do what you love, love what you do!![]()
nee denk ik niet.... ikke wel goeie buren enzo hier. en sowieso het boeit mij niet want stuur ze weer weg...... had btw wel trek zeg, lol. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
heb eentje nog gewoon van diepvries dus had al pizza beetje op. hahaha.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Welke pizza heb je op?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:58 schreef kree het volgende:
[..]
heb eentje nog gewoon van diepvries dus had al pizza beetje op. hahaha.![]()
tis wel grappig toch, want blijkbaar en denk echt dit is het zelfde verhaal als 4x ervoor. dat je pizza besteld op een adres met toevallig hetzelfde nr. volgens mij is het de straat hier achter nl.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kies meestal voor tonijn pizzaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
tonijn van die is ook nog wel te eten.![]()
![]()
het mooiste is nog, had ze eigenlijk al aangepakt. slechte ik,,,, hahaha
maar toen zei ie je moet nog afrekenen.
Die serie heb ik al helemaal geziien XO XOquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De eerste of de tweede?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die serie heb ik al helemaal geziien XO XO![]()
De eerste gossip girl heb ik ook helemaal gezien
Tweede gossip girl nu laatste aflevering van seizoen 1![]()
Volgens mij alles. Waar kijk jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:06 schreef Mazikeen het volgende:
De eerste gossip girl heb ik ook helemaal gezien
Tweede gossip girl nu laatste aflevering van seizoen 1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb gezien de laatste afelevering van seizoen 6 waarin de indentiteit bekend wordt gemaaktquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:08 schreef Mazikeen het volgende:
Hbo max . Ik heb een abonnement maar betaal er niet voor. Snap niet dat hij gewoon doorlooptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is de eerste serie.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gezien de laatste afelevering van seizoen 6 waarin de indentiteit bekend wordt gemaakt
Je hebt ook gossip Girl 2021. Met een nieuwe cast![]()
![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O nog niet op netflix en hbo heb ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat is de eerste serie.
Je hebt ook gossip Girl 2021. Met een nieuwe castWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze wil Paul al twee weekende niet zien 😮quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog niet op netflix en hbo heb ik niet![]()
![]()
Nee ik weet niet hoe sex moet, ik krijg cursus nog bij @Mazikeenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Eigelijk is dit wel frontpagewaardigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil Paul al twee weekende niet zien 😮Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Plyquote:
Dat ding waar je mee plast, daar moet het meequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoe sex moet, ik krijg cursus nog bij @:mazikeen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:36 schreef Dotteke het volgende:
ONZ / Het lijkt erop dat Paul snel weer vrijgezel is! 🤣🤣🤣
Yesquote:nog 2 dagen en dan vakantie
![]()
Lekker hoor, hoop dat je veel plzr hebquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Yesnog 2 dagen en dan vakantie
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:36 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Dat ding waar je mee plast, daar moet het meeIk was laatst met ze mee. Stond op afstand om hem advies te geven maar kon ze niet zien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:36 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Dat ding waar je mee plast, daar moet het mee
Paul had Wilma mee genomen naar een boerderij en ze lagen in de koeienstal tussen het hooi
Ineen keer hoor ik Dotteke Dotteke. Ik zit in de stront wat moet ik doen
ik zeg Wilma omkeren je zit in het verkeerde gat
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik was laatst met ze mee. Stond op afstand om hem advies te geven maar kon ze niet zien.
Paul had Wilma mee genomen naar een boerderij en ze lagen in de koeienstal tussen het hooi
ik zeg Wilma omkeren je zit in het verkeerde gat![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:37 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Snap ik, Paul maakt alleen maar haar haar door de war
Hoop dat ik maandag opgeknapt ben. Anders wordt het een kut vakantiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Lekker hoor, hoop dat je veel plzr heb![]()
![]()
Wat gebeurt hier
Het is een complot
Allemaal tegen mij
Dotteke is gehackt ZE PRAAT RAAR
IK WIL UIT DEZE NACHTMERRIE ONTWAKENWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wilma voelde eerst wel wat kriebelen toen ze met Paul in het bos zat, maar zaten op een mierenhoopquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik was laatst met ze mee. Stond op afstand om hem advies te geven maar kon ze niet zien.
![]()
Beetje rust en zon doen je goed, en ff paar dagen rustig met drinken(bier) komt vast goedquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Hoop dat ik maandag opgeknapt ben. Anders wordt het een kut vakantie![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
![]()
Nu ga ik echt bijna dood van het lachen. Ik sproeide nog net geen wijn over de tafelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
ik zeg Wilma omkeren je zit in het verkeerde gat
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Sorryquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nu ga ik echt bijna dood van het lachen. Ik sproeide nog net geen wijn over de tafel
Of Paul stond een koe te douwenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
![]()
#metoo Rob kwam zelfs even meelezen omdat ik door het lachen niet kon vertellen wat er gezegd werd hierquote:
Als hij verschil tussen wilma en een koe niet weet is het begin van het einde zoek 🤔quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
The ghost whisper verder kijken
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
#metoo Rob kwam zelfs even meelezen omdat ik door het lachen niet kon vertellen wat er gezegd werd hier![]()
![]()
![]()
Ach, ze geven allebei melk na het werpen, dus veel verschil zit er niet tussenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij verschil tussen wilma en een koe niet weet is het begin van het einde zoek 🤔
Het eind is al lange tijd zoek bij paulquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij verschil tussen wilma en een koe niet weet is het begin van het einde zoek 🤔![]()
![]()
FYI. Ik lachte om Dotteke, niet om jou.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:54 schreef Paul het volgende:
Zonder mij was hier niet zoveel te lachen merk ik wel weer
PaulGodIk heb er één en ik ben er trots op
Je hoeft je niet te schamen dat je fan van mij bentquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
FYI. Ik lachte om Dotteke, niet om jou.
Alleen heb Wilma 1 iq meer, anders stond ze te schijten in de keukenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ze geven allebei melk na het werpen, dus veel verschil zit er niet tussen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen dat je fan van mij bent![]()
![]()
Als ik hier en nu serieus mijn mening over jou ga geven, dan ga je me rapporteren vanwege crewbash en oncollegilateit. Dus ik hou wijselijk m'n bek maar en ben weer weg hier voordat je me weer een ban aansmeert.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen dat je fan van mij bentIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik hier en nu serieus mijn mening over jou ga geven, dan ga je me rapporteren vanwege crewbash en oncollegilateit. Dus ik hou wijselijk m'n bek maar en ben weer weg hier voordat je me weer een ban aansmeert.gaat ze weer
Moet ik het even tegen hem zeggenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik hier en nu serieus mijn mening over jou ga geven, dan ga je me rapporteren vanwege crewbash en oncollegilateit. Dus ik hou wijselijk m'n bek maar en ben weer weg hier voordat je me weer een ban aansmeert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik het even tegen hem zeggen
LoveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan beter, niet helemaal fitjes..quote:
Hoe is t met jou ?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Was niet de bedoeling wilde gewoon een grapje makenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef Paul het volgende:
@:dotteke je hebt veel los weten te maken
Onkruid vergaat niet, primaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan beter, niet helemaal fitjes..
Hoe is t met jou ?![]()
![]()
Ik heb hard gelachenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling wilde gewoon een grapje maken![]()
![]()
Gelukkig maar. En je had je darmen gekukkig leeg anders had ik dat ook nog op mijn geweten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Totquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ze de 2 streepjes op de zwangerschapstest zag.![]()
![]()
Mwah, de FA's raken de kluts inmiddels ook aardig kwijt hoor:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik hier en nu serieus mijn mening over jou ga geven, dan ga je me rapporteren vanwege crewbash en oncollegilateit. Dus ik hou wijselijk m'n bek maar en ben weer weg hier voordat je me weer een ban aansmeert.![]()
![]()
Ik vind haar zioooooo verschrikkelijkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gelukkig niet veel van haar gezien, maar het lijkt mijn type ook niet echt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vind haar zioooooo verschrikkelijk
En die zwangerschapsfoto mag ook echt wel wat smaakvoller.![]()
Moet je nagaan wat er gebeurd als die een orgasme krijgtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:14 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er gebeurd als die een orgasme krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
De ME rukt meteen uit omdat ze denken dat er een massa-slachting plaats vindt!![]()
![]()
Mag je wel gehoorbescherming opzettenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De ME rukt meteen uit omdat ze denken dat er een massa-slachting plaats vindt!![]()
![]()
Ik had toentertrijd trouwens nog een paintje voor je gemaakt.
Ik ben zelf hier echt alles kwijt, weet jij die zo nog ergens terug te vinden in een oud deeltje van de reeks?![]()
![]()
Ik moet ineens denken aan een oud tekeningetje van een opera-zangeres die een orgasme krijgt en de ramen en de bril van de heer in kwestie stuk krijst!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:17 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Mag je wel gehoorbescherming opzetten![]()
![]()
Nee, jammer welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
Ik had toentertrijd trouwens nog een paintje voor je gemaakt.
Ik ben zelf hier echt alles kwijt, weet jij die zo nog ergens terug te vinden in een oud deeltje van de reeks?![]()
Teringquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan een oud tekeningetje van een opera-zangeres die een orgasme krijgt en de ramen en de bril van de heer in kwestie stuk krijst!![]()
![]()
Komt wel weer een x boven waterquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was van een soortgelijke reeks als wat Paul hier zit te spammen.![]()
Die heb ik hier staan, een inelkaargedeukte?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zoek met Mycroft op "Ply bolk", maar helaas....![]()
Ik weet het niet eens precies meer!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:24 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Die heb ik hier staan, een inelkaargedeukte?
Volgens mij heb ik er eer gemaakt, ook met een mooie Plymouth?
Ik moet de koter hier ff naar bed toe schoppen trouwens!![]()
![]()
Pr avondquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens precies meer!
Volgens mij heb ik er eer gemaakt, ook met een mooie Plymouth?
Ik moet de koter hier ff naar bed toe schoppen trouwens!![]()
![]()
@hemarookworst
Kwam deze tegen bij de Laidl https://www.hoopbier.nl/products/bullebier
Brouwerij 'Hoop'. Bolke () op het etiket. Dan kan je het niet laten liggen hè.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Downdates, die vinnik pas verschrikkelijk.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Have fun!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:41 schreef ToT het volgende:
Maar we gaan hier nu Karate Kid III kijken!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Downdates, die vinnik pas verschrikkelijk.
quote:
Leuk veel plezierquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:41 schreef ToT het volgende:
Maar we gaan hier nu Karate Kid III kijken!![]()
![]()
Even gamen tot 23 uur en dan weer lekker slapen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 20:48:01 ]![]()
Juf? Beter een meesteres, zweep erover.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef Paul het volgende:
Misschien moet ik wel op date met @:mickeytjuh
Ze is juf en houdt van voetbal
Klinkt wel leuk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Juf? Beter een meesteres, zweep erover.![]()
![]()
Naam en rugnummersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:25 schreef ToT het volgende:
En anders lekker bolken in DTS!Strontvlekken genoeg daar, dus je zult je meteen thuis voelen!
![]()
![]()
Vind kree vast leukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
ff DTS zitten promoten: ToT in GC / vraag over FOK!![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-01-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 5398 / +356 / +337 / 5350 / 6507
2. Harrie / 2199 / +0 / +0 / 1539 / 2353
3. Mickytjuh / 914 / +86 / +5 / 857 / 1185
4. KillemWieft / 806 / +100 / +32 / 362 / 671
5. _UserName_ / 611 / +123 / +9 / 259 / 416
6. devzero / 466 / +39 / +51 / 540 / 799
7. KoningWouter / 455 / +24 / +36 / 548 / 817
8. mario390 / 429 / +5 / +22 / 419 / 708
9. hemarookworst / 422 / +19 / +21 / 688 / 1007
10. Dr.Mikey / 359 / +25 / +32 / 310 / 482
11. kree / 355 / +31 / +91 / 544 / 800
12. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
13. ToT / 332 / +20 / +11 / 762 / 1034
14. DerRabbit / 305 / +9 / +1 / 681 / 845
15. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 246
16. DJMO / 242 / +14 / +17 / 339 / 502
17. Grrrrrrrr / 196 / +0 / +0 / 185 / 258
18. Ply_ / 177 / +0 / +16 / 252 / 330
19. M_0_0_N / 175 / +18 / +12 / 444 / 585
20. ieniminimuis / 149 / +15 / +0 / 434 / 548SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:32 schreef M_0_0_N het volgende:
OH DE SHOW HAS STARTED!!MAZI HIER MOETEN WE BIJ ZIJN
![]()
![]()
Jackfruit, toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Nogal![]()
Maar wel leuke en vooral bijzondere vorm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: