Ik slik eigenlijk nooit paracetamol als ik geen koorts heb. En alleen hoofdpijn of keelpijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:33 schreef Rob het volgende:
[..]
Daar is het volgens mij ook voor bedoeld
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok uit de bedje na een puntje voor Mazi gewacht te hebben
Zoals de wijze slager vroeger altijd zei: "Vrouwen zijn maar voor 1 ding goed en zelfs dat willen ze niet eens altijd"quote:
Gezien ik de vraag stelquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat mag jij beoordelen.
Ik ga toch voor de volgende poging
Alweer ziek?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:39 schreef _UserName_ het volgende:
En weer de bank op, vrouwlief heeft mij flink aangestoken
Ja, denk niet goed uitgeziekt de vorige keer, is nog geen 2 weken terug..quote:
gezond eten daar geloof ik al jaren niet meer inquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Mazikeen het volgende:
En dan eet ik nog geen eens super gezond. Blijkbaar een goede weerstand
Vorig jaar maart griep gehad en nu een vroegertje. En daar blijft het dan ook bij.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, denk niet goed uitgeziekt de vorige keer, is nog geen 2 weken terug..
In principe mag je jezelf gewoon ziek melden als je vakantie hebt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vorig jaar maart griep gehad en nu een vroegertje. En daar blijft het dan ook bij.
Ik ga rest van de week ook niet werken, zodat ik nog goed kan uitzieken, want maandag vakantie
Nee zo ben ik niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In principe mag je jezelf gewoon ziek melden als je vakantie hebt.
Haha ja dan moet je wel echt ziek zijn natuurlijk en niet halve liters klappen op het terras.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet.
Halve liters bier drinken op een terras en dan ziekgemeld blijven
Nee zit niet in mijn aard
Komt wel goed. Ik heb geen diarree meer en kots ook niet meer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja dan moet je wel echt ziek zijn natuurlijk en niet halve liters klappen op het terras.
Beterquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik heb geen diarree meer en kots ook niet meer.
Straks weer kippensoep eten
Alleen nog keelpijn. Maar ik ga op tenerife wel naar de dokter en krijg ik goede medicijnen
O arme jij dat doet zo pijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:37 schreef Rob het volgende:
Ik slik ook zo min mogelijk medicatie maar zit nu onder paracetabever en Oxycodon vanwege hernia.
Liever geen pijn
Neukuh werkt ook pijnstillend, domme vrouwen die dat niet door hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zoals de wijze slager vroeger altijd zei: "Vrouwen zijn maar voor 1 ding goed en zelfs dat willen ze niet eens altijd"
Dus dat gelul van koppijn en kater enzo mensen
Dit is toch al de derde keer zolang je hier post toch dat je grieperig bent?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef _UserName_ het volgende:
Normaal gesproken ben ik ook niet vaak ziek, denk dat het virus of bacterie gewoon het lichaam niet heeft verlaten en nu weer gaat kutten. De werkdruk is best hoog waardoor ik te snel weer aan het werk ga
ja dat idee had ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is toch al de derde keer zolang je hier post toch dat je grieperig bent?
Niet dank je schatquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:14 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb het gelezen en ik vond het niet boeiend
Hey Paulquote:
Pas jij wel op aandachtshoertje want Wilma belde me al of ze zich zorgen moest gaan maken dus als ze dit weekend niet wil afspreken dan weet je wat ik gezegd heb.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:11 schreef Paul het volgende:
goed topic gemaakt
SHO / Miljonairsvriend Sylvie Meis maakt het uit
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pas jij wel op aandachtshoertje want Wilma belde me al of ze zich zorgen moest gaan maken dus als ze dit weekend niet wil afspreken dan weet je wat ik gezegd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |