Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O dan heb je ook mooie plaatjes buitenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er ligt nog ijs.
[..]
Niemand is boos,
Ergens gaat het vandaag 10 tot 15 cm sneeuwen, ben benieuwd waar precies het gaat gebeurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Frankrijk..mquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je ook mooie plaatjes buiten
Ergens gaat het vandaag 10 tot 15 cm sneeuwen, ben benieuwd waar precies het gaat gebeurenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vind mobiel fokken helemaal niets. Helemaal niet als je moet moddenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:54 schreef Mazikeen het volgende:
Nieuw topic. Even laptop erbij pakken. Beter bolken danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook in Nederland ergensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik ben geen mod, dus mobiel gaat prima met smileys plaatsenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind mobiel fokken helemaal niets. Helemaal niet als je moet modden![]()
![]()
Ook gewoon Fok!ken op mobiel vind ik nietsquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar ik ben geen mod, dus mobiel gaat prima met smileys plaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom plaaats ik veel smileys met bolk. is alleen op de smiley drukkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook gewoon Fok!ken op mobiel vind ik niets![]()
ik ook niet doe dat ook eigenlijk nooit niequote:Op woensdag 17 januari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Heel af en toe als ik de laptop nog niet aan heb. Maar meestal slinger ik die dan wel snel aanquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook niet doe dat ook eigenlijk nooit nieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die was ik aan het fixenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:57 schreef _UserName_ het volgende:
Volgens mij is er een plaatje in de OP stukOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vind ik ook niets. Maar ik ben ook debiel met zo'n mobiel toetsenbord. Kan daar niet snel op typen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Ik doe juist het liefst mobiel fokken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Same. Ik heb het jaren geleden een paar keer geprobeerd, maar ik vind het frustrerend.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik ook niets. Maar ik ben ook debiel met zo'n mobiel toetsenbord. Kan daar niet snel op typen.
Klein schermpje, lastig te lezen, scrollen gaat langzamer en typen gaat kut.
En hee peeps!![]()
![]()
zelfs de laptop gebruiken vind ik kut, heb er een toetsenbord aan hangen, muis, boxen met sub en een tweede scherm, is meer een pc opstelling dusTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bij mij komen er altijd andere woorden hier te staan dan ik in tik, die domme autocorrectquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik ook niets. Maar ik ben ook debiel met zo'n mobiel toetsenbord. Kan daar niet snel op typen.
Ik gooi wel altijd zo rond de klok van 17 de laptop uit. De afgelopen weken wel eerder.
Maar dan pak ik af en toe de ipadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zijn er meer die dat doen. Ik ben eigenlijk nooit zo met mobiel bezig. Heb ook de pest aan appenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik doe juist het liefst mobiel fokken.![]()
Ik bel liever even.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met alles eensquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Ik heb het jaren geleden een paar keer geprobeerd, maar ik vind het frustrerend.
Klein schermpje, lastig te lezen, scrollen gaat langzamer en typen gaat kut.
En hee peeps!
Hey ToT
Had ik ook en een werkstation zodat de laptop hoger stondquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:00 schreef _UserName_ het volgende:
zelfs de laptop gebruiken vind ik kut, heb er een toetsenbord aan hangen, muis, boxen met sub en een tweede scherm, is meer een pc opstelling dus
Maar op een gegeven moment ben ik die stellage op de tafel zat
Nu gebruik ik toetsenbord van de laptop gewoon ben daar aangewend nu. Wel een draadloze muisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben te wakker om te slapen maar heb te slecht geslapen om normaal te functionerenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Planning voor vandaag
- uitslapen
- ontbijten
- Aan studie werken op de HAN
- Ingress spelen
- wandelenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vrije dag?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben te wakker om te slapen maar heb te slecht geslapen om normaal te functioneren![]()
wandelen heb ik ook op de agenda staan als de sneeuwstorm des doods rustig aan doetquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Planning voor vandaag
- uitslapen
- ontbijten
- Aan studie werken op de HAN
- Ingress spelen
- wandelen![]()
![]()
Mijn laptop ligt op schootquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:04 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb de laptop ook hoger staan ja, en werkt prima eigenlijk. Heb de laptop ook nooit uit staan![]()
![]()
Woensdag is altijd mijn dag voor mijn studiequote:Waarom? Gewoon wandelen in de sneeuwstorm des doods.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
wandelen heb ik ook op de agenda staan als de sneeuwstorm des doods rustig aan doetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O ja ik wel, zelfs de stekker gaat er uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:04 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb de laptop ook hoger staan ja, en werkt prima eigenlijk. Heb de laptop ook nooit uit staan
Waarom aanlaten en stroom verbruiken als je hem toch niet gebruiktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Juist héérlijk in de sneeuw wandelen, wou dat ik het nog konquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
wandelen heb ik ook op de agenda staan als de sneeuwstorm des doods rustig aan doet
De buurvrouw is aan het krabben.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb hoofdpijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik moet altijd geluid om mij heen hebben ivm oorsuizen dus heb de muziek altijd aan staan, i de nacht heb ik de tv altijd doorlopend aan staanquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik wel, zelfs de stekker gaat er uit.
Waarom aanlaten en stroom verbruiken als je hem toch niet gebruiktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar goed.
Mick gaat poging 836 doen tot extra schoonheidsslaapjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
succesquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar goed.
Mick gaat poging 836 doen tot extra schoonheidsslaapjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Woensdag is altijd mijn dag voor mijn studie
[..]
Waarom? Gewoon wandelen in de sneeuwstorm des doods.Ik ga niet voor mijn plezier in regen of sneeuw wandelen, ik heb daar echt een teringhekel aan en mijn lichaam vind het verschrikkelijk dus dat ga ik niet doen niequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist héérlijk in de sneeuw wandelen, wou dat ik het nog kon![]()
![]()
O dat is een ander verhaal natuurlijk. Lijkt mij ook vreselijk om dat te hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet altijd geluid om mij heen hebben ivm oorsuizen dus heb de muziek altijd aan staan, i de nacht heb ik de tv altijd doorlopend aan staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dan moet je het niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet voor mijn plezier in regen of sneeuw wandelen, ik heb daar echt een teringhekel aan en mijn lichaam vind het verschrikkelijk dus dat ga ik niet doen nie
Ik heb het zelf altijd prachtig gevonden. Vooral als het nog schoon was, niet gestrooid geen autos of fietsen er door gereden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles went behalve een ventquote:
Wat doe je er dan meequote:
Hey Bondagequote:
Je bent iemand die iemand voor de gek houdt, kan ik geen goed mens noemenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik loop met haar uit medelijdenik ben een goed mens
Mee eens.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:00 schreef _UserName_ het volgende:
zelfs de laptop gebruiken vind ik kut, heb er een toetsenbord aan hangen, muis, boxen met sub en een tweede scherm, is meer een pc opstelling dus
Ik heb een pc met 2 beeldschermen, heb ik al 15 jaar lang of zo. Links Youtube of zo, rechts FOK! Echt ideaal!![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Draai maar niet teveel rondjes, straks ben je duizelig![]()
![]()
Dat mag jij beoordelen.quote:
Ik ga toch voor de volgende poging
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ok ik kap er mee.
Ik ga douchen en naar de HAN en dan ga ik vanmiddag wel een dutje doen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is eigenlijk helemaal niet zo goed.
Want ik heb hoofdpijn, twee nachten veel te weinig geslapen...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja ik slik dus nooit paracetamol
Maar rooibosthee of zo klinkt wel als een planOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Morguh Robquote:
Ik slik alleen als ik ziek ben paracetamol.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik slik dus nooit paracetamol
Maar rooibosthee of zo klinkt wel als een plan![]()
Ow nee. Ik niet.
Maar goed. Ff douchen om wakker te worden,
Bedenken of ik ontbijt ga maken of ga halen.
Koffie beker inpakken en gaan met dar koekblikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daar is het volgens mij ook voor bedoeldquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik slik alleen als ik ziek ben paracetamol.![]()
![]()
Ik weet niet waar het voor bedoeld is.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik slik eigenlijk nooit paracetamol als ik geen koorts heb. En alleen hoofdpijn of keelpijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:33 schreef Rob het volgende:
[..]
Daar is het volgens mij ook voor bedoeld
Wat een kut zin
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2024 09:35:35 ]![]()
Ok uit de bedje na een puntje voor Mazi gewacht te hebbenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik slik ook zo min mogelijk medicatie maar zit nu onder paracetabever en Oxycodon vanwege hernia.
Liever geen pijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok uit de bedje na een puntje voor Mazi gewacht te hebben![]()
![]()
Zoals de wijze slager vroeger altijd zei: "Vrouwen zijn maar voor 1 ding goed en zelfs dat willen ze niet eens altijd"quote:
Dus dat gelul van koppijn en kater enzo mensen![]()
![]()
Gezien ik de vraag stelquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat mag jij beoordelen.
Ik ga toch voor de volgende pogingMaar nee, in dat opzicht heb je het wat mij betreft niet nodig
Gewoon lekker slapen om te rusten
![]()
![]()
Alweer ziek?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:39 schreef _UserName_ het volgende:
En weer de bank op, vrouwlief heeft mij flink aangestoken![]()
![]()
Ja, denk niet goed uitgeziekt de vorige keer, is nog geen 2 weken terug..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Scheelt, vandaag is mijn vrije dag want eigenlijk kan ik niet ziek zijn, gezien de teamleider ook thuis zitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
gezond eten daar geloof ik al jaren niet meer inquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Mazikeen het volgende:
En dan eet ik nog geen eens super gezond. Blijkbaar een goede weerstand![]()
![]()
Vorig jaar maart griep gehad en nu een vroegertje. En daar blijft het dan ook bij.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, denk niet goed uitgeziekt de vorige keer, is nog geen 2 weken terug..
Ik ga rest van de week ook niet werken, zodat ik nog goed kan uitzieken, want maandag vakantie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2024 09:44:55 ]![]()
In principe mag je jezelf gewoon ziek melden als je vakantie hebt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vorig jaar maart griep gehad en nu een vroegertje. En daar blijft het dan ook bij.
Ik ga rest van de week ook niet werken, zodat ik nog goed kan uitzieken, want maandag vakantie![]()
![]()
Nee zo ben ik niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In principe mag je jezelf gewoon ziek melden als je vakantie hebt.
Halve liters bier drinken op een terras en dan ziekgemeld blijven
Nee zit niet in mijn aard![]()
Normaal gesproken ben ik ook niet vaak ziek, denk dat het virus of bacterie gewoon het lichaam niet heeft verlaten en nu weer gaat kutten. De werkdruk is best hoog waardoor ik te snel weer aan het werk gaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Haha ja dan moet je wel echt ziek zijn natuurlijk en niet halve liters klappen op het terras.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet.
Halve liters bier drinken op een terras en dan ziekgemeld blijven
Nee zit niet in mijn aard![]()
![]()
Komt wel goed. Ik heb geen diarree meer en kots ook niet meer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja dan moet je wel echt ziek zijn natuurlijk en niet halve liters klappen op het terras.
Straks weer kippensoep eten
Alleen nog keelpijn. Maar ik ga op tenerife wel naar de dokter en krijg ik goede medicijnen![]()
Beterquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik heb geen diarree meer en kots ook niet meer.
Straks weer kippensoep eten
Alleen nog keelpijn. Maar ik ga op tenerife wel naar de dokter en krijg ik goede medicijnen![]()
![]()
O arme jij dat doet zo pijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:37 schreef Rob het volgende:
Ik slik ook zo min mogelijk medicatie maar zit nu onder paracetabever en Oxycodon vanwege hernia.
Liever geen pijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neukuh werkt ook pijnstillend, domme vrouwen die dat niet door hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zoals de wijze slager vroeger altijd zei: "Vrouwen zijn maar voor 1 ding goed en zelfs dat willen ze niet eens altijd"
Dus dat gelul van koppijn en kater enzo mensen
Dit is toch al de derde keer zolang je hier post toch dat je grieperig bent?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef _UserName_ het volgende:
Normaal gesproken ben ik ook niet vaak ziek, denk dat het virus of bacterie gewoon het lichaam niet heeft verlaten en nu weer gaat kutten. De werkdruk is best hoog waardoor ik te snel weer aan het werk gaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat idee had ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is toch al de derde keer zolang je hier post toch dat je grieperig bent?nou ja ik dacht het zelfs 4 keer te hebben gezien
Daarom zei ik, alweer?![]()
Niet dank je schatquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:14 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb het gelezen en ik vond het niet boeiend
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Paulquote:
Pas jij wel op aandachtshoertje want Wilma belde me al of ze zich zorgen moest gaan maken dus als ze dit weekend niet wil afspreken dan weet je wat ik gezegd heb.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:11 schreef Paul het volgende:
goed topic gemaakt
SHO / Miljonairsvriend Sylvie Meis maakt het uit![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pas jij wel op aandachtshoertje want Wilma belde me al of ze zich zorgen moest gaan maken dus als ze dit weekend niet wil afspreken dan weet je wat ik gezegd heb.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ga je lekker een jaartje los op Sylvie dan ga je daarna alles met een hartslag spontaan waarderen denk ikquote:![]()
![]()
ze heeft wel mooi lijfquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
ga je lekker een jaartje los op Sylvie dan ga je daarna alles met een hartslag spontaan waarderen denk ikWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mooi uitzicht. Maar op de tweede verdieping. Wie gaat er nou traplopen als je half aangeschoten ben?
https://www.idealista.com/inmueble/103031068/![]()
Wil je verhuizen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:24 schreef Mazikeen het volgende:
Hmmm eentje met ene huur van 800, maar kut locatie![]()
mijn witte was hangt trouwens aan de lijn dus ik ben goed bezig vandaag, nu eerst ff een koude pater om dat te vieren![]()
![]()
Vind haar in alle opzichten zo ontzettend nepquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb dit meisje al van @Netsplitter gekregen omdat ik 20j aar op fok ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maar ik ben in NijmegenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:17 schreef Paul het volgende:
Ik heb dit meisje al van @:netsplitter gekregen omdat ik 20j aar op fok ben
Hoe neukt zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neem aan dat je dat wel ff getest hebt
![]()
![]()
Ja?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GTST staat online WHOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
raap me op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn leven krijgt weer zin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
Ik ga even kijken zo, ben even met iets anders bezig
Ben je al weer iets opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat gaat de goede kant op, ben je toch opgeknapt voor je op vakantie gaatquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
geen diaree en geen kotsen meer. Alleen nog keelpijn
Maar ik ga weer even verder moet even iets regelen
Wat een stilte hier zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijkquote:![]()
Ik ga gebakken aardappelen met doperwten eten, vind die dingen niet echt fijn om te eten maar had ze zaterdag nodig voor een geinjuh en de rest weggooien is zondeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gebakken aardappelenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Ik ga gebakken aardappelen met doperwten eten, vind die dingen niet echt fijn om te eten maar had ze zaterdag nodig voor een geinjuh en de rest weggooien is zonde![]()
![]()
hou wel in de gatenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ga ik zo ook nog even doen.![]()
![]()
Ja heb nog gekookte over dus lekker opbakken wilde ik gisteren doen maar mijn arm stond het niet toequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat is wel het lekkerstquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb nog gekookte over dus lekker opbakken wilde ik gisteren doen maar mijn arm stond het niet toe![]()
![]()
Vind ik wel, vind zoals met friet de voorgebakken helemaal nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:
Heb net GTST gekeken en heb net de streams aangezet. Er gebeurd niet zoheel veel daarquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hey dot ook big brother aan het kijken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier ook niet alleen af en toe een paar kansloze kutsmileys daar hoef je niet voor wakker te blijvenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net GTST gekeken en heb net de streams aangezet. Er gebeurd niet zoheel veel daar![]()
![]()
Doe tussen door andere dingen en kijk af en toe even hier.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
hier ook niet alleen af en toe een paar kansloze kutsmileys daar hoef je niet voor wakker te blijven
Is niet veel meer te kletsen dus dan maar aan het werk heb ik dat in ieder geval afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt hoor nu lijk je echt op mikeyquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
hier ook niet alleen af en toe een paar kansloze kutsmileys daar hoef je niet voor wakker te blijven![]()
![]()
Moet ik ook nog afkijken, maar of ik dat doe is een tweede heb al gelezen wie samen blijven en wie niet meer samen zijn. Dus de spanning is er van af. Al is de omgeving daar wel heel mooi om te zienquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:28 schreef Mazikeen het volgende:
Ik kijk nog steeds winter vol liefdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aflevering 13 nu. maar die afleveringen duren zolangquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ik ook nog afkijken, maar of ik dat doe is een tweede heb al gelezen wie samen blijven en wie niet meer samen zijn. Dus de spanning is er van af. Al is de omgeving daar wel heel mooi om te zien![]()
![]()
Je hebt toch niets te doenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
aflevering 13 nu. maar die afleveringen duren zolang
Het is niet voor niks zo rustig. Ik heb meestal overdag ook niet zoveel tijd dus post sowieso vaak 's avonds pas.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
hier ook niet alleen af en toe een paar kansloze kutsmileys daar hoef je niet voor wakker te blijven![]()
Nee kloptquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net GTST gekeken en heb net de streams aangezet. Er gebeurd niet zoheel veel daar![]()
![]()
nee alleen maar bolken en tv kijkenquote:
Ow en zo de was uit de wasmachine halen en in de droger gooien
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2024 12:32:39 ]![]()
Hopelijk gaat het nog veranderen, de tijd zal het lerenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag jij zo vinden, als er ergens in jou obsessie een moment komt dat je denkt "Die Harrie boeit die punten helemaal niet" laat maar weten want je mag van mij winnen zoveel je wil maar dat gevoel dat heel de wereld rondom je heen allemaal alleen maar slecht is omdat ze je titel willen afpakken dat vind ik vooral heel triest maar ik weer er niet goed mee om te gaan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt hoor nu lijk je echt op mikey![]()
Lenie was net wel lekker aan het zingenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nog veranderen, de tijd zal het leren![]()
![]()
Dat zijn dingen die ook moeten gebeuren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee alleen maar bolken en tv kijken
Ow en zo de was uit de wasmachine halen en in de droger gooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
whutquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat mag jij zo vinden, als er ergens in jou obsessie een moment komt dat je denkt "Die Harrie boeit die punten helemaal niet" laat maar weten want je mag van mij winnen zoveel je wil maar dat gevoel dat heel de wereld rondom je heen allemaal alleen maar slecht is omdat ze je titel willen afpakken dat vind ik vooral heel triest maar ik weer er niet goed mee om te gaan.![]()
![]()
Ben ik blij dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Lenie was net wel lekker aan het zingen
Jaa wees blijquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dat gemist heb![]()
![]()
Ow wacht ik sta eerste![]()
DaaromZeker continue dat zelfde liedjequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Lenie was net wel lekker aan het zingen
[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2024 12:39:44 ]![]()
langzaam begin ik te begrijpen dat het net als een verslaving werkt als je daar gevoelig voor bent. heb ik zelf weinig last van ik heb maar 1 ding en dat is Gokken waar ik van weg moet blijven![]()
![]()
Die man heeft echt adhdquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:35 schreef Mazikeen het volgende:
Daarom
[..]
Zeker continue dat zelfde liedje![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:35 schreef Mazikeen het volgende:
Daarom
[..]
Zeker continue dat zelfde liedjeNinja
ALs je daar verslaafd aan raakt is het zeker beter er van weg te blijven, kost je klauwen met geld mocht je verliezenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:40 schreef Harrie het volgende:
langzaam begin ik te begrijpen dat het net als een verslaving werkt als je daar gevoelig voor bent. heb ik zelf weinig last van ik heb maar 1 ding en dat is Gokken waar ik van weg moet blijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat ik van hem moet denken
Ik heb sowieso nog geen favoriet![]()
![]()
Wat dacht je, ik ga mijzelf niet bolkenquote:
Ik vind tom wel knap. Maar die neusringquote:
uhuhquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik ga mijzelf niet bolkenDagdoel he
![]()
![]()
Daarin ken ik mijn berperkingquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je daar verslaafd aan raakt is het zeker beter er van weg te blijven, kost je klauwen met geld mocht je verliezenik ga full tilt dus ik laat het lekker gaan
quote:![]()
![]()
Beter als je het van je zelf weetquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daarin ken ik mijn berperkingik ga full tilt dus ik laat het lekker gaan
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijf je ninjaaenquote:
Hahaha jaquote:
Wacht nu nog op 1 pakketje, had nog 2 korte spijkerbroeken en een zomerjurkje gekocht.![]()
O ja die heb je nodig op de vakantie natuurlijk. Hopelijk komen ze op tijd en past hetquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahaha ja
Wacht nu nog op 1 pakketje, had nog 2 korte spijkerbroeken en een zomerjurkje gekocht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik hoop het ook.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die heb je nodig op de vakantie natuurlijk. Hopelijk komen ze op tijd en past het
Ik dacht diarree is weg... uh nee ik liet poepje en toen... je raad het al![]()
![]()
Dat wordt verschonen en douchenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook.
Ik dacht diarree is weg... uh nee ik liet poepje en toen... je raad het al
Hoe snel doe je dat of bolk je ook onder het douchen doorquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb alles afgespoeld onder de douche net.
Man man man. Oké vandaag geen poepjes laten
Heb niet gedoucht alleen afgespoeld onder kanrquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe snel doe je dat of bolk je ook onder het douchen door![]()
O alleen je kont afgespoeldquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb niet gedoucht alleen afgespoeld onder kanr
Even een middagwandeling. Lekker fris. Wel oppassen om niet uit te glijden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Heerlijk. Even lekker eten en bijkomen.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Dan doe je het nog snel en schone kleren aan en afdrogenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mazikeen is snel....quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:03 schreef Dotteke het volgende:
Dan doe je het nog snel en schone kleren aan en afdrogen
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Michella kox en Loissa Janssen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja ik had alleen boxer aan. Zit in mijn halve onesie. Afdrogen en nieuwe boxer aan, 1 minuut werkquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:03 schreef Dotteke het volgende:
Dan doe je het nog snel en schone kleren aan en afdrogen![]()
![]()
Echt hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Douchen en aankleden daar doe ik best lang over.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Snelle Jellequote:Op woensdag 17 januari 2024 13:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik had alleen boxer aan. Zit in mijn halve onesie. Afdrogen en nieuwe boxer aan, 1 minuut werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik red dat ook niet zo snel hoor,quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Douchen en aankleden daar doe ik best lang over.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar heb niet gedoucht en zit al heel de ochtend in een soort halve onesiequote:Op woensdag 17 januari 2024 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Douchen en aankleden daar doe ik best lang over.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: