Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O dan heb je ook mooie plaatjes buitenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er ligt nog ijs.
[..]
Niemand is boos,
Ergens gaat het vandaag 10 tot 15 cm sneeuwen, ben benieuwd waar precies het gaat gebeurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Frankrijk..mquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je ook mooie plaatjes buiten
Ergens gaat het vandaag 10 tot 15 cm sneeuwen, ben benieuwd waar precies het gaat gebeurenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vind mobiel fokken helemaal niets. Helemaal niet als je moet moddenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:54 schreef Mazikeen het volgende:
Nieuw topic. Even laptop erbij pakken. Beter bolken danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook in Nederland ergensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik ben geen mod, dus mobiel gaat prima met smileys plaatsenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind mobiel fokken helemaal niets. Helemaal niet als je moet modden![]()
![]()
Ook gewoon Fok!ken op mobiel vind ik nietsquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar ik ben geen mod, dus mobiel gaat prima met smileys plaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom plaaats ik veel smileys met bolk. is alleen op de smiley drukkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook gewoon Fok!ken op mobiel vind ik niets![]()
ik ook niet doe dat ook eigenlijk nooit niequote:Op woensdag 17 januari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Heel af en toe als ik de laptop nog niet aan heb. Maar meestal slinger ik die dan wel snel aanquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook niet doe dat ook eigenlijk nooit nieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die was ik aan het fixenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:57 schreef _UserName_ het volgende:
Volgens mij is er een plaatje in de OP stukOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vind ik ook niets. Maar ik ben ook debiel met zo'n mobiel toetsenbord. Kan daar niet snel op typen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Ik doe juist het liefst mobiel fokken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Same. Ik heb het jaren geleden een paar keer geprobeerd, maar ik vind het frustrerend.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik ook niets. Maar ik ben ook debiel met zo'n mobiel toetsenbord. Kan daar niet snel op typen.
Klein schermpje, lastig te lezen, scrollen gaat langzamer en typen gaat kut.
En hee peeps!![]()
![]()
zelfs de laptop gebruiken vind ik kut, heb er een toetsenbord aan hangen, muis, boxen met sub en een tweede scherm, is meer een pc opstelling dusTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bij mij komen er altijd andere woorden hier te staan dan ik in tik, die domme autocorrectquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik ook niets. Maar ik ben ook debiel met zo'n mobiel toetsenbord. Kan daar niet snel op typen.
Ik gooi wel altijd zo rond de klok van 17 de laptop uit. De afgelopen weken wel eerder.
Maar dan pak ik af en toe de ipadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zijn er meer die dat doen. Ik ben eigenlijk nooit zo met mobiel bezig. Heb ook de pest aan appenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik doe juist het liefst mobiel fokken.![]()
Ik bel liever even.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met alles eensquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Ik heb het jaren geleden een paar keer geprobeerd, maar ik vind het frustrerend.
Klein schermpje, lastig te lezen, scrollen gaat langzamer en typen gaat kut.
En hee peeps!
Hey ToT
Had ik ook en een werkstation zodat de laptop hoger stondquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:00 schreef _UserName_ het volgende:
zelfs de laptop gebruiken vind ik kut, heb er een toetsenbord aan hangen, muis, boxen met sub en een tweede scherm, is meer een pc opstelling dus
Maar op een gegeven moment ben ik die stellage op de tafel zat
Nu gebruik ik toetsenbord van de laptop gewoon ben daar aangewend nu. Wel een draadloze muisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben te wakker om te slapen maar heb te slecht geslapen om normaal te functionerenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Planning voor vandaag
- uitslapen
- ontbijten
- Aan studie werken op de HAN
- Ingress spelen
- wandelenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vrije dag?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben te wakker om te slapen maar heb te slecht geslapen om normaal te functioneren![]()
wandelen heb ik ook op de agenda staan als de sneeuwstorm des doods rustig aan doetquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Planning voor vandaag
- uitslapen
- ontbijten
- Aan studie werken op de HAN
- Ingress spelen
- wandelen![]()
![]()
Mijn laptop ligt op schootquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:04 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb de laptop ook hoger staan ja, en werkt prima eigenlijk. Heb de laptop ook nooit uit staan![]()
![]()
Woensdag is altijd mijn dag voor mijn studiequote:Waarom? Gewoon wandelen in de sneeuwstorm des doods.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
wandelen heb ik ook op de agenda staan als de sneeuwstorm des doods rustig aan doetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O ja ik wel, zelfs de stekker gaat er uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:04 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb de laptop ook hoger staan ja, en werkt prima eigenlijk. Heb de laptop ook nooit uit staan
Waarom aanlaten en stroom verbruiken als je hem toch niet gebruiktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Juist héérlijk in de sneeuw wandelen, wou dat ik het nog konquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
wandelen heb ik ook op de agenda staan als de sneeuwstorm des doods rustig aan doet
De buurvrouw is aan het krabben.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb hoofdpijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik moet altijd geluid om mij heen hebben ivm oorsuizen dus heb de muziek altijd aan staan, i de nacht heb ik de tv altijd doorlopend aan staanquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik wel, zelfs de stekker gaat er uit.
Waarom aanlaten en stroom verbruiken als je hem toch niet gebruiktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar goed.
Mick gaat poging 836 doen tot extra schoonheidsslaapjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
succesquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar goed.
Mick gaat poging 836 doen tot extra schoonheidsslaapjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Woensdag is altijd mijn dag voor mijn studie
[..]
Waarom? Gewoon wandelen in de sneeuwstorm des doods.Ik ga niet voor mijn plezier in regen of sneeuw wandelen, ik heb daar echt een teringhekel aan en mijn lichaam vind het verschrikkelijk dus dat ga ik niet doen niequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist héérlijk in de sneeuw wandelen, wou dat ik het nog kon![]()
![]()
O dat is een ander verhaal natuurlijk. Lijkt mij ook vreselijk om dat te hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet altijd geluid om mij heen hebben ivm oorsuizen dus heb de muziek altijd aan staan, i de nacht heb ik de tv altijd doorlopend aan staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dan moet je het niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet voor mijn plezier in regen of sneeuw wandelen, ik heb daar echt een teringhekel aan en mijn lichaam vind het verschrikkelijk dus dat ga ik niet doen nie
Ik heb het zelf altijd prachtig gevonden. Vooral als het nog schoon was, niet gestrooid geen autos of fietsen er door gereden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles went behalve een ventquote:
Wat doe je er dan meequote:
Hey Bondagequote:
Je bent iemand die iemand voor de gek houdt, kan ik geen goed mens noemenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik loop met haar uit medelijdenik ben een goed mens
Mee eens.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:00 schreef _UserName_ het volgende:
zelfs de laptop gebruiken vind ik kut, heb er een toetsenbord aan hangen, muis, boxen met sub en een tweede scherm, is meer een pc opstelling dus
Ik heb een pc met 2 beeldschermen, heb ik al 15 jaar lang of zo. Links Youtube of zo, rechts FOK! Echt ideaal!![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Draai maar niet teveel rondjes, straks ben je duizelig![]()
![]()
Dat mag jij beoordelen.quote:
Ik ga toch voor de volgende poging
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ok ik kap er mee.
Ik ga douchen en naar de HAN en dan ga ik vanmiddag wel een dutje doen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is eigenlijk helemaal niet zo goed.
Want ik heb hoofdpijn, twee nachten veel te weinig geslapen...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja ik slik dus nooit paracetamol
Maar rooibosthee of zo klinkt wel als een planOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Morguh Robquote:
Ik slik alleen als ik ziek ben paracetamol.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik slik dus nooit paracetamol
Maar rooibosthee of zo klinkt wel als een plan![]()
Ow nee. Ik niet.
Maar goed. Ff douchen om wakker te worden,
Bedenken of ik ontbijt ga maken of ga halen.
Koffie beker inpakken en gaan met dar koekblikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daar is het volgens mij ook voor bedoeldquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik slik alleen als ik ziek ben paracetamol.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: