Ik moet altijd geluid om mij heen hebben ivm oorsuizen dus heb de muziek altijd aan staan, i de nacht heb ik de tv altijd doorlopend aan staanquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik wel, zelfs de stekker gaat er uit.
Waarom aanlaten en stroom verbruiken als je hem toch niet gebruikt
succesquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar goed.
Mick gaat poging 836 doen tot extra schoonheidsslaapje
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Woensdag is altijd mijn dag voor mijn studie
[..]
Waarom? Gewoon wandelen in de sneeuwstorm des doods.
Ik ga niet voor mijn plezier in regen of sneeuw wandelen, ik heb daar echt een teringhekel aan en mijn lichaam vind het verschrikkelijk dus dat ga ik niet doen niequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist héérlijk in de sneeuw wandelen, wou dat ik het nog kon
O dat is een ander verhaal natuurlijk. Lijkt mij ook vreselijk om dat te hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet altijd geluid om mij heen hebben ivm oorsuizen dus heb de muziek altijd aan staan, i de nacht heb ik de tv altijd doorlopend aan staan
Nee, dan moet je het niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet voor mijn plezier in regen of sneeuw wandelen, ik heb daar echt een teringhekel aan en mijn lichaam vind het verschrikkelijk dus dat ga ik niet doen nie
Alles went behalve een ventquote:
Wat doe je er dan meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |