Doe tussen door andere dingen en kijk af en toe even hier.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
hier ook niet alleen af en toe een paar kansloze kutsmileys daar hoef je niet voor wakker te blijven
Echt hoor nu lijk je echt op mikeyquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
hier ook niet alleen af en toe een paar kansloze kutsmileys daar hoef je niet voor wakker te blijven
Moet ik ook nog afkijken, maar of ik dat doe is een tweede heb al gelezen wie samen blijven en wie niet meer samen zijn. Dus de spanning is er van af. Al is de omgeving daar wel heel mooi om te zienquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:28 schreef Mazikeen het volgende:
Ik kijk nog steeds winter vol liefde
aflevering 13 nu. maar die afleveringen duren zolangquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ik ook nog afkijken, maar of ik dat doe is een tweede heb al gelezen wie samen blijven en wie niet meer samen zijn. Dus de spanning is er van af. Al is de omgeving daar wel heel mooi om te zien
Je hebt toch niets te doenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
aflevering 13 nu. maar die afleveringen duren zolang
Het is niet voor niks zo rustig. Ik heb meestal overdag ook niet zoveel tijd dus post sowieso vaak 's avonds pas.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee kloptquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net GTST gekeken en heb net de streams aangezet. Er gebeurd niet zoheel veel daar
nee alleen maar bolken en tv kijkenquote:
Hopelijk gaat het nog veranderen, de tijd zal het lerenquote:
Dat mag jij zo vinden, als er ergens in jou obsessie een moment komt dat je denkt "Die Harrie boeit die punten helemaal niet" laat maar weten want je mag van mij winnen zoveel je wil maar dat gevoel dat heel de wereld rondom je heen allemaal alleen maar slecht is omdat ze je titel willen afpakken dat vind ik vooral heel triest maar ik weer er niet goed mee om te gaan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt hoor nu lijk je echt op mikey
Lenie was net wel lekker aan het zingenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nog veranderen, de tijd zal het leren
Dat zijn dingen die ook moeten gebeuren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee alleen maar bolken en tv kijken
Ow en zo de was uit de wasmachine halen en in de droger gooien
whutquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat mag jij zo vinden, als er ergens in jou obsessie een moment komt dat je denkt "Die Harrie boeit die punten helemaal niet" laat maar weten want je mag van mij winnen zoveel je wil maar dat gevoel dat heel de wereld rondom je heen allemaal alleen maar slecht is omdat ze je titel willen afpakken dat vind ik vooral heel triest maar ik weer er niet goed mee om te gaan.
Ben ik blij dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Lenie was net wel lekker aan het zingen
Jaa wees blijquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dat gemist heb
Zeker continue dat zelfde liedjequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Lenie was net wel lekker aan het zingen
Die man heeft echt adhdquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:35 schreef Mazikeen het volgende:
Ow wacht ik sta eerste![]()
Daarom
[..]
Zeker continue dat zelfde liedje
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:35 schreef Mazikeen het volgende:
Ow wacht ik sta eerste![]()
Daarom
[..]
Zeker continue dat zelfde liedje
ALs je daar verslaafd aan raakt is het zeker beter er van weg te blijven, kost je klauwen met geld mocht je verliezenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:40 schreef Harrie het volgende:
langzaam begin ik te begrijpen dat het net als een verslaving werkt als je daar gevoelig voor bent. heb ik zelf weinig last van ik heb maar 1 ding en dat is Gokken waar ik van weg moet blijven
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat ik van hem moet denken
Ik heb sowieso nog geen favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |