Ja lekker tochquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, kan ook minder gaan betalen, maar dan gaat het toch op. Nu kan ik een keer wat extra doen wat ik normaal niet kan doen. Heb er een eethoek en een dressoir van gekocht de afgelopen jaren.
Krijg altijd 1000 of meer terug
Ben gewoon blijven betalen wat ik gewend was te betalen voor de renovatie
En dan dat scheelt echt heel veel
Ja heerlijk, vakantiegeld waar ik altijd dingen van spaarde gaat nu mee dan de helft op aan de eigenbijdrage zorgverzekering.quote:
Awja daar heb jij natuurlijk last van die eigen bijdragequote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk, vakantiegeld waar ik altijd dingen van spaarde gaat nu mee dan de helft op aan de eigenbijdrage zorgverzekering.
Nu ben ik niet iemand die veel wil hebben dat scheelt. Maar iets achter de hand hebben is wel fijn
Ben het vaak ik maart al kwijt heb een hekel aan iets in termijnen betalen dus als ik in mei vakantie geld krijg zet ik gelijk 400 euro op een andere rekening om die eigen bijdrage te kunnen betalenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Awja daar heb jij natuurlijk last van die eigen bijdrage
Ik 15 euro vorig jaar
Ja dat is slimquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het vaak ik maart al kwijt heb een hekel aan iets in termijnen betalen dus als ik in mei vakantie geld krijg zet ik gelijk 400 euro op een andere rekening om die eigen bijdrage te kunnen betalen
Ja wat moet moet. Als je altijd van de minima moet leven denk je wel drie keer na voor je iets uitgeeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Mijn ouders waren heel erg goed in zuinig doen en hadden redelijk wat spaargeld verzameld. Maar ik had ze duidelijk gemaakt dat ik zo min mogelijk van ze wil erven en dat ze maar moesten gaan reizen. Dat hebben ze gedaan, oa georganiseerde reizen naar Zuid-Afrika, Peru en Indonesië. Ik heb weinig meer aan een erfenis en zou het toch doorsluizen naar mijn dochtertje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wat moet moet. Als je altijd van de minima moet leven denk je wel drie keer na voor je iets uitgeeft
Gelukkig nooit schulden gemaakt of iets op afbetaling gekocht
Ben ook niet veeleisend dat scheelt
Kan ook niet zeggen dat ik het slecht heb gehad hoor. Je moet leven naar wat je hebt zeg ik altijd.
Ik zou niet weten wat ik wil hebben. En reizen is ook niet mijn ding. Helemaal niet omdat je slecht ter been bent.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn ouders waren heel erg goed in zuinig doen en hadden redelijk wat spaargeld verzameld. Maar ik had ze duidelijk gemaakt dat ik zo min mogelijk van ze wil erven en dat ze maar moesten gaan reizen. Dat hebben ze gedaan, oa georganiseerde reizen naar Zuid-Afrika, Peru en Indonesië. Ik heb weinig meer aan een erfenis en zou het toch doorsluizen naar mijn dochtertje.
geen idee dit gaat meerdere keren fout en denk ligt niet aan die bezorger. maar aan die het bestellen. naja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:53 schreef Mazikeen het volgende:
Nu hebben ze straks koude pizza's. Domme bezorger
nou dat is dus de vraag>? dat weet ik niet. Maar het is al de zoveelste keer dat ik hier een hele stapel dozen pizza aan de deur krijg. en met het adres bij hun ok alleen de naam niet dus.....quote:
nee denk ik niet.... ikke wel goeie buren enzo hier. en sowieso het boeit mij niet want stuur ze weer weg...... had btw wel trek zeg, lol. hahahaquote:
heb eentje nog gewoon van diepvries dus had al pizza beetje op. hahaha.quote:
Welke pizza heb je op?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:58 schreef kree het volgende:
[..]
heb eentje nog gewoon van diepvries dus had al pizza beetje op. hahaha.
Ik kies meestal voor tonijn pizzaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
tonijn van die is ook nog wel te eten.
Die serie heb ik al helemaal geziien XO XOquote:
De eerste of de tweede?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die serie heb ik al helemaal geziien XO XO
Volgens mij alles. Waar kijk jij?quote:
Waar?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:06 schreef Mazikeen het volgende:
De eerste gossip girl heb ik ook helemaal gezien
Tweede gossip girl nu laatste aflevering van seizoen 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |