Ik heb gezien de laatste afelevering van seizoen 6 waarin de indentiteit bekend wordt gemaaktquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:08 schreef Mazikeen het volgende:
Hbo max . Ik heb een abonnement maar betaal er niet voor. Snap niet dat hij gewoon doorloopt
Ja dat is de eerste serie.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gezien de laatste afelevering van seizoen 6 waarin de indentiteit bekend wordt gemaakt
quote:
O nog niet op netflix en hbo heb ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat is de eerste serie.
Je hebt ook gossip Girl 2021. Met een nieuwe cast
Ze wil Paul al twee weekende niet zien 😮quote:
Dotquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog niet op netflix en hbo heb ik niet
Nee ik weet niet hoe sex moet, ik krijg cursus nog bij @Mazikeenquote:
Eigelijk is dit wel frontpagewaardigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil Paul al twee weekende niet zien 😮
Hey Plyquote:
Dat ding waar je mee plast, daar moet het meequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoe sex moet, ik krijg cursus nog bij @:mazikeen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:36 schreef Dotteke het volgende:
ONZ / Het lijkt erop dat Paul snel weer vrijgezel is! 🤣🤣🤣
Yesquote:
Lekker hoor, hoop dat je veel plzr hebquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Yesnog 2 dagen en dan vakantie
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:36 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Dat ding waar je mee plast, daar moet het mee
Ik was laatst met ze mee. Stond op afstand om hem advies te geven maar kon ze niet zien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:36 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Dat ding waar je mee plast, daar moet het mee
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik was laatst met ze mee. Stond op afstand om hem advies te geven maar kon ze niet zien.
Paul had Wilma mee genomen naar een boerderij en ze lagen in de koeienstal tussen het hooi
Ineen keer hoor ik Dotteke Dotteke. Ik zit in de stront wat moet ik doen
ik zeg Wilma omkeren je zit in het verkeerde gat
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:37 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Snap ik, Paul maakt alleen maar haar haar door de war
Hoop dat ik maandag opgeknapt ben. Anders wordt het een kut vakantiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Lekker hoor, hoop dat je veel plzr heb
Wilma voelde eerst wel wat kriebelen toen ze met Paul in het bos zat, maar zaten op een mierenhoopquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik was laatst met ze mee. Stond op afstand om hem advies te geven maar kon ze niet zien.
Paul had Wilma mee genomen naar een boerderij en ze lagen in de koeienstal tussen het hooi
Beetje rust en zon doen je goed, en ff paar dagen rustig met drinken(bier) komt vast goedquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Hoop dat ik maandag opgeknapt ben. Anders wordt het een kut vakantie
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nu ga ik echt bijna dood van het lachen. Ik sproeide nog net geen wijn over de tafelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nu ga ik echt bijna dood van het lachen. Ik sproeide nog net geen wijn over de tafel
Of Paul stond een koe te douwenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
#metoo Rob kwam zelfs even meelezen omdat ik door het lachen niet kon vertellen wat er gezegd werd hierquote:
Als hij verschil tussen wilma en een koe niet weet is het begin van het einde zoek 🤔quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |