quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
#metoo Rob kwam zelfs even meelezen omdat ik door het lachen niet kon vertellen wat er gezegd werd hier
Ach, ze geven allebei melk na het werpen, dus veel verschil zit er niet tussenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij verschil tussen wilma en een koe niet weet is het begin van het einde zoek 🤔
Het eind is al lange tijd zoek bij paulquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij verschil tussen wilma en een koe niet weet is het begin van het einde zoek 🤔
FYI. Ik lachte om Dotteke, niet om jou.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:54 schreef Paul het volgende:
Zonder mij was hier niet zoveel te lachen merk ik wel weer
PaulGod
Je hoeft je niet te schamen dat je fan van mij bentquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
FYI. Ik lachte om Dotteke, niet om jou.
Alleen heb Wilma 1 iq meer, anders stond ze te schijten in de keukenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ze geven allebei melk na het werpen, dus veel verschil zit er niet tussen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen dat je fan van mij bent
Als ik hier en nu serieus mijn mening over jou ga geven, dan ga je me rapporteren vanwege crewbash en oncollegilateit. Dus ik hou wijselijk m'n bek maar en ben weer weg hier voordat je me weer een ban aansmeert.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen dat je fan van mij bent
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik hier en nu serieus mijn mening over jou ga geven, dan ga je me rapporteren vanwege crewbash en oncollegilateit. Dus ik hou wijselijk m'n bek maar en ben weer weg hier voordat je me weer een ban aansmeert.
Moet ik het even tegen hem zeggenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik hier en nu serieus mijn mening over jou ga geven, dan ga je me rapporteren vanwege crewbash en oncollegilateit. Dus ik hou wijselijk m'n bek maar en ben weer weg hier voordat je me weer een ban aansmeert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik het even tegen hem zeggen
LoveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan beter, niet helemaal fitjes..quote:
Was niet de bedoeling wilde gewoon een grapje makenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef Paul het volgende:
@:dotteke je hebt veel los weten te maken
Onkruid vergaat niet, primaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan beter, niet helemaal fitjes..
Hoe is t met jou ?
Ik heb hard gelachenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling wilde gewoon een grapje maken
Mooizoquote:
Gelukkig maar. En je had je darmen gekukkig leeg anders had ik dat ook nog op mijn geweten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |