SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Paul op 19-01-2024 18:07:30 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
yup ik heb er ook geen moeite mee, maar kijk vaak beetje wat het sfeertje is en of het mss nog beetje gezellig kan worden als ik weer een verhaal erin gooi hahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat is dan jammer![]()
Ik speel gewoon een spel. Heb je er een probleem mee dan ga je lekker wegDo what you love, love what you do!![]()
mis wel beetje dat vertellen soms van eigen? dat alleen op elkaar reageren op niks ga ik snel saai vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is geen scoop dat weten wij al langquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waarom blijf je er dan over zeiken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
yup ik heb er ook geen moeite mee, maar kijk vaak beetje wat het sfeertje is en of het mss nog beetje gezellig kan worden als ik weer een verhaal erin gooi hahaha
Ze zeggen dat wijven zeiken. Maar mannen zijn nog veel erger
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 17:41:44 ]![]()
Wilma wil a.s. weekend ook niet afspreken, ze zegt dat ze met haar oma weggaatquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pas jij wel op aandachtshoertje want Wilma belde me al of ze zich zorgen moest gaan maken dus als ze dit weekend niet wil afspreken dan weet je wat ik gezegd heb.
![]()
![]()
moet ik me zorgen maken?
CC @MazikeenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Misschien moet ik wel op date met @mickeytjuh
Ze is juf en houdt van voetbal
Klinkt wel leuk![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik denk dat ook niet iedereen blij wordt van jou verhalenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
yup ik heb er ook geen moeite mee, maar kijk vaak beetje wat het sfeertje is en of het mss nog beetje gezellig kan worden als ik weer een verhaal erin gooi hahaha![]()
En zo heeft iedereen zijn voor/afkeurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zeik helemaal niet? dit is mijn mening al van af het begin dat ik hier poste...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Waarom blijf je er dan over zeiken.
Ze zeggen dat wij en zeiken. Maar mannen zijn nog veel erger
maar moet jullie ff herinneren soms dat beetje vertellen leuker is als alleen bolk enzo zeggen, vandaar
Do what you love, love what you do!![]()
Ik date niet met mensen die mijn naam niet kunnen spellenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
geen idee? maar blijft altijd iig meer afwisselender als een reeks aan ok ok bolk post filmpje ok leuk bla bla.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ook niet iedereen blij wordt van jou verhalen![]()
En zo heeft iedereen zijn voor/afkeur
Denk ik dan, maargoed net zoals dit topic vrij spel is mag ik er ook in als ik wil, dus jullie doen t maar met me
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik date niet met mensen die mijn naam niet kunnen spellen![]()
![]()
Ik date niet met mensen die mijn naam niet kunnen spellenoepsie
Ik date niet met mensen die mijn naam niet kunnen spellen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
O dat is raar en afgekopen weekend ook al nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Wilma wil a.s. weekend ook niet afspreken, ze zegt dat ze met haar oma weggaat
![]()
![]()
moet ik me zorgen maken?
CC @:mazikeenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff serie kijken hoor, kom straks wel ff langs om jullie kinders in de gaten te houden
Zo maar eens even bedenken wat ik ga etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daarom ga ik daten met @Mickytjuhquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is raar en afgekopen weekend ook al nietWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O van mij mag je, net zoals Maz der smileys mag doen en andere die plaatjesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee? maar blijft altijd iig meer afwisselender als een reeks aan ok ok bolk post filmpje ok leuk bla bla.
Denk ik dan, maargoed net zoals dit topic vrij spel is mag ik er ook in als ik wil, dus jullie doen t maar met meWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kroket!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo maar eens even bedenken wat ik ga eten![]()
Nee nee
Jij hebt je kans verkekenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Helaas voor jouOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
SuccesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik beloof niks hoor.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dit was mijn creatieve bolkjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik zie dat je normaal in KPD sc zit, dus jij weet veel van standjesquote:
Termijnbedrag voor gas en stroom die al laag was hebben ze nog meer verlaagd![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Da's privé.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zie dat je normaal in KPD sc zit, dus jij weet veel van standjesJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Bij mij ook, gelijk weer omhoog gezetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
Termijnbedrag voor gas en stroom die al laag was hebben ze nog meer verlaagd![]()
![]()
![]()
heel goed er moet wel ff background check zijn enzo.... VOG even mailen nog naar topic beheerder btwquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zie dat je normaal in KPD sc zit, dus jij weet veel van standjes
De buuf kwam gisteren een bordje stamppot andyvie brengen. Lekker en makkelijk alleen een beetje opwarmen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo maar eens even bedenken wat ik ga etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat je ooit hier al eens eerder was toch? Of vergis ik mij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nice.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De buuf kwam gisteren een bordje stamppot andyvie brengen. Lekker en makkelijk alleen een beetje opwarmen.![]()
Ik wacht op pizza.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Uhhh, zou kunnen? Als ik me verveel doe ik nog wel eens een rondje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ooit hier al eens eerder was toch? Of vergis ik mij?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Forum Opties Forumhop: Hop naar: