SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
WROM LIJKEN DIE ALLEMAAL MAXIMAAL 19 OFZOmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
HIER WIRD DEUTSCH GEREDET. WIR VERSTEHEN IHNEN NICHTquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:58 schreef Speklap3000 het volgende:
WROM LIJKEN DIE ALLEMAAL MAXIMAAL 19 OFZO![]()
WARUM SEHEN ALL DIESE MÄDCHEN AM MEISTEN 19 JAHRE ALT AUS?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
DAS WEISS ICH NICHT DAS MUSST IHR AN dANNY FRAGEN.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:59 schreef Speklap3000 het volgende:
WARUM SEHEN ALL DIESE MÄDCHEN AM MEISTEN 19 JAHRE ALT AUS?![]()
Dat zijn ze waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:58 schreef Speklap3000 het volgende:
WROM LIJKEN DIE ALLEMAAL MAXIMAAL 19 OFZOTrust nobody![]()
moet je danny vragen heef ze van de frontpagequote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:58 schreef Speklap3000 het volgende:
WROM LIJKEN DIE ALLEMAAL MAXIMAAL 19 OFZO
Dat zou 't wel verklaren jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zijn ze waarschijnlijk ookmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ben echt zielig.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben ook wel in m'n sas met @KoningWouter's badedasmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:06 schreef Paul het volgende:
[..]
kom maar bij mij schat, krijg je een knuffelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb net de was opgehangen en dat was eigenlijk toch lichtelijk te veel inspanningOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nog niet opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Kreequote:
rustig aan schat rustig aan, komt allemaal goed mopquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Heb net de was opgehangen en dat was eigenlijk toch lichtelijk te veel inspanningWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nope.quote:
Koorts.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ha, vervelend. En tegen de avond loopt het ook altijd nog hoger opquote:
WOrdt dus niet weg vanavond?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga maar weer even verder kijken naar wrexhamOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kan je dat eten?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga maar weer even verder kijken naar wrexhammet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
is goed moppie, doe rustig aan, we zien je vanzelf weer verschijnenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga maar weer even verder kijken naar wrexhamWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik had nog wat quotes gelezen van je . hahahahaquote:
Lekker bezig.
Do what you love, love what you do!![]()
Zwemse KWquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar het zwembad. Tot straks!
Oeps maar wel een leuk idee tochquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had nog wat quotes gelezen van je . hahahaha
Lekker bezig.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:20 schreef Paul het volgende:
PATTY PATTY PATTY Nu bij 538 te gast
[ afbeelding ]![]()
![]()
gedraag je daarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar het zwembad. Tot straks!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
tis altijd wel weer grappig, want ok soms ben ik dan echt van het slap ouwehoeren.
En is altijd wel gezellig denk. hahaha
maar dan heb ik ff geen tijd en de eerste volgende keer staat er zo'n hele rij met quotes en centions enzo. Ik lees ze meestal nog wel ff door. maargoed het topic is dan zoveel verder dat het niet zo heel veel zin meer heeft om nog op te reageren.
Maar moet zeggen het is nog altijd wel vermakelijk om het even te lezen
is zo, ze vertelt over haar serie op videoland waarin zoeen actrive haar gaat nadoenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
jaja je keek gewoon naar die chicks van mijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:20 schreef kree het volgende:
tis altijd wel weer grappig, want ok soms ben ik dan echt van het slap ouwehoeren.
maar dan heb ik ff geen tijd en de eerste volgende keer staat er zo'n hele rij met quotes en centions enzo. Ik lees ze meestal nog wel ff door. maargoed het topic is dan zoveel verder dat het niet zo heel veel zin meer heeft om nog op te reageren.
Maar moet zeggen het is nog altijd wel vermakelijk om het even te lezenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
tuurlijk, of het allemaal haalbaar is vraag twee enzo. Maar het idee was wel ok en grappigquote:
Als je toch nog ergens op wil reageren, mag dat hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:20 schreef kree het volgende:
Maar moet zeggen het is nog altijd wel vermakelijk om het even te lezen![]()
![]()
weet ik maar heb ze gelezen en daarna zijn ze weg en ga het niet meer tig topics terug zoeken nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je toch nog ergens op wil reageren, mag dat hoor
Is ook niet haalbaar. Al hebben @Speklap3000 en @JustinK goed goed gedoneerdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk, of het allemaal haalbaar is vraag twee enzo. Maar het idee was wel ok en grappigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet haalbaar. Al hebben @:speklap3000 en @:JustinK goed goed gedoneerd
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hahaha als er iets is waar ik nog op terug moet komen, zeg het maar. LOL ben niet zo heel in het vervolg weer van die quotes en mention doorgegaan met lezenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet haalbaar. Al hebben @:speklap3000 en @:JustinK goed goed gedoneerd
Doe ik vaker, je zult specifieker moeten zijnquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik kan helaas niet op verdere details ingaanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Doe ik vaker, je zult specifieker moeten zijn![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
En toen ging de border router er ook nog uit
Dan maar even thee zetten en op mijn telefoon FOK!ken
Hey Wilma!quote:
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
crowfunding voor Kree van de weekquote:
Oh sobersoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
crowfunding voor Kree van de week
Nee hoor was gewoon funquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha als er iets is waar ik nog op terug moet komen, zeg het maar. LOL ben niet zo heel in het vervolg weer van die quotes en mention doorgegaan met lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TWINNINGquote:So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Doe ik vaker, je zult specifieker moeten zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is er ook een he![]()
Hij zoekt een vriendin wil een speeltje voor mannen
Misschien kunnen we een crowdfunding voor opblaaspop starten, dan een meeting organiseren waar we haar @:Kree aan overhandigen. Heeft hij drie dingen in een die hij graag wil. En als jij dan nog een leuke tekst op zijn muziek stukje maakt hebben we gelijk live muziekquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NL88 DTSKREE 8346849582
Daar kan gedoneerd wordenquote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DotDot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
Dot
![]()
![]()
Even het geheugen van een ouwe Speklap opkrikken, doe ik graag moeite voorquote:
quote:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Lekker danquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Security mensen hebben een "foutje" gemaakt![]()
![]()
@Dotteke Dotteke Dot
ik schaam me zo kapot
Ik zei dat ik van je schrok
maar ik wil helemaal geen amok
Jouw aanwezigheid is een gift
daardoor zit DTS in de lift
Het weekend staat bijna voor de deur
dat geeft het leven weer wat kleur
Nu wil ik me helemaal laten gaan
en dan bedoel ik geen pagga slaan
Oh man wat heb ik een zin
zoals je zelf al zei: daar moet een piemol in![]()
![]()
Nee helaasm ik lig op de bank.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, vervelend. En tegen de avond loopt het ook altijd nog hoger op
WOrdt dus niet weg vanavond?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:38 schreef JustinK het volgende:
@:Dotteke Dotteke Dot
ik schaam me zo kapot
Ik zei dat ik van je schrok
maar ik wil helemaal geen amok
Jouw aanwezigheid is een gift
daardoor zit DTS in de lift
Het weekend staat bijna voor de deur
dat geeft het leven weer wat kleur
Nu wil ik me helemaal laten gaan
en dan bedoel ik geen pagga slaan
Oh man wat heb ik een zin
zoals je zelf al zei: daar moet een piemol in![]()
![]()
DIe man kan rijmen en dichten zonder zijn reet op te lichten
Ik licht wel iets anders opquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
DIe man kan rijmen en dichten zonder zijn reet op te lichten![]()
![]()
Vervelend voor je. Hopelijk herstel je snel. Beterschapquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vertelquote:
Hey Kukelecucktsjuquote:
quote:
One of those days dusquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
En toen ging de border router er ook nog uit
Dan maar even thee zetten en op mijn telefoon FOK!ken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hallo lekker snorhaartje van me.Hopelijk niet een die vervelend kriebelt
Dan was ik al met m'n grasmaaier over je heen geweest.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hopelijk niet een die vervelend kriebelt
Yea, she's on crack.![]()
Nee die wil ik nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bennie Jolink kun je krijgen.![]()
A jij hebt ook 538 op staanquote:![]()
Vond davina net toch iets fijner om te luisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan was ik al met m'n grasmaaier over je heen geweest.
neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jij hebt ook 538 op staan![]()
Vond davina net toch iets fijner om te luisterenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hele fijne vent is datquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bennie Jolink kun je krijgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ik dacht dat ik tegen speed aan het praten wasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:50 schreef Paul het volgende:
@:dotteke klopte mammie ik ben fan van Patty Brard
Ik heb op m'n 14e bij het zien van een vallende ster de wens gedaan dat ik Patty Brard nog een keer zou kunnen pompen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:50 schreef Paul het volgende:
@:dotteke klopte mammie ik ben fan van Patty Brard
Daar heeft de hemel nog vrij weinig mee gedaan tot op heden.Yea, she's on crack.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 14e bij het zien van een vallende ster de wens gedaan dat ik Patty Brard nog een keer zou kunnen pompen.
Daar heeft de hemel nog vrij weinig mee gedaan tot op heden.
ZOu je het nu nog willen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 14e bij het zien van een vallende ster de wens gedaan dat ik Patty Brard nog een keer zou kunnen pompen.
Daar heeft de hemel nog vrij weinig mee gedaan tot op heden.
Ze is totaal verbouwd nu![]()
Volgens mij 50 lagen make- up op om er een beetje toonbaar uit te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik stop 'm nog liever in een molshoopquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu je het nu nog willen.
Volgens mij 50 lagen make- up op om er een beetje toonbaar uit te zien![]()
![]()
Ja hoor, ik weet wel raad met meisjes van de derde leeftijd, Dot.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu je het nu nog willen.
Volgens mij 50 lagen make- up op om er een beetje toonbaar uit te zien
Yea, she's on crack.![]()
Dan hoop ik voor jou dat er niet een mol aan gaat knabbelenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik stop 'm nog liever in een molshoop
Misschien wel een nieuwe fetish ontdektquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat er niet een mol aan gaat knabbelen![]()
![]()
Uhuquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
Vind dat Patty er wel goed uitziet![]()
quote:
Happyquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
Vind dat Patty er wel goed uitziet![]()
Al weekend?![]()
Zolang je dat zelf geloofdquote:![]()
Ik hoor nu Max praten toen hij 4 was en iets 'grappigs' had gedaan
Maar ik heb net wel de voortuin bemest.
Ik ben trots op mijOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is niet OK om in de tuin te poepenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ik heb net wel de voortuin bemest.
Ik ben trots op mij
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gewoon lekker kilo's droppen en de tuinquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is niet OK om in de tuin te poepen![]()
Leer eens plaatjes postenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik wil even praten enzo over wat jullie denken wat een ok salaris is eigenlijk.
Want nog al wat discussie erover. en weet hangt af van jaren etc en ervaring. maar nu lijkt het erop dat mensen met HBO die geen reet weten dus ineens veel hoger ingeschaald zijn.
vraag
1: wat vinden jullie een standaard salaris (laten we het in bruto houden even voor het gemak)
2: hoeveel zou je ervaring moeten meetellen in salaris?
3: hoe kan een koekenbakker met koks diploma ineens een traject krijgen met VAPRO C en ineens naar 3 schalen hoger gaan als ik daarmee?Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet dat ik lager geschaald ben vergeleken met anderen van mijn studie. Maar ik weet ook dat mijn baan veel relaxter isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nou ok dat idee heb ik ook dus, hehe gelukkig reageer jij ff.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet dat ik later geschaald ben vergeleken met anderen van mijn studie. Maar ik weet ook dat mijn baan veel relaxter is
maar merk ook dat die het al veel relaxter hadden ff heel makkelijk paar schalen omhoog gaan. En ellende is ik weet hun ervaring en kan de stokjes uit het vuur halen later als onder hun. omdat ze het niet weten dus. dat staat me beetje tegen
Kan je ook al bijna stoppen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben nog op werk
Meeste collega's zijn al weg![]()
Werkse dan nog even...tot hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben nog op werk
Meeste collega's zijn al weg![]()
Zijn dat mensen met kantoorfunctie ipv praktisch werk?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok dat idee heb ik ook dus, hehe gelukkig reageer jij ff.
maar merk ook dat die het al veel relaxter hadden ff heel makkelijk paar schalen omhoog gaan. En ellende is ik weet hun ervaring en kan de stokjes uit het vuur halen later als onder hun. omdat ze het niet weten dus. dat staat me beetje tegenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Werkse dan nog even...tot hoe laat moet je?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: