Oeps maar wel een leuk idee tochquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had nog wat quotes gelezen van je . hahahaha
Lekker bezig.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:20 schreef Paul het volgende:
PATTY PATTY PATTY Nu bij 538 te gast
[ afbeelding ]
gedraag je daarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar het zwembad. Tot straks!
is zo, ze vertelt over haar serie op videoland waarin zoeen actrive haar gaat nadoenquote:
jaja je keek gewoon naar die chicks van mijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:20 schreef kree het volgende:
tis altijd wel weer grappig, want ok soms ben ik dan echt van het slap ouwehoeren.
En is altijd wel gezellig denk. hahaha
maar dan heb ik ff geen tijd en de eerste volgende keer staat er zo'n hele rij met quotes en centions enzo. Ik lees ze meestal nog wel ff door. maargoed het topic is dan zoveel verder dat het niet zo heel veel zin meer heeft om nog op te reageren.
Maar moet zeggen het is nog altijd wel vermakelijk om het even te lezen
tuurlijk, of het allemaal haalbaar is vraag twee enzo. Maar het idee was wel ok en grappigquote:
Als je toch nog ergens op wil reageren, mag dat hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:20 schreef kree het volgende:
tis altijd wel weer grappig, want ok soms ben ik dan echt van het slap ouwehoeren.
En is altijd wel gezellig denk. hahaha
maar dan heb ik ff geen tijd en de eerste volgende keer staat er zo'n hele rij met quotes en centions enzo. Ik lees ze meestal nog wel ff door. maargoed het topic is dan zoveel verder dat het niet zo heel veel zin meer heeft om nog op te reageren.
Maar moet zeggen het is nog altijd wel vermakelijk om het even te lezen
weet ik maar heb ze gelezen en daarna zijn ze weg en ga het niet meer tig topics terug zoeken nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je toch nog ergens op wil reageren, mag dat hoor
Is ook niet haalbaar. Al hebben @Speklap3000 en @JustinK goed goed gedoneerdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk, of het allemaal haalbaar is vraag twee enzo. Maar het idee was wel ok en grappig
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet haalbaar. Al hebben @:speklap3000 en @:JustinK goed goed gedoneerd
hahaha als er iets is waar ik nog op terug moet komen, zeg het maar. LOL ben niet zo heel in het vervolg weer van die quotes en mention doorgegaan met lezenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet haalbaar. Al hebben @:speklap3000 en @:JustinK goed goed gedoneerd
Doe ik vaker, je zult specifieker moeten zijnquote:
Ik kan helaas niet op verdere details ingaanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Doe ik vaker, je zult specifieker moeten zijn
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
En toen ging de border router er ook nog uit
Dan maar even thee zetten en op mijn telefoon FOK!ken
Hey Wilma!quote:
crowfunding voor Kree van de weekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |