SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag wel een aantal bedenkelijke opmerkingen van mario. Bijna TR waardigquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het begon met neuken aan zee in de vorm van een groeps-orgie en uiteindelijk werd het een romantische wandeling door de Bossche Broek (Niet te verwarren met een nat slipje) met ondersteunig van het BB Brasil bagger orkest.![]()
Dat BB Brasil doet hem geen goed nee (laten we het daar op houden)quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag wel een aantal bedenkelijke opmerkingen van mario. Bijna TR waardigIk had niet ver genoeg door gescrold dus er gebeurde niks op mijn scherm en ik had ff geen inspiratiequote:Op donderdag 15 februari 2024 03:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat op je te wachten, maar na 5 minuten of zo, toch maar een nieuw deeltje gemaakt![]()
![]()
Als hij het echt wil volgen, dan zou hij zijn slaapritme moeten aanpassen aan de Braziliaanse tijdzone. Nu bouwt hij een enorm slaaptekort op. En mario staat bekend dat hij met een tekort aan slaap en veel gaat schreeuwen en vaak van zijn stoel valt van de slaapquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat BB Brasil doet hem geen goed nee (laten we het daar op houden)
Wat er verder leuk aan is weet ik niet. Zelfs al zou je BB leuk vinden, het is in een taal die hij niet verstaat.Heb ik regelmatigquote:[..]
Ik had niet ver genoeg door gescrold dus er gebeurde niks op mijn scherm en ik had ff geen inspiratie![]()
![]()
Dat is zijn fetish "dingen doen in een vreemde taal"quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:53 schreef devzero het volgende:
Wat er verder leuk aan is weet ik niet. Zelfs al zou je BB leuk vinden, het is in een taal die hij niet verstaat.Ik ook gelukkig, een mooi voorbeeld is over enkele ogenblikken want dan lig ik in mijn bed met mijn ogen dicht te dromen van die geile brasil BB dames die ik nooit gezien heb (ook niet op de computer) ofooit zal verstaan maar zo lekker van kan dromenquote:Heb ik regelmatig![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is zijn fetish "dingen doen in een vreemde taal"
[..]
Ik ook gelukkig, een mooi voorbeeld is over enkele ogenblikken want dan lig ik in mijn bed met mijn ogen dicht te dromen van die geile brasil BB dames die ik nooit gezien heb (ook niet op de computer) ofooit zal verstaan maar zo lekker van kan dromen![]()
![]()
plaatjes uit crackhoer brasil bederven mijn mooie dromen nietquote:welterusten alvast voor zometeen Dev
![]()
![]()
Dragqueens. Geen crackhoersquote:Op donderdag 15 februari 2024 04:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
plaatjes uit crackhoer brasil bederven mijn mooie dromen nietwelterusten alvast voor zometeen Dev
Slaap ze![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 04:23 schreef mario390 het volgende:
ik gaa niet 1 ur op
1 punt wachtenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nog iets meer dan een week en dan gaat mijn kerstboom de deur uit. De kerstlampjes bij de voordeur hangen er al meer dan een jaar![]()
![]()
Mijn ouders hadden vroeger een struik/boom met erg veel lampjes en die lieten ze ook altijd zitten en alleen met kerst vielen ze op omdat ze dan aan gingen.![]()
Jeuj. Ik kan steaks uitslapenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar goed, ik heb morgen maar 2 vergaderingen. Waarvan 1 van 8:30-15:00. Dus uitslapen zit er niet in.![]()
![]()
![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben niet meer gewend jou hier in de vroege morgen aan te treffen 😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ouwe zeikertmaar ellende dat je dan gelijk wakker blijft hè. Ben zelf blij dat ik er bijna nooit uit hoef om te plassen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sweet dreams Rob tot laterssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jemig MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O je bent er nogquote:Hoe is het eigenlijk met je rug?
Hey Killem
Sweet dreams Killemquote:
Je hoeft hier niet te komen Mario als je je zo ergert.quote:
Ga dan lekker slapen, je bent zeker weer de hele nacht op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij komt wel veel slaap te kort door dat hele BB gedoe of niet
Zit je nu echt iedere nacht op om te kijken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebeurd met de rust![]()
Daar hebben we JustinK![]()
![]()
Morguh skattie, lekker geslapenquote:
Kort maar krachtigquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh skattie, lekker geslapen![]()
![]()
Laat je bed in gedoken en vrouw er weer uitquote:
Ik lag er al mooi op tijd in Ben gana liggen dacht om 22.30 even hart van nederland luisteren, maar heb geloof ik een bericht gehoord en toen werd het zwart en vloog in zo dromenland in
Lekker is dat hequote:Op donderdag 15 februari 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat je bed in gedoken en vrouw er weer uit
Ik lag er al mooi op tijd in Ben gana liggen dacht om 22.30 even hart van nederland luisteren, maar heb geloof ik een bericht gehoord en toen werd het zwart en vloog in zo dromenland inSoms lig ik ook wat te luisteren, maar dan krijg ook alleen de eerste minuten mee
![]()
![]()
Ja heerlijk, zo val ik meestal wel in slaap.quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker is dat heSoms lig ik ook wat te luisteren, maar dan krijg ook alleen de eerste minuten mee
Ik zit altijd eerst in bed te kijken dan ga op een gegeven moment zet ik de tv op 30 minuten en ga dan liggen en doe de lamp uit, vaak in een reclame.
Ik lig dat te luisteren tot iets weer begint maar hoor het eigenlijk nooit![]()
Ik ben een slechte slaper, maar als ik lig slaap ik bijna altijd gelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel lekker dat je dan snel in slaap valt. Niets vervelender dan te liggen woelen en niet kunnen slapen...quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk, zo val ik meestal wel in slaap.
Ik zit altijd eerst in bed te kijken dan ga op een gegeven moment zet ik de tv op 30 minuten en ga dan liggen en doe de lamp uit, vaak in een reclame.
Ik lig dat te luisteren tot iets weer begint maar hoor het eigenlijk nooit![]()
Ik ben een slechte slaper, maar als ik lig slaap ik bijna altijd gelijk.![]()
![]()
Dat heb ik gelukkig maar heel zelden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel lekker dat je dan snel in slaap valt. Niets vervelender dan te liggen woelen en niet kunnen slapen...
IK kan dan weer niet doorslapen en ben weer vroeg wakker
Jij kan slecht in slaap komen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, over het algemeen slaap ik best snel en goed. Alleen niet als het heel heet is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig maar heel zelden.
IK kan dan weer niet doorslapen en ben weer vroeg wakker
Jij kan slecht in slaap komen?![]()
Voor de crea bea's onder de bolkers![]()
CRE / KimHaakt verloot vijf pakketjes om paasdecoratie te haken, doe mee!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee als het heet is ik nog minder dan wat ik al doequote:Op donderdag 15 februari 2024 06:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen slaap ik best snel en goed. Alleen niet als het heel heet is.
Alhoewel ik nu wel een hele fijne ventilator naast het bed hebt staan, een die je bijna niet hoortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter een goede ventilator, dan een vent-die-later komtquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee als het heet is ik nog minder dan wat ik al doe
Alhoewel ik nu wel een hele fijne ventilator naast het bed hebt staan, een die je bijna niet hoort![]()
![]()
Hoe kom je er weer opquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beter een goede ventilator, dan een vent-die-later komt
Aanzetten dan waai je er wel afquote:
Ohjaquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aanzetten dan waai je er wel af![]()
![]()
Ja op werk zoquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel positiefEen
dan maar?
Ben sad♡♡♡♡![]()
Beter ga je er dan niet opzittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3389 / +130 / +1 / 4214 / 5108
2. devzero / 1379 / +98 / +26 / 578 / 912
3. JustinK / 1166 / +157 / +12 / 1578 / 2176
4. mario390 / 550 / +29 / +18 / 178 / 359
5. Mickytjuh / 548 / +16 / +66 / 563 / 795
6. KoningWouter / 510 / +19 / +0 / 436 / 588
7. Harrie / 497 / +7 / +37 / 611 / 862
8. HappyCharly / 456 / +84 / +3 / 1093 / 1350
9. KillemWieft / 438 / +92 / +12 / 154 / 277
10. DerRabbit / 311 / +45 / +9 / 426 / 541
11. Paul / 293 / +15 / +0 / 857 / 1105
12. hemarookworst / 268 / +36 / +3 / 364 / 516
13. Rob / 226 / +3 / +47 / 154 / 221
14. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 362 / 454
15. kree / 198 / +10 / +21 / 296 / 391
16. DJMO / 194 / +6 / +0 / 137 / 222
17. ieniminimuis / 170 / +12 / +0 / 261 / 350
18. Grrrrrrrr / 155 / +0 / +0 / 98 / 154
19. Shii / 151 / +16 / +3 / 156 / 229
20. gebrokenglas / 138 / +1 / +0 / 97 / 156SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat geeft weer een hele andere sensatie?quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter ga je er dan niet opzitten![]()
![]()
I feel ya... Stay positivequote:Op donderdag 15 februari 2024 07:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik sad ben
Gemene mensen, t leven![]()
![]()
We hebben het over een ventilator niet over een vibrator toch?quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat geeft weer een hele andere sensatie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moest ineens aan kree denkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het over een ventilator niet over een vibrator toch?![]()
![]()
Dat is er ook een hequote:Op donderdag 15 februari 2024 07:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan kree denken![]()
Hij zoekt een vriendin wil een speeltje voor mannen
Misschien kunnen we een crowdfunding voor opblaaspop starten, dan een meeting organiseren waar we haar @kree aan overhandigen. Heeft hij drie dingen in een die hij graag wil. En als jij dan nog een leuke tekst op zijn muziek stukje maakt hebben we gelijk live muziekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geweldig ideequote:Op donderdag 15 februari 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is er ook een he![]()
Misschien kunnen we een crowdfunding voor opblaaspop starten, dan een meeting organiseren waar we haar @:Kree aan overhandigen. Heeft hij drie dingen in een die hij graag wil. En als jij dan nog een leuke tekst op zijn muziek stukje maakt hebben we gelijk live muziek![]()
![]()
Machtig mooi planquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is er ook een he![]()
Misschien kunnen we een crowdfunding voor opblaaspop starten, dan een meeting organiseren waar we haar @:Kree aan overhandigen. Heeft hij drie dingen in een die hij graag wil. En als jij dan nog een leuke tekst op zijn muziek stukje maakt hebben we gelijk live muziekmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat dacht ik ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey lekker lappiequote:![]()
NL88 DTSKREE 8346849582quote:
Daar kan gedoneerd worden
450 euro overgemaaktquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NL88 DTSKREE 8346849582
Daar kan gedoneerd wordenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Net ¤18,50 betaald voor een boterham met kaas
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Koopjequote:Op donderdag 15 februari 2024 07:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Net ¤18,50 betaald voor een boterham met kaas![]()
![]()
quote:Je bent een toppert zal @kree echt blij mee zijn.
Zouden we ook nog een zuigert er bij doen denk je, dan komt hij helemaal goed aan zijn trekken euuhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw duur broodje, maar kan je zeker declaren bij je baas neem ik aanquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Net ¤18,50 betaald voor een boterham met kaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO veel liefde voor de medemens jullie. Echt hartverwarmendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:08 schreef JustinK het volgende:
Net een boterham met hagelslag op voor ¤0,17
Morguh Moon
Ja, die hotelontbijtjes zijn altijd achterlijk duur, en veel verder dan 'n snee brood met een kop koffie kom ik nooitquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw duur broodje, maar kan je zeker declaren bij je baas neem ik aan
Toch maar goed dat je gisteren niet bent gegaanquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mwoa kreeg last van mn lies dus heb het bij een half uurtje gelaten![]()
![]()
Ja zeker. Morgen wel weerquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch maar goed dat je gisteren niet bent gegaan
Hoe is het daar?![]()
Rustig rustig... Tijd om te gaan werkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Morgen wel weer
Hoe is het daar?![]()
Goed zo. Werk ze! Ik ga even naar de apotheek. Tot straksquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Rustig rustig... Tijd om te gaan werken![]()
![]()
Ik ben geen grote eter maar zo ontbijtje in een hotel vind ik altijd wel lekker en eet ik meer dan andersquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, die hotelontbijtjes zijn altijd achterlijk duur, en veel verder dan 'n snee brood met een kop koffie kom ik nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KWquote:
Ik ontbijt normaliter helemaal niet, dus dat sneetje brood is voor mij al groot ontbijtenquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben geen grote eter maar zo ontbijtje in een hotel vind ik altijd wel lekker en eet ik meer dan anders
Je lichaam roept wel dat je rustig aan moet doenquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mwoa kreeg last van mn lies dus heb het bij een half uurtje gelaten
Ja dan wel, ik ontbijt omdat ik moet bij de medicijnen maar anders ook liever nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ontbijt normaliter helemaal niet, dus dat sneetje brood is voor mij al groot ontbijten
Neem een beetje griekse yoghurt of een cracker en dat was hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is stevigquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan wel, ik ontbijt omdat ik moet bij de medicijnen maar anders ook liever niet
Neem een beetje griekse yoghurt of een cracker en dat was hetmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Niet echt he, maar altijd beter dan nietsquote:
Yup had ik dat toch niet zo verkeerd aangevoeld.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lichaam roept wel dat je rustig aan moet doen
Hoe is het bij Dot thuis?![]()
Bij Dot thuis is alles pluisquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup had ik dat toch niet zo verkeerd aangevoeld.
Hoe is het bij Dot thuis?
Geen idee heb niet iets met een rits aanquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits.![]()
En achter jou rits kan ik niet kijken
ALs gast dichterquote:
Hahahaquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee heb niet iets met een rits aan![]()
En achter jou rits kan ik niet kijken![]()
![]()
Er waren eens twee dtsers die niet uit hun worden kwamen.
Ik kom zo een twee drie niet op hun namen?
Vandaar gingen zijn smileys gebruiken
en gingen ze meer en meer punten ruiken.
Er ontstond een ware smiley diaree
Al kregen ze de andere speler niet mee.
Maar beide gingen niet treuren
Nee, dat ging echt niet gebeuren.
Ze bleven sterk en paraat
En brachten ook liefde, als enig gepraat.
De een staat 2000 punten voor,
Niet dat het de ander stoort, nee die gaat rustig door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Niet dat het de ander stoort, nee die gaat rustig door.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Niet dat het de ander stoort, nee die gaat rustig door.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk uit naar de winst van Speklap![]()
De dag dat ik héérlijk aan met mag knabbelen en smullen komt met de dag dichter bij.![]()
Eerst laat ik hem lekker bruinbakken aan beide kanten na hem eerst lekker gekruid te hebben.
Dan zal even lekker laten sudderenen en zal ik hem liefdevol opeten
Ik zou het bijna gelovenquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:09 schreef Speklap3000 het volgende:
traantje weggepinkt van ontroering
Wat doe je met m'n Spekkiequote:Op donderdag 15 februari 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
De dag dat ik héérlijk aan met mag knabbelen en smullen komt met de dag dichter bij.![]()
Eerst laat ik hem lekker bruinbakken aan beide kanten na hem eerst lekker gekruid te hebben.
Dan zal even lekker laten sudderenen en zal ik hem liefdevol opeten![]()
![]()
Lekker knabbelenquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Dan zal even lekker laten sudderenen en zal ik hem liefdevol opetenBen een gevoelige jongenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Liefdevol prik met mijn vorig is zijn ranke lijf. Voor zicht snijd ik er een stukje af.quote:
Breng de vork naar mijn mond en zacht en teder laat ik het stukje spek in mijn mond glijden.
De maak zal mijn smaakpuppillen in extace brengen en zal ik genieten van het sappige stukje vleesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit begint mild erotisch te wordenquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Liefdevol prik met mijn vorig is zijn ranke lijf. Voor zicht snijd ik er een stukje af.
Breng de vork naar mijn mond en zacht en teder laat ik het stukje spek in mijn mond glijden.
De maak zal mijn smaakpuppillen in extace brengen en zal ik genieten van het sappige stukje vleesmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Liefdevol prik met mijn vorig is zijn ranke lijf. Voor zicht snijd ik er een stukje af.
De maak zal mijn smaakpuppillen in extace brengen en zal ik genieten van het sappige stukje vlees![]()
![]()
M'n avondplannen hebben afgezegd, dus ik kan vanavond gewoon lekker bolken
Bolken 4 lifequote:Op donderdag 15 februari 2024 09:24 schreef Speklap3000 het volgende:
M'n avondplannen hebben afgezegd, dus ik kan vanavond gewoon lekker bolken![]()
Je moet er toch van genieten van zo lekker sappig stukje vleesquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit begint mild erotisch te worden
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er toch van genieten van zo lekker sappig stukje vlees
@Dotteke die houdt wel van een sappig stukkie vlees
en dat is nou precies @Speklap3000 grootste vrees
Bij winst van Spekkie dan gaat ze helemaal los
en dan issie echt helemaal de klos
Dus misschien maakt Spekkie wel een punt
en is het JustinK die hij een paar puntjes gunt
Dan zakt ie een plekje naar benee
en zit ie veilig op plaats twee![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die trommel smiley is echt epic.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:41 schreef JustinK het volgende:
@:Dotteke die houdt wel van een sappig stukkie vlees
en dat is nou precies @:Speklap3000 grootste vrees
Bij winst van Spekkie dan gaat ze helemaal los
en dan issie echt helemaal de klos
Dus misschien maakt Spekkie wel een punt
en is het JustinK die hij een paar puntjes gunt
Dan zakt ie een plekje naar benee
en zit ie veilig op plaats twee![]()
De liefde overheerst hier weer zie ik.
Ik ben zo blij dat ik hier deelgenoot van mag zijn.
Het is echt hartverwarmend te zien hoe twee users zo op elkaar zijn ingespeeld en vol liefde elkaars smileydiareebolks ontvangen.
Hoe gretig ze elkaar antwoorden. Machtig wat prachtig
Geen haat, geen geschel, Maar liefde heel veel liefdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Het is echt hartverwarmend te zien hoe twee users zo op elkaar zijn ingespeeld en vol liefde elkaars smileydiareebolks ontvangen.
Geen haat, geen geschel, Maar liefde heel veel liefde
Dank je wel hiervoorquote:
De liefde hier is zo verstikkend voor velen dat ze van schrik niet meer durven komen
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Pakket is gestolen vanuit de brievenbusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Geen haat, geen geschel, Maar liefde heel veel liefde![]()
![]()
![]()
![]()
Vanochtend! Een mail ontvangen dat het bezorgd is in de brievenbus. Klantenservice gebeld en toen kwam er een foto bij van een uitstekend pakketje in een brievenbus hier in de gemeenschappelijke hal.quote:
Ik heb geen pakketje dus gestolen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
O ze maken er foto's van, waarom stoppen ze het half in de brievenbus? Dat is vragen dat het er uitgehaald wordtquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanochtend! Een mail ontvangen dat het bezorgd is in de brievenbus. Klantenservice gebeld en toen kwam er een foto bij van een uitstekend pakketje in een brievenbus hier in de gemeenschappelijke hal.
Ik heb geen pakketje dus gestolen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Overduidelijk ook te zien dat het pakketje eigenlijk niet in de brievenbus pastquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze maken er foto's van, waarom stoppen ze het half in de brievenbus? Dat is vragen dat het er uitgehaald wordtTrotste mama van Ambar
Wat ga je er nu mee/aan doen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overduidelijk ook te zien dat het pakketje eigenlijk niet in de brievenbus pastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vraag straks de mannen die elke dag aan de tafel beneden naast de brievenbussen zitten of ze wat gezien hebben. En anders formulier invullen dat ik niets ontvangen hebquote:Trotste mama van Ambar
Ik ga eens even medicatie zoekenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat een ellende steeds, waarom verstuurd het bedrijf dan als brievenbus pakket?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vraag straks de mannen die elke dag aan de tafel beneden naast de brievenbussen zitten of ze wat gezien hebben. En anders formulier invullen dat ik niets ontvangen hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is geen brievenbuspakket dat is het mooie hiervanquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een ellende steeds, waarom verstuurd het bedrijf dan als brievenbus pakket?Trotste mama van Ambar
O dan kan je dat bedrijf aansprakelijk stellen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is geen brievenbuspakket dat is het mooie hiervan
Het is wel een gedoe steeds met die pakketjes. Zeker geen lift bij jullie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2 zelfs en ik woon op de 1e. Het is gewoon dat ze te lui zijn om te lopen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je dat bedrijf aansprakelijk stellen.
Het is wel een gedoe steeds met die pakketjes. Zeker geen lift bij jullie?Trotste mama van Ambar
Zou bij het brdrijf waar je iets gekocht hebt een klacht indienen, Maar dat ga je ook vast doenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 zelfs en ik woon op de 1e. Het is gewoon dat ze te lui zijn om te lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh zekers. Heb al een formulier gekregen van de pakketdienst voor niet ontvangen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou bij het brdrijf waar je iets gekocht hebt een klacht indienen, Maar dat ga je ook vast doenTrotste mama van Ambar
Ben benieuwd, zal vast niet de eerste klacht zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers. Heb al een formulier gekregen van de pakketdienst voor niet ontvangen.
Mijn dochter had en keer een gouden armband besteld
Kreeg een mail dat het pakketje bezorgd was maar ze had het niet gehad.
Ook bericht gedaan, ze heeft een nieuwe gekregen.
Echt maanden later ze wil in de lente de ouden planten uit een bloempot halen en een nieuwe er in doen.
Vind ze het pakketjes verstopt tussen de planten![]()
WIe legt daar dan een pakketje neerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: