O je bent er nogquote:
Sweet dreams Killemquote:
Je hoeft hier niet te komen Mario als je je zo ergert.quote:
Morguh skattie, lekker geslapenquote:
Kort maar krachtigquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh skattie, lekker geslapen
Laat je bed in gedoken en vrouw er weer uitquote:
Lekker is dat hequote:Op donderdag 15 februari 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat je bed in gedoken en vrouw er weer uit
Ik lag er al mooi op tijd in Ben gana liggen dacht om 22.30 even hart van nederland luisteren, maar heb geloof ik een bericht gehoord en toen werd het zwart en vloog in zo dromenland in
Ja heerlijk, zo val ik meestal wel in slaap.quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker is dat heSoms lig ik ook wat te luisteren, maar dan krijg ook alleen de eerste minuten mee
Wel lekker dat je dan snel in slaap valt. Niets vervelender dan te liggen woelen en niet kunnen slapen...quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk, zo val ik meestal wel in slaap.
Ik zit altijd eerst in bed te kijken dan ga op een gegeven moment zet ik de tv op 30 minuten en ga dan liggen en doe de lamp uit, vaak in een reclame.
Ik lig dat te luisteren tot iets weer begint maar hoor het eigenlijk nooit![]()
Ik ben een slechte slaper, maar als ik lig slaap ik bijna altijd gelijk.
Dat heb ik gelukkig maar heel zelden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel lekker dat je dan snel in slaap valt. Niets vervelender dan te liggen woelen en niet kunnen slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |