quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die trommel smiley is echt epic.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:41 schreef JustinK het volgende:
@:Dotteke die houdt wel van een sappig stukkie vlees
en dat is nou precies @:Speklap3000 grootste vrees
Bij winst van Spekkie dan gaat ze helemaal los
en dan issie echt helemaal de klos
Dus misschien maakt Spekkie wel een punt
en is het JustinK die hij een paar puntjes gunt
Dan zakt ie een plekje naar benee
en zit ie veilig op plaats twee
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
De liefde overheerst hier weer zie ik.
Ik ben zo blij dat ik hier deelgenoot van mag zijn.
Het is echt hartverwarmend te zien hoe twee users zo op elkaar zijn ingespeeld en vol liefde elkaars smileydiareebolks ontvangen.
Hoe gretig ze elkaar antwoorden. Machtig wat prachtig
Geen haat, geen geschel, Maar liefde heel veel liefde
Dank je wel hiervoorquote:
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Pakket is gestolen vanuit de brievenbus
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
De liefde overheerst hier weer zie ik.
Ik ben zo blij dat ik hier deelgenoot van mag zijn.
Het is echt hartverwarmend te zien hoe twee users zo op elkaar zijn ingespeeld en vol liefde elkaars smileydiareebolks ontvangen.
Hoe gretig ze elkaar antwoorden. Machtig wat prachtig
Geen haat, geen geschel, Maar liefde heel veel liefde
Vanochtend! Een mail ontvangen dat het bezorgd is in de brievenbus. Klantenservice gebeld en toen kwam er een foto bij van een uitstekend pakketje in een brievenbus hier in de gemeenschappelijke hal.quote:
O ze maken er foto's van, waarom stoppen ze het half in de brievenbus? Dat is vragen dat het er uitgehaald wordtquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanochtend! Een mail ontvangen dat het bezorgd is in de brievenbus. Klantenservice gebeld en toen kwam er een foto bij van een uitstekend pakketje in een brievenbus hier in de gemeenschappelijke hal.
Ik heb geen pakketje dus gestolen.
Overduidelijk ook te zien dat het pakketje eigenlijk niet in de brievenbus pastquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze maken er foto's van, waarom stoppen ze het half in de brievenbus? Dat is vragen dat het er uitgehaald wordt
Wat ga je er nu mee/aan doen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overduidelijk ook te zien dat het pakketje eigenlijk niet in de brievenbus past
Ik vraag straks de mannen die elke dag aan de tafel beneden naast de brievenbussen zitten of ze wat gezien hebben. En anders formulier invullen dat ik niets ontvangen hebquote:
Wat een ellende steeds, waarom verstuurd het bedrijf dan als brievenbus pakket?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vraag straks de mannen die elke dag aan de tafel beneden naast de brievenbussen zitten of ze wat gezien hebben. En anders formulier invullen dat ik niets ontvangen heb
Het is geen brievenbuspakket dat is het mooie hiervanquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een ellende steeds, waarom verstuurd het bedrijf dan als brievenbus pakket?
O dan kan je dat bedrijf aansprakelijk stellen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is geen brievenbuspakket dat is het mooie hiervan
2 zelfs en ik woon op de 1e. Het is gewoon dat ze te lui zijn om te lopen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je dat bedrijf aansprakelijk stellen.
Het is wel een gedoe steeds met die pakketjes. Zeker geen lift bij jullie?
Zou bij het brdrijf waar je iets gekocht hebt een klacht indienen, Maar dat ga je ook vast doenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 zelfs en ik woon op de 1e. Het is gewoon dat ze te lui zijn om te lopen.
Oh zekers. Heb al een formulier gekregen van de pakketdienst voor niet ontvangen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou bij het brdrijf waar je iets gekocht hebt een klacht indienen, Maar dat ga je ook vast doen
Ben benieuwd, zal vast niet de eerste klacht zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers. Heb al een formulier gekregen van de pakketdienst voor niet ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |