Nee, over het algemeen slaap ik best snel en goed. Alleen niet als het heel heet is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig maar heel zelden.
IK kan dan weer niet doorslapen en ben weer vroeg wakker
Jij kan slecht in slaap komen?
Nee als het heet is ik nog minder dan wat ik al doequote:Op donderdag 15 februari 2024 06:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen slaap ik best snel en goed. Alleen niet als het heel heet is.
Beter een goede ventilator, dan een vent-die-later komtquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee als het heet is ik nog minder dan wat ik al doe
Alhoewel ik nu wel een hele fijne ventilator naast het bed hebt staan, een die je bijna niet hoort
Hoe kom je er weer opquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beter een goede ventilator, dan een vent-die-later komt
Aanzetten dan waai je er wel afquote:
Ohjaquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aanzetten dan waai je er wel af
Ja op werk zoquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel positiefEen
dan maar?
Beter ga je er dan niet opzittenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dat geeft weer een hele andere sensatie?quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter ga je er dan niet opzitten
I feel ya... Stay positivequote:Op donderdag 15 februari 2024 07:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik sad ben
Gemene mensen, t leven
We hebben het over een ventilator niet over een vibrator toch?quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat geeft weer een hele andere sensatie?
Ik moest ineens aan kree denkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het over een ventilator niet over een vibrator toch?
Dat is er ook een hequote:Op donderdag 15 februari 2024 07:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan kree denken
Geweldig ideequote:Op donderdag 15 februari 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is er ook een he![]()
Hij zoekt een vriendin wil een speeltje voor mannen
Misschien kunnen we een crowdfunding voor opblaaspop starten, dan een meeting organiseren waar we haar @:Kree aan overhandigen. Heeft hij drie dingen in een die hij graag wil. En als jij dan nog een leuke tekst op zijn muziek stukje maakt hebben we gelijk live muziek
Machtig mooi planquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is er ook een he![]()
Hij zoekt een vriendin wil een speeltje voor mannen
Misschien kunnen we een crowdfunding voor opblaaspop starten, dan een meeting organiseren waar we haar @:Kree aan overhandigen. Heeft hij drie dingen in een die hij graag wil. En als jij dan nog een leuke tekst op zijn muziek stukje maakt hebben we gelijk live muziek
Dat dacht ik ookquote:
Hey lekker lappiequote:
NL88 DTSKREE 8346849582quote:
450 euro overgemaaktquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NL88 DTSKREE 8346849582
Daar kan gedoneerd worden
Koopjequote:Op donderdag 15 februari 2024 07:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Net ¤18,50 betaald voor een boterham met kaas
quote:
Wauw duur broodje, maar kan je zeker declaren bij je baas neem ik aanquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Net ¤18,50 betaald voor een boterham met kaas
ZO veel liefde voor de medemens jullie. Echt hartverwarmendquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:08 schreef JustinK het volgende:
Net een boterham met hagelslag op voor ¤0,17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |