Ja, die hotelontbijtjes zijn altijd achterlijk duur, en veel verder dan 'n snee brood met een kop koffie kom ik nooitquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw duur broodje, maar kan je zeker declaren bij je baas neem ik aan
Toch maar goed dat je gisteren niet bent gegaanquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mwoa kreeg last van mn lies dus heb het bij een half uurtje gelaten
Ja zeker. Morgen wel weerquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch maar goed dat je gisteren niet bent gegaan
Rustig rustig... Tijd om te gaan werkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Morgen wel weer
Hoe is het daar?
Goed zo. Werk ze! Ik ga even naar de apotheek. Tot straksquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Rustig rustig... Tijd om te gaan werken
Ik ben geen grote eter maar zo ontbijtje in een hotel vind ik altijd wel lekker en eet ik meer dan andersquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, die hotelontbijtjes zijn altijd achterlijk duur, en veel verder dan 'n snee brood met een kop koffie kom ik nooit
Hey KWquote:
Ik ontbijt normaliter helemaal niet, dus dat sneetje brood is voor mij al groot ontbijtenquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben geen grote eter maar zo ontbijtje in een hotel vind ik altijd wel lekker en eet ik meer dan anders
Je lichaam roept wel dat je rustig aan moet doenquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mwoa kreeg last van mn lies dus heb het bij een half uurtje gelaten
Ja dan wel, ik ontbijt omdat ik moet bij de medicijnen maar anders ook liever nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ontbijt normaliter helemaal niet, dus dat sneetje brood is voor mij al groot ontbijten
Dat is stevigquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan wel, ik ontbijt omdat ik moet bij de medicijnen maar anders ook liever niet
Neem een beetje griekse yoghurt of een cracker en dat was het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |