SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag wel een aantal bedenkelijke opmerkingen van mario. Bijna TR waardigquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het begon met neuken aan zee in de vorm van een groeps-orgie en uiteindelijk werd het een romantische wandeling door de Bossche Broek (Niet te verwarren met een nat slipje) met ondersteunig van het BB Brasil bagger orkest.![]()
Dat BB Brasil doet hem geen goed nee (laten we het daar op houden)quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag wel een aantal bedenkelijke opmerkingen van mario. Bijna TR waardigIk had niet ver genoeg door gescrold dus er gebeurde niks op mijn scherm en ik had ff geen inspiratiequote:Op donderdag 15 februari 2024 03:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat op je te wachten, maar na 5 minuten of zo, toch maar een nieuw deeltje gemaakt![]()
![]()
Als hij het echt wil volgen, dan zou hij zijn slaapritme moeten aanpassen aan de Braziliaanse tijdzone. Nu bouwt hij een enorm slaaptekort op. En mario staat bekend dat hij met een tekort aan slaap en veel gaat schreeuwen en vaak van zijn stoel valt van de slaapquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat BB Brasil doet hem geen goed nee (laten we het daar op houden)
Wat er verder leuk aan is weet ik niet. Zelfs al zou je BB leuk vinden, het is in een taal die hij niet verstaat.Heb ik regelmatigquote:[..]
Ik had niet ver genoeg door gescrold dus er gebeurde niks op mijn scherm en ik had ff geen inspiratie![]()
![]()
Dat is zijn fetish "dingen doen in een vreemde taal"quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:53 schreef devzero het volgende:
Wat er verder leuk aan is weet ik niet. Zelfs al zou je BB leuk vinden, het is in een taal die hij niet verstaat.Ik ook gelukkig, een mooi voorbeeld is over enkele ogenblikken want dan lig ik in mijn bed met mijn ogen dicht te dromen van die geile brasil BB dames die ik nooit gezien heb (ook niet op de computer) ofooit zal verstaan maar zo lekker van kan dromenquote:Heb ik regelmatig![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is zijn fetish "dingen doen in een vreemde taal"
[..]
Ik ook gelukkig, een mooi voorbeeld is over enkele ogenblikken want dan lig ik in mijn bed met mijn ogen dicht te dromen van die geile brasil BB dames die ik nooit gezien heb (ook niet op de computer) ofooit zal verstaan maar zo lekker van kan dromen![]()
![]()
plaatjes uit crackhoer brasil bederven mijn mooie dromen nietquote:welterusten alvast voor zometeen Dev
![]()
![]()
Dragqueens. Geen crackhoersquote:Op donderdag 15 februari 2024 04:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
plaatjes uit crackhoer brasil bederven mijn mooie dromen nietwelterusten alvast voor zometeen Dev
Slaap ze
Forum Opties Forumhop: Hop naar: