One of those days dusquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
En toen ging de border router er ook nog uit
Dan maar even thee zetten en op mijn telefoon FOK!ken
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hallo lekker snorhaartje van me.
Dan was ik al met m'n grasmaaier over je heen geweest.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hopelijk niet een die vervelend kriebelt
Nee die wil ik nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bennie Jolink kun je krijgen.
A jij hebt ook 538 op staanquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan was ik al met m'n grasmaaier over je heen geweest.
neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jij hebt ook 538 op staan![]()
Vond davina net toch iets fijner om te luisteren
Hele fijne vent is datquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bennie Jolink kun je krijgen.
O ik dacht dat ik tegen speed aan het praten wasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:50 schreef Paul het volgende:
@:dotteke klopte mammie ik ben fan van Patty Brard
Ik heb op m'n 14e bij het zien van een vallende ster de wens gedaan dat ik Patty Brard nog een keer zou kunnen pompen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:50 schreef Paul het volgende:
@:dotteke klopte mammie ik ben fan van Patty Brard
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 14e bij het zien van een vallende ster de wens gedaan dat ik Patty Brard nog een keer zou kunnen pompen.
Daar heeft de hemel nog vrij weinig mee gedaan tot op heden.
ZOu je het nu nog willen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 14e bij het zien van een vallende ster de wens gedaan dat ik Patty Brard nog een keer zou kunnen pompen.
Daar heeft de hemel nog vrij weinig mee gedaan tot op heden.
Ik stop 'm nog liever in een molshoopquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu je het nu nog willen.
Ze is totaal verbouwd nu![]()
Volgens mij 50 lagen make- up op om er een beetje toonbaar uit te zien
Ja hoor, ik weet wel raad met meisjes van de derde leeftijd, Dot.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu je het nu nog willen.
Ze is totaal verbouwd nu![]()
Volgens mij 50 lagen make- up op om er een beetje toonbaar uit te zien
Dan hoop ik voor jou dat er niet een mol aan gaat knabbelenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik stop 'm nog liever in een molshoop
Misschien wel een nieuwe fetish ontdektquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat er niet een mol aan gaat knabbelen
Uhuquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
Vind dat Patty er wel goed uitziet
quote:
Happyquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
Vind dat Patty er wel goed uitziet
Zolang je dat zelf geloofdquote:
Het is niet OK om in de tuin te poepenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ik heb net wel de voortuin bemest.
Ik ben trots op mij
Gewoon lekker kilo's droppen en de tuinquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is niet OK om in de tuin te poepen
Leer eens plaatjes postenquote:
nou ok dat idee heb ik ook dus, hehe gelukkig reageer jij ff.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet dat ik later geschaald ben vergeleken met anderen van mijn studie. Maar ik weet ook dat mijn baan veel relaxter is
Kan je ook al bijna stoppen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben nog op werk
Meeste collega's zijn al weg
Werkse dan nog even...tot hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben nog op werk
Meeste collega's zijn al weg
Zijn dat mensen met kantoorfunctie ipv praktisch werk?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok dat idee heb ik ook dus, hehe gelukkig reageer jij ff.
maar merk ook dat die het al veel relaxter hadden ff heel makkelijk paar schalen omhoog gaan. En ellende is ik weet hun ervaring en kan de stokjes uit het vuur halen later als onder hun. omdat ze het niet weten dus. dat staat me beetje tegen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Werkse dan nog even...tot hoe laat moet je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |