SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
jemig je bent bejaard ook echtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha lol.
Ik vertel ook echt uit ervaring he? Ik reis al sinds 1987 met het ov enzo.
Enne ik heb ook heelveel werk met de handen gedaan. Hahaha LOL
Hahaha nou ik dan toch iets later wel, maar vond het nog geen succes tot 5 jaar geleden iig
Noem je mij nou bejaard? Want ik moet een minimale leeftijd hebben voor het OV?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
jemig je bent bejaard ook echt
Hahaha nou ik dan toch iets later wel, maar vond het nog geen succes tot 5 jaar geleden iigTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:27 schreef kree het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb vergadering.
Dan laat ik jullie elite wel even klagen over het OVTrotste mama van Ambar
Minimaal geboren zijn helpt welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Noem je mij nou bejaard? Want ik moet een minimale leeftijd hebben voor het OV?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nouja je krijgt iig korting. gehehehequote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Noem je mij nou bejaard? Want ik moet een minimale leeftijd hebben voor het OV?Do what you love, love what you do!![]()
Naja, er komt bij jullie beiden onsamenhangende wartaal uit.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
haha denk je echt? hahahaha
slechte mod ben je dan.F.K.A. SuperwormJim![]()
Slaafjes van de olie en auto industrie zijn jullie
Trotste mama van Ambar
Ik kan je niet volgen, maar ik hoop dat het goed met je gaatquote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ja maar dat weet iedereen van mij en is al jaren zo en gaat ook niet echt veranderen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:28 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja, er komt bij jullie beiden onsamenhangende wartaal uit.
maar als je denkt wij dezelfde dan heb je het mis
Ja, dan had je lekker vrij hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
elektrisch hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Slaafjes van de olie en auto industrie zijn jullie
Tis dat de baas het betaald, heb zelf geen auto, dus jaaaaah ik ken het ov ook wel
Precies zoals bij mario. Hmmm.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat weet iedereen van mij en is al jaren zo en gaat ook niet echt veranderen.
maar als je denkt wij dezelfde dan heb je het mis
Hoe is je stoelgang?F.K.A. SuperwormJim![]()
ik denk toch dat ik ff een TR moet doen hierover, oooooh wachtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:30 schreef SwJ het volgende:
[..]
Precies zoals bij mario. Hmmm.
Hoe is je stoelgang?
TR staat bij jou voor Tarrel Removal?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk toch dat ik ff een TR moet doen hierover, oooooh wachtF.K.A. SuperwormJim![]()
@SwJ is vanochtend ook opgestaan, en koos voor geweld.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Alleen mensen die onzeker zijn over hun geaardheid ageren altijd zo direct en fel tegen mannen die elkaar waarderen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Alleen mensen die onzeker zijn over hun geaardheid ageren altijd zo direct en fel tegen mannen die elkaar waarderen.![]()
eens, ik ben dan ook niet tegen gay ofzo hoor. haha kan het altijd met ze vinden zelfs.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Alleen mensen die onzeker zijn over hun geaardheid ageren altijd zo direct en fel tegen mannen die elkaar waarderen.
Maarja beetje mix vrouwen mag ook wel weer
Nu brug over de LingeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DouchetijdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
PleebolkIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Smile bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bolk bolk danDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
🥚 🥚Ik heb er één en ik ben er trots op
Spek en ei bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik krijg trekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Met een bakje
SuccesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In den haagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, nu heb ik ook zin in tosti!
Ik ga maar eens sushi bestellen voor morgen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik moet eerst een pan schoonmaken
of met een pollepel erop slaan en in de hofvijver gooien en een nieuwe kopenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Rookworstdingen. Beetje bij de hema liggen lonken naar klanten die langs je rekje lopen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ik ga keihard dingen vandaagn!!![]()
zo saai weer jullie, lol ik had nog wel leuk verhaal van collega. of naja iets wat onwijs overtrokken is en melding van gemaakt van bedreiging enzo, Ik ken hem en die doet geen vlieg kwaad nooit.
Maarrrrre ik ben vrouw en intimidatie.... bs hoor echt waar en het gaat nog hoop hoger op ook,Do what you love, love what you do!![]()
Nou, ik ben benieuwd naar het leuke verhaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef kree het volgende:
zo saai weer jullie, lol ik had nog wel leuk verhaal van collega. of naja iets wat onwijs overtrokken is en melding van gemaakt van bedreiging enzo, Ik ken hem en die doet geen vlieg kwaad nooit.
Maarrrrre ik ben vrouw en intimidatie.... bs hoor echt waar en het gaat nog hoop hoger op ook,
En bedankt voor het saai compliment. Het is de uitdaging van het spel om iedereen weg te jagen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
punt is het was gewoon kut geregeld vanuit werkvoorbereiding. wat die vrouw is dus,. En daarom werd er discussie over.
ze heft de intimidatie kaart gelijk... wtf man. wat een kut sfeer krijg je zo als je niet eens met elkaar mag zijn om bang te zijn voor actie vanuit directie.
Gelukkig hield ie zijn poot stijf.Do what you love, love what you do!![]()
Mja, het gaat er ook over hoe je iets brengt als iemand een fout maakt. Als je agressief gaat staan schelden en schreeuwen, dan maak ik ook wel een melding ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef kree het volgende:
punt is het was gewoon kut geregeld vanuit werkvoorbereiding. wat die vrouw is dus,. En daarom werd er discussie over.
ze heft de intimidatie kaart gelijk... wtf man. wat een kut sfeer krijg je zo als je niet eens met elkaar mag zijn om bang te zijn voor actie vanuit directie.
Gelukkig hield ie zijn poot stijf.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
weet je ik ben helemaal voor gelijkheid op de werkvloer, maargoed dan moet je ook geen andere behandeling verwachten als vrouw. damn zegDo what you love, love what you do!![]()
nou heb net met die gozer gebeld half uur en even over gevraagd, maar hij is helemaal niet agressief ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, het gaat er ook over hoe je iets brengt als iemand een fout maakt. Als je agressief gaat staan schelden en schreeuwen, dan maak ik ook wel een melding ja.
sterker nog ik mag hem onwijs.
en goed er zullen woorden verheven zijn, dat zegt ie ook, gewoon om niet eens. Maar bizar het gaat tot de directie dit hoor ivm melding van intimidatie.......
Bij mij scoort die vrouw geen pluspunten nu, drama queen.Do what you love, love what you do!![]()
Blergh, krijg helemaal de kirebels na het lezen van dit artikel
https://www.rijnmond.nl/n(...)-nog-steeds-niet-wegUw ADH vitamine Worst
Helaas nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga je nog dingen doen vandaag?Druk druk druk vandaag. Jij wel?
![]()
Vandaag alleen nog huishouding doen en chillenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helaas nietDruk druk druk vandaag. Jij wel?
![]()
![]()
Bah. Ze moeten dat hele appartement waarschijnlijk reinigen, maar dat kan niet zo lang de zoon niet mee werkt denk ik?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:55 schreef hemarookworst het volgende:
Blergh, krijg helemaal de kirebels na het lezen van dit artikel
https://www.rijnmond.nl/n(...)-nog-steeds-niet-weg
Opvallend dat de zoon niet gemerkt heeft dat vader al een paar weken dood was. Als ik een week niets van mn ouders hoor, ga ik toch wel even informeren? Maar goed, wij spelen wordfeud, een laagdrempelige manier voor me om ze in de gaten te houden
Sja, je weet niet hoe de relatie van de zoon met de ouders zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bah. Ze moeten dat hele appartement waarschijnlijk reinigen, maar dat kan niet zo lang de zoon niet mee werkt denk ik?
Opvallend dat de zoon niet gemerkt heeft dat vader al een paar weken dood was. Als ik een week niets van mn ouders hoor, ga ik toch wel even informeren? Maar goed, wij spelen wordfeud, een laagdrempelige manier voor me om ze in de gaten te houdenUw ADH vitamine Worst
@Speklap3000 sorry ik heb iemand anders gevonden die met mij naar IKEA wilTrotste mama van Ambar
En hoe was je beoordelingsgesprek?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
@:speklap3000 sorry ik heb iemand anders gevonden die met mij naar IKEA wilUw ADH vitamine Worst
Prima. Alles was al besproken in de afgelopen bila's. Dus zo heel spannend was het nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En hoe was je beoordelingsgesprek?Trotste mama van Ambar
Die vrouw heeft het uitgelokt, dat is wel duidelijk. Allemaal drama om niets en als er dan iets van wordt gezegd, dan noemen ze het intimidatie of "grensoverschrijdend" gedrag. Allemaal overtrokken gedrag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb net met die gozer gebeld half uur en even over gevraagd, maar hij is helemaal niet agressief ofzo.
sterker nog ik mag hem onwijs.
en goed er zullen woorden verheven zijn, dat zegt ie ook, gewoon om niet eens. Maar bizar het gaat tot de directie dit hoor ivm melding van intimidatie.......
Bij mij scoort die vrouw geen pluspunten nu, drama queen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Die vrouw heeft het uitgelokt, dat is wel duidelijk. Allemaal drama om niets en als er dan iets van wordt gezegd, dan noemen ze het intimidatie of "grensoverschrijdend" gedrag. Allemaal overtrokken gedrag.
Zo zijn vrouwen
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:18 schreef devzero het volgende:
Is het al 16:00? Dan kan ik naar huis.
Oh, nog nietTrotste mama van Ambar
Altijd maar uitdagen. Maar direct klagen als ze eens een normale pets op hun billen krijgen. Dat is toch gewoon een compliment? Wat vind jij @kree ?quote:![]()
ZEGquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
@:speklap3000 sorry ik heb iemand anders gevonden die met mij naar IKEA wil
Daar ben ik zo nodig nog ontstemder over.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ga met mijn werkman. Hij valt wel op mannen dus geen concurrentie voor jullieTrotste mama van Ambar
Welke? Dan ga ik even kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga altijd in militaire uitrusting naar de IKEA![]()
luxe hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met mijn werkman. Hij valt wel op mannen dus geen concurrentie voor julliegewoon militaire proviand mee om de dag te overlevenquote:Uw ADH vitamine Worst
Baas is naar huis. Kantoor uitgestorven. Moet ik nou nog doen alsof ik werk?Trotste mama van Ambar
Gewoon afsluiten en naar huis gaanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Baas is naar huis. Kantoor uitgestorven. Moet ik nou nog doen alsof ik werk?![]()
Er kunnen enge dingen gebeuren bij een uitgestorven kantoor, dus ik zou snel naar huis gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Baas is naar huis. Kantoor uitgestorven. Moet ik nou nog doen alsof ik werk?Uw ADH vitamine Worst
Runquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Baas is naar huis. Kantoor uitgestorven. Moet ik nou nog doen alsof ik werk?![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er kunnen enge dingen gebeuren bij een uitgestorven kantoor, dus ik zou snel naar huis gaan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Er lopen nog wel mensen in het bedrijf. Maar mijn stukje kantoor is uitgestorvenTrotste mama van Ambar
Gewoon rondjes lopen op kantoor dan, word je nog fit van ookUw ADH vitamine Worst
Killem!quote:
Je kunt toch gewoon thuis verder gaan werken?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer wel dat ik met klokuren werk![]()
Ja dat zou kunnen, ik maak die 3 uurtjes nog wel even vol op werkquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon thuis verder gaan werken?Trotste mama van Ambar
Van mijn leidinggevende moest ik mijn eigenwijsheid zo lang mogelijk vasthoudenTrotste mama van Ambar
Ik krijg soms impliciet het omgekeerde te horen, mijn micro-managende leidinggevende heeft liever ja-knikkers. Maar zijn kantoor is 10km van hier en eigenwijs zijn heeft zijn voordelenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Van mijn leidinggevende moest ik mijn eigenwijsheid zo lang mogelijk vasthouden![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-03-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4790 / +171 / +28 / 6837 / 8086
2. KillemWieft / 1431 / +12 / +5 / 491 / 863
3. Speklap3000 / 1308 / +58 / +75 / 2908 / 3359
4. SwJ / 943 / +0 / +1 / 93 / 117
5. Mercedes. / 906 / +157 / +70 / 498 / 735
6. HappyCharly / 790 / +0 / +0 / 2345 / 2853
7. kree / 531 / +0 / +87 / 713 / 1011
8. hemarookworst / 514 / +32 / +44 / 710 / 977
9. mario390 / 492 / +14 / +21 / 193 / 408
10. ieniminimuis / 450 / +131 / +29 / 768 / 1024
11. Mickytjuh / 432 / +6 / +1 / 917 / 1151
12. DerRabbit / 402 / +1 / +0 / 603 / 768
13. Rob / 398 / +10 / +1 / 98 / 159
14. MizzezAmy / 392 / +102 / +35 / 367 / 553
15. devzero / 383 / +31 / +22 / 593 / 788
16. Dr.Mikey / 367 / +77 / +35 / 170 / 276
17. KoningWouter / 339 / +9 / +16 / 691 / 863
18. loveislikeakiss / 309 / +0 / +0 / 434 / 612
19. gebrokenglas / 306 / +17 / +0 / 504 / 678
20. Lovely / 283 / +10 / +23 / 474 / 629SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Het heeft mij al voor veel dingen behoed in het leven door lekker eigenwijs te zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg soms impliciet het omgekeerde te horen, mijn micro-managende leidinggevende heeft liever ja-knikkers. Maar zijn kantoor is 10km van hier en eigenwijs zijn heeft zijn voordelenTrotste mama van Ambar
Heb je hem ook weer
Ga eens uitkering trekken ofzoTrotste mama van Ambar
Ik heb daadwerkelijk werk gedaan vandaag
Trotste mama van Ambar
Ik ook!
Wel minder dan gepland, maar ach, nog een heel weekend de tijd
Ik zweet me de pleuris in het zwembad
Ik heb er één en ik ben er trots op
Op zich wel ja
Maar voor nu zal ik wel gewoon ontspannen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
schatje ben je toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Op zich wel ja
Maar voor nu zal ik wel gewoon ontspannen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik gooi er even een mening in hoor.
Zomertijd moet worden afgeschaftTrotste mama van Ambar
mwaah ben ik ook soms.quote:
Tis niet saai het is lekker rustig, maarre wat ga je zo doen?Do what you love, love what you do!![]()
Nee, dat doet Kree!quote:
Maar ik kan er mee leven
wij samen zouden het nooit saai hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat doet Kree!
Maar ik kan er mee leven
enne nee want gaat iedereen weer teveel denken, gaan we op reis dan mazi. en waarheen?Do what you love, love what you do!![]()
Hahaha ik ben Mazi niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
wij samen zouden het nooit saai hebben
enne nee want gaat iedereen weer teveel denken, gaan we op reis dan mazi. en waarheen?
Die reis gaat niet door!
Ik ga zo naar de bakker, 2good2go pakketje halen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat doet Kree!
Maar ik kan er mee levenwhaat!!
![]()
ff voor de duidelijkheid, dat deed ik dus niet? Hahahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat doet Kree!
Maar ik kan er mee levenDo what you love, love what you do!![]()
mazie mizze etc. ik onthou dart allemaal niet hoor, maar dan vraag ik hem aan jou?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik ben Mazi niet.
Die reis gaat niet door!
Ik ga zo naar de bakker, 2good2go pakketje halen.Do what you love, love what you do!![]()
Maar de naam staat er toch bij?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
mazie mizze etc. ik onthou dart allemaal niet hoor, maar dan vraag ik hem aan jou?![]()
wellicht mss is het een grappige algemene vraag ook aan iedereen....?
Waar wil je nou echt een keertje heen waar je nog nooit geweest bent?Do what you love, love what you do!![]()
Ah ok, dan voelde ik me gewoon aangesproken, wie de schoen past trekke hem aanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:59 schreef kree het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid, dat deed ik dus niet? Hahaha
Ja, ik ben wel een beetje beledigd nu of nee, teleurgesteld en verdrietigquote:
ja echt gaan we nu drama maken over namen hier enzo. hahahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel een beetje beledigd nu of nee, teleurgesteld en verdrietigDo what you love, love what you do!![]()
I can't believe you kiss your car goodnightTrotste mama van Ambar
ik ken dit en ook mensen die dit doen, allemaal prima maar werkt t ook echt?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik ben Mazi niet.
Die reis gaat niet door!
Ik ga zo naar de bakker, 2good2go pakketje halen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja echt gaan we nu drama maken over namen hier enzo. hahahadramaqueen is my middle name
hmmms opzich kom je nog wel schattig over hoor. Ik val op beetje verlegen wel moet ik zeggen, mss omdat ik dat zelf ook wel ben.quote:Do what you love, love what you do!![]()
If you wanna touch her
really really wanna touch her
if you wanna touch her, just askTrotste mama van Ambar
He bahquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel een beetje beledigd nu of nee, teleurgesteld en verdrietig![]()
![]()
Ik vind het vooral de verrassing leuk, krijg je brood, broodjes, gebakjes, koekjes, je weet het niet. En natuurlijk mooi dat ze het niet hoeven weg te gooien!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik ken dit en ook mensen die dit doen, allemaal prima maar werkt t ook echt?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
jaaaaa ik ken dus iemand die dat deed, en dat was idd denk het leukste. Over het algemeen wel ff voor fietsen enzo. maar ja. Zolang ze het niet commercieel uit gaan buiten is het idee wel ok denk.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral de verrassing leuk, krijg je brood, broodjes, gebakjes, koekjes, je weet het niet. En natuurlijk mooi dat ze het niet hoeven weg te gooien!Do what you love, love what you do!![]()
niet zo zeuren he, ik noem vrouwen gewoon meiden hoe oud of niet, tenzij ze echt te oud zijn dan mevrouw. of oma.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Tweede Kamerquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee. Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo zeuren he, ik noem vrouwen gewoon meiden hoe oud of niet, tenzij ze echt te oud zijn dan mevrouw. of oma.Trotste mama van Ambar
maarre maarre maarre je had nog niet gezegd waar je het liefst heen wilde?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent toch ook een man en geen jongetje meer?Trotste mama van Ambar
ok instant topic kill veroorzaak ik.
Zal mezelf verbeteren willen alle dames en heren die niet meer vallen onder de categorie meiden of jongens zich begeven naar de rollator ingang en de liften.
om maar te zeggen hoor ik voel me ok met aangesproken worden als jongen. of in meervoud jongens????
zou eigenlijk niet willen dat iemand me heer gaat noemen of meneer nog erger.Do what you love, love what you do!![]()
Alles. Ik ben geen 16 meer. Daarbij impliceert het dat ik gezien wordt als jong en krijg ik er zelf een hoog pedo vibes bij.quote:
Na je 18e ben je gewoon een vrouw, klaar.Trotste mama van Ambar
hahaha wtf nou je gaat wel aardig ver in die gedachte..... zo raar vind ik het eigenlijk niet? Ik noem gewoon meiden en jongens, nog steeds.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles. Ik ben geen 16 meer. Daarbij impliceert het dat ik gezien wordt als jong en krijg ik er zelf een hoog pedo vibes bij.
Na je 18e ben je gewoon een vrouw, klaar.Do what you love, love what you do!![]()
Ik niet en ik wens ook niet zo genoemd te worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha wtf nou je gaat wel aardig ver in die gedachte..... zo raar vind ik het eigenlijk niet? Ik noem gewoon meiden en jongens, nog steeds.Trotste mama van Ambar
ok sorry hoor mevrouw.......quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet en ik wens ook niet zo genoemd te worden.
als je dat zo wil is prima btw. maar ok over het algemeen noem ik het nog meiden en jongens, dik pedo ook
Je spreekt je collega's ook aan met meiden en jongens? Alsof het kleuters zijn
Trotste mama van Ambar
euh jaah? nu heb ik niet veel meiden als collega's maar idd ja die spreek ik aan als jongens als ik wat wil zeggen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Je spreekt je collega's ook aan met meiden en jongens? Alsof het kleuters zijnDo what you love, love what you do!![]()
Overigens is het wel normaal om je eigen sekse met jongens of meiden aan te sprekenTrotste mama van Ambar
trouwes net als de groep meer uit meiden bestaat? Hahaha echt want je moet ff uitleggen want blijkbaar vind jij dat onwijs raar? Ik zie er echt niks kwaads in ofzo nl?Do what you love, love what you do!![]()
Als man zijnde heb jij het alleen over vrouwen als ze boven de 18 zijn, geen meiden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:26 schreef kree het volgende:
trouwes net als de groep meer uit meiden bestaat? Hahaha echt want je moet ff uitleggen want blijkbaar vind jij dat onwijs raar? Ik zie er echt niks kwaads in ofzo nl?Trotste mama van Ambar
hahaha ben echt verbaasd, tuurlijk snap ik wel als ik omaatje zie achter rollator dat ik zeg mevrouw enzo, maar van mijn eigen leeftijd?????Do what you love, love what you do!![]()
Hoi dit is de DTS.quote:
We proberen hier kree nog eens wat fatsoen bij te brengen, maar tis bijna verloren zaak.Trotste mama van Ambar
Boven de 18=vrouw geen meidquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:27 schreef kree het volgende:
hahaha ben echt verbaasd, tuurlijk snap ik wel als ik omaatje zie achter rollator dat ik zeg mevrouw enzo, maar van mijn eigen leeftijd?????Trotste mama van Ambar
nou nee hoor niet mee eens, noem ze gewoon meiden, het hangt natuurlijk af van de situatie, maar zolang rond mijn eigen leeftijd, zijn nog steeds jongens en meiden.?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als man zijnde heb jij het alleen over vrouwen als ze boven de 18 zijn, geen meiden.
Je denkt btw wel heel ver door als in je bent pedo om dat te zeggen? wtf?Do what you love, love what you do!![]()
Echt behandel de mensen eens met respect kree echt serieus
Trotste mama van Ambar
hahaha wtf. echt??? ik doe niet anders? dat jij je aangevallen wordt dat ik vrouwen als meiden zeg of mannen als jongens kan ik niks aan doen>?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt behandel de mensen eens met respect kree echt serieus
Tis eigenlijk gewoon heel normaal.
Maar sorry hoor mevrouw zal u met respect behandelen verder
Ik ga hier afsluiten en langzaam richting huisTrotste mama van Ambar
Alsof ik een Bassie & Adriaan aflevering zit met hallo jongens en meisjes
Trotste mama van Ambar
mevrouw, ik zal u even helpen bij het opstapje, armpje nodig?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga hier afsluiten en langzaam richting huisDo what you love, love what you do!![]()
af en toe moet je alles gewoon nemen zoals hjet is,. hallo vriendjes & vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof ik een Bassie & Adriaan aflevering zit met hallo jongens en meisjesDo what you love, love what you do!![]()
Dat is inderdaad erg ver te zoekenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt behandel de mensen eens met respect kree echt serieus![]()
Hallo vriendjes en vriendinnetjesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof ik een Bassie & Adriaan aflevering zit met hallo jongens en meisjes![]()
![]()
Dat is heel aardig van je knulquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
mevrouw, ik zal u even helpen bij het opstapje, armpje nodig?![]()
heej maar jongens en meiden, zie het maar als compliment hoor dat ik dat zeg?Do what you love, love what you do!![]()
Ja hoor meneertje, zo gaat datquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
fuck it, maak hier ff drama van echt???????? hahahahaha![]()
nou wacht ff want ik ga een situatie schetsen nu en natuurlijk dikke ontkenning bij (ok) vrouwen.
Zitten twee vrouwen samen in de auto, ze rijden langs aantal jongens. die er leiuk uit zien.
Zegt de ene tegen de ander, dat is een leuke meneer.
Flikker toch op hypocriet gedoe. er is niks mis met gewoon jongens en meiden zeggen.
En kwam er nog stukje in, maar ook pedo gelijk hahahahaha wtf.Do what you love, love what you do!![]()
Dan zeg ik: oh dat is een leuke MANquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:40 schreef kree het volgende:
nou wacht ff want ik ga een situatie schetsen nu en natuurlijk dikke ontkenning bij (ok) vrouwen.
Zitten twee vrouwen samen in de auto, ze rijden langs aantal jongens. die er leiuk uit zien.
Zegt de ene tegen de ander, dat is een leuke meneer.
Flikker toch op hypocriet gedoe. er is niks mis met gewoon jongens en meiden zeggen.
En kwam er nog stukje in, maar ook pedo gelijk hahahahaha wtf.Trotste mama van Ambar
Hoi ieniminimeisjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zeg ik: oh dat is een leuke MAN![]()
![]()
owh en we zijn er zo nog niet uit dit, want ben het zo totaal oneens ermee. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Oh zijn we weer lekker seksistisch en vrouwonvriendelijk bezig?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Komt ie: het heeft me een beetje gekwetst dat muis met iemand anders dan dev of ik naar de IKEA is geweest, al respecteer ik haar beslissing en haar recht om dat zelf te beslissen. Mijn beleving van haar keuzes behoren geen invloed te hebben om haar keuzevrijheid.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ja tuurlijk........ eigenlijk maakt het natuurlijk geen kloot uit he?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zeg ik: oh dat is een leuke MAN
Ik hoor toch meer leuke meid om me heen, of vrouwen zien dit onwijs anders?
Mss is het gewoon spreektaal onder mannen onderling ofzo? kan ook nog, maar ik zie er niet zoveel kwaads in. laat staan dat ik erop ga letten om te zeggen.
Voor mij blijft het gewoon. leuke meid.Do what you love, love what you do!![]()
We gaan pas over 2 a 3 wekenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Komt ie: het heeft me een beetje gekwetst dat muis met iemand anders dan dev of ik naar de IKEA is geweest, al respecteer ik haar beslissing en haar recht om dat zelf te beslissen. Mijn beleving van haar keuzes behoren geen invloed te hebben om haar keuzevrijheid.Trotste mama van Ambar
wtf dude (lees jongen). hahahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Komt ie: het heeft me een beetje gekwetst dat muis met iemand anders dan dev of ik naar de IKEA is geweest, al respecteer ik haar beslissing en haar recht om dat zelf te beslissen. Mijn beleving van haar keuzes behoren geen invloed te hebben om haar keuzevrijheid.
ZO dan ,nog steeds hetzelfde topic?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is jouw beslissing, en die heb ik te respecterenquote:
ik mag geen meiden en jongens meer zeggen want ben ik pedoquote:
Als dat je conclusie is, ben je sociaal nog verder achtergesteld dan ik dachtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik mag geen meiden en jongens meer zeggen want ben ik pedo
Misschien is het wel een hele handige jongenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Komt ie: het heeft me een beetje gekwetst dat muis met iemand anders dan dev of ik naar de IKEA is geweest, al respecteer ik haar beslissing en haar recht om dat zelf te beslissen. Mijn beleving van haar keuzes behoren geen invloed te hebben om haar keuzevrijheid.![]()
Goed zijn met een imbussleutel is een préquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele handige jongen
gehehe het. valt wel mee, maar zo werd het toch echt wel ff gesteld. Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als dat je conclusie is, ben je sociaal nog verder achtergesteld dan ik dacht
En jongens en meiden, zal jullie wat vertellen.
Het boeit me dus geen kloot wat jullie ervan vinden, ga er gewoon mee door. En als jullie tere zieltjes daardoor gekwetst worden, doe maar een TR
Is goed knulquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe het. valt wel mee, maar zo werd het toch echt wel ff gesteld. Ik snap het wel.
En jongens en meiden, zal jullie wat vertellen.
Het boeit me dus geen kloot wat jullie ervan vinden, ga er gewoon mee door. En als jullie tere zieltjes daardoor gekwetst worden, doe maar een TR
Het is mijn werkmattie en hij is van de mannen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele handige jongen
Dus geen concurrentie voor jullie.Trotste mama van Ambar
Van wie dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik mag geen meiden en jongens meer zeggen want ben ik pedoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: