Rookworstdingen. Beetje bij de hema liggen lonken naar klanten die langs je rekje lopen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ik ga keihard dingen vandaagn!!
Nou, ik ben benieuwd naar het leuke verhaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef kree het volgende:
zo saai weer jullie, lol ik had nog wel leuk verhaal van collega. of naja iets wat onwijs overtrokken is en melding van gemaakt van bedreiging enzo, Ik ken hem en die doet geen vlieg kwaad nooit.
Maarrrrre ik ben vrouw en intimidatie.... bs hoor echt waar en het gaat nog hoop hoger op ook,
Mja, het gaat er ook over hoe je iets brengt als iemand een fout maakt. Als je agressief gaat staan schelden en schreeuwen, dan maak ik ook wel een melding ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef kree het volgende:
punt is het was gewoon kut geregeld vanuit werkvoorbereiding. wat die vrouw is dus,. En daarom werd er discussie over.
ze heft de intimidatie kaart gelijk... wtf man. wat een kut sfeer krijg je zo als je niet eens met elkaar mag zijn om bang te zijn voor actie vanuit directie.
Gelukkig hield ie zijn poot stijf.
nou heb net met die gozer gebeld half uur en even over gevraagd, maar hij is helemaal niet agressief ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, het gaat er ook over hoe je iets brengt als iemand een fout maakt. Als je agressief gaat staan schelden en schreeuwen, dan maak ik ook wel een melding ja.
Helaas nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga je nog dingen doen vandaag?
Vandaag alleen nog huishouding doen en chillenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helaas nietDruk druk druk vandaag. Jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |