Hoi dit is de DTS.quote:
Boven de 18=vrouw geen meidquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:27 schreef kree het volgende:
hahaha ben echt verbaasd, tuurlijk snap ik wel als ik omaatje zie achter rollator dat ik zeg mevrouw enzo, maar van mijn eigen leeftijd?????
nou nee hoor niet mee eens, noem ze gewoon meiden, het hangt natuurlijk af van de situatie, maar zolang rond mijn eigen leeftijd, zijn nog steeds jongens en meiden.?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als man zijnde heb jij het alleen over vrouwen als ze boven de 18 zijn, geen meiden.
hahaha wtf. echt??? ik doe niet anders? dat jij je aangevallen wordt dat ik vrouwen als meiden zeg of mannen als jongens kan ik niks aan doen>?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt behandel de mensen eens met respect kree echt serieus
mevrouw, ik zal u even helpen bij het opstapje, armpje nodig?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga hier afsluiten en langzaam richting huis
af en toe moet je alles gewoon nemen zoals hjet is,. hallo vriendjes & vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof ik een Bassie & Adriaan aflevering zit met hallo jongens en meisjes
Dat is inderdaad erg ver te zoekenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt behandel de mensen eens met respect kree echt serieus
Hallo vriendjes en vriendinnetjesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof ik een Bassie & Adriaan aflevering zit met hallo jongens en meisjes
Dat is heel aardig van je knulquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
mevrouw, ik zal u even helpen bij het opstapje, armpje nodig?
Ja hoor meneertje, zo gaat datquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
fuck it, maak hier ff drama van echt???????? hahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |