Er kunnen enge dingen gebeuren bij een uitgestorven kantoor, dus ik zou snel naar huis gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Baas is naar huis. Kantoor uitgestorven. Moet ik nou nog doen alsof ik werk?
Runquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Baas is naar huis. Kantoor uitgestorven. Moet ik nou nog doen alsof ik werk?
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er kunnen enge dingen gebeuren bij een uitgestorven kantoor, dus ik zou snel naar huis gaan.
Killem!quote:
Je kunt toch gewoon thuis verder gaan werken?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer wel dat ik met klokuren werk
Ja dat zou kunnen, ik maak die 3 uurtjes nog wel even vol op werkquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon thuis verder gaan werken?
Ik krijg soms impliciet het omgekeerde te horen, mijn micro-managende leidinggevende heeft liever ja-knikkers. Maar zijn kantoor is 10km van hier en eigenwijs zijn heeft zijn voordelenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Van mijn leidinggevende moest ik mijn eigenwijsheid zo lang mogelijk vasthouden
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-03-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het heeft mij al voor veel dingen behoed in het leven door lekker eigenwijs te zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg soms impliciet het omgekeerde te horen, mijn micro-managende leidinggevende heeft liever ja-knikkers. Maar zijn kantoor is 10km van hier en eigenwijs zijn heeft zijn voordelen
schatje ben je toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Op zich wel ja
Maar voor nu zal ik wel gewoon ontspannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |