Dan zeg ik: oh dat is een leuke MANquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:40 schreef kree het volgende:
nou wacht ff want ik ga een situatie schetsen nu en natuurlijk dikke ontkenning bij (ok) vrouwen.
Zitten twee vrouwen samen in de auto, ze rijden langs aantal jongens. die er leiuk uit zien.
Zegt de ene tegen de ander, dat is een leuke meneer.
Flikker toch op hypocriet gedoe. er is niks mis met gewoon jongens en meiden zeggen.
En kwam er nog stukje in, maar ook pedo gelijk hahahahaha wtf.
Hoi ieniminimeisjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zeg ik: oh dat is een leuke MAN
owh en we zijn er zo nog niet uit dit, want ben het zo totaal oneens ermee. hahahaquote:
ja tuurlijk........ eigenlijk maakt het natuurlijk geen kloot uit he?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zeg ik: oh dat is een leuke MAN
We gaan pas over 2 a 3 wekenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Komt ie: het heeft me een beetje gekwetst dat muis met iemand anders dan dev of ik naar de IKEA is geweest, al respecteer ik haar beslissing en haar recht om dat zelf te beslissen. Mijn beleving van haar keuzes behoren geen invloed te hebben om haar keuzevrijheid.
wtf dude (lees jongen). hahahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Komt ie: het heeft me een beetje gekwetst dat muis met iemand anders dan dev of ik naar de IKEA is geweest, al respecteer ik haar beslissing en haar recht om dat zelf te beslissen. Mijn beleving van haar keuzes behoren geen invloed te hebben om haar keuzevrijheid.
Dat is jouw beslissing, en die heb ik te respecterenquote:
ik mag geen meiden en jongens meer zeggen want ben ik pedoquote:
Als dat je conclusie is, ben je sociaal nog verder achtergesteld dan ik dachtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik mag geen meiden en jongens meer zeggen want ben ik pedo
Misschien is het wel een hele handige jongenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Goed zijn met een imbussleutel is een préquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele handige jongen
gehehe het. valt wel mee, maar zo werd het toch echt wel ff gesteld. Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als dat je conclusie is, ben je sociaal nog verder achtergesteld dan ik dacht
Is goed knulquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe het. valt wel mee, maar zo werd het toch echt wel ff gesteld. Ik snap het wel.
En jongens en meiden, zal jullie wat vertellen.
Het boeit me dus geen kloot wat jullie ervan vinden, ga er gewoon mee door. En als jullie tere zieltjes daardoor gekwetst worden, doe maar een TR
Het is mijn werkmattie en hij is van de mannen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele handige jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |