SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 01:31 schreef Shii het volgende: [..] Ga ff lekker olie op het vuur gooien jij
![]()
![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Veel plezier.quote:Op zondag 7 april 2024 01:33 schreef devzero het volgende:
En nu moet mijn telefoon uit, want de opera gaat beginnen![]()
hmmmmmmmm. happy mert jou moet ik meer kletsen. want mss heb ik ongelijk. voor nu. allemaal hoor vind jullie aardig.Do what you love, love what you do!![]()
Geniet ervan!quote:Op zondag 7 april 2024 01:33 schreef devzero het volgende:
En nu moet mijn telefoon uit, want de opera gaat beginnenTrust nobody![]()
Grapjasquote:Op zondag 7 april 2024 01:34 schreef kree het volgende:
hmmmmmmmm. happy mert jou moet ik meer kletsen. want mss heb ik ongelijk. voor nu. allemaal hoor vind jullie aardig.
Ik ben klaar met kletsen met jouTrust nobody![]()
Lekker veel Dm’en.quote:Op zondag 7 april 2024 01:34 schreef kree het volgende:
hmmmmmmmm. happy mert jou moet ik meer kletsen. want mss heb ik ongelijk. voor nu. allemaal hoor vind jullie aardig.
nou niet doen. want ik nog niet met jou nl?quote:Op zondag 7 april 2024 01:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grapjas
Ik ben klaar met kletsen met jouDo what you love, love what you do!![]()
Nou ik vind jou niet aardig met je beschuldigingen. Misschien eerst eens nadenken wat je typt.quote:Op zondag 7 april 2024 01:34 schreef kree het volgende:
hmmmmmmmm. happy mert jou moet ik meer kletsen. want mss heb ik ongelijk. voor nu. allemaal hoor vind jullie aardig.![]()
Pech voor jequote:Op zondag 7 april 2024 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet doen. want ik nog niet met jou nl?Trust nobody![]()
ik wil met happy nog ff praten. Shi weet ik niet had daar echt niet discussie mee over over ook.Do what you love, love what you do!![]()
Thank youquote:Op zondag 7 april 2024 01:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ik vind jou niet aardig met je beschuldigingen. Misschien eerst eens nadenken wat je typt.
Trust nobody![]()
Heb jij n plaat voor je kop?quote:Op zondag 7 april 2024 01:40 schreef kree het volgende:
zou bellen met happy. alleen niet meer vandaagTrust nobody![]()
Je scheldt me uit en beschuldigt me van vanalles en daarna wil je best nog wel ff praten?quote:
Ga weg manTrust nobody![]()
Smooth of niet?quote:Op zondag 7 april 2024 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je scheldt me uit en beschuldigt me van vanalles en daarna wil je best nog wel ff praten?
Ga weg manProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik scheld je helemaal niet uit? vraag nog steeds t zelfde?quote:Op zondag 7 april 2024 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je scheldt me uit en beschuldigt me van vanalles en daarna wil je best nog wel ff praten?
Ga weg manDo what you love, love what you do!![]()
Ga wegquote:Op zondag 7 april 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik scheld je helemaal niet uit? vraag nog steeds t zelfde?Trust nobody![]()
Lees je berichtjes nog maar eens terug dan. Is niet aardig wat je allemaal typt.quote:Op zondag 7 april 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik scheld je helemaal niet uit? vraag nog steeds t zelfde?![]()
nou alles best maar ga niet zeggen dat ik je uit schelde want dat is niet waar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hou op met mequote:Op zondag 7 april 2024 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou alles best maar ga niet zeggen dat ik je uit schelde want dat is niet waar.Trust nobody![]()
ja ik heb geen zin meer he om alles terug te halen.quote:
maaggoed het is jou punt, dus haal het er maar bij alles waar ijk je op uitscheld enzo???????Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik heb geen zin meer he om alles terug te halen.
maaggoed het is jou punt, dus haal het er maar bij alles waar ijk je op uitscheld enzo???????![]()
Misschien kun je beter gaan slapenTrust nobody![]()
ja als je me beetje kent? zeg maar ik schelder je uit, dus kom maar met bewijs ook voor de rest openbaar.quote:Op zondag 7 april 2024 01:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je beter gaan slapenDo what you love, love what you do!![]()
Wel klaar met dit gesprekquote:Op zondag 7 april 2024 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja als je me beetje kent? zeg maar ik schelder je uit, dus kom maar met bewijs ook voor de rest openbaar.Trust nobody![]()
ja makkelijk is dat he. gaaaaaaaao ik ook nl. maar no way. zeg maarquote:Do what you love, love what you do!![]()
Goede tipquote:Op zondag 7 april 2024 01:50 schreef Shii het volgende:
Misschien kun je beter nog een aflevering van Little House on the Prairie kijken.Trust nobody![]()
Alles in het openbaar. Volledige transparantie.quote:Op zondag 7 april 2024 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja als je me beetje kent? zeg maar ik schelder je uit, dus kom maar met bewijs ook voor de rest openbaar.
was voor mij al maar je moet nog even bewijzen dat je gelijk had ook?quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik weet want ben ook niet retarded hiermee. dus ok. maar doe dit gewoon niet, niet eens zijn is ok. maar maak er geen drama van.Do what you love, love what you do!![]()
Jij begint met drama.quote:Op zondag 7 april 2024 01:53 schreef kree het volgende:
ik weet want ben ook niet retarded hiermee. dus ok. maar doe dit gewoon niet, niet eens zijn is ok. maar maak er geen drama van.Gelukkig.quote:![]()
weet niet hoeveel jij hier nou mee te maken hebt.... ,maar zal wel. tis ok. ,maaaaaaarre voor volgende keer weest wel eerlijk gewoon;quote:Do what you love, love what you do!![]()
soms Killem. en hoe zeer ik hier drama van zou willen maken mss is keertje lief doen ook goed.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
soms Killem. en hoe zeer ik hier drama van zou willen maken mss is keertje lief doen ook goed.quote:Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard.
Er zit een perilex stopcontact in mijn mogelijk nieuw huurhuis !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
jullie weten onwijs niet nl. dat er nog een liedje is samen met hier op fok leden nl..... en heel stuk tekst is er al een muzikaal ook nog maar nog net niet genoeg om uit te voerenDo what you love, love what you do!![]()
wie het boeit hoor, dat liedje wat hij schreef sprak mij wel aan. \
maargoed liedjes schrijven is vak apart alweer heb ik door.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-04-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 895 / +264 / +2 / 1215 / 1490
2. Monsterkoekie / 554 / +131 / +0 / 1642 / 1832
3. JustinK / 432 / +47 / +0 / 1278 / 1508
4. kree / 354 / +10 / +12 / 769 / 988
5. AardappelSchotel / 242 / +14 / +0 / 837 / 982
6. mario390 / 181 / +0 / +0 / 155 / 234
7. drakin / 138 / +0 / +0 / 573 / 667
8. hemarookworst / 105 / +33 / +1 / 302 / 374
9. KillemWieft / 102 / +7 / +3 / 56 / 112
10. Dr.Mikey / 98 / +46 / +0 / 176 / 237
11. MizzezAmy / 82 / +26 / +1 / 285 / 348
12. Mickytjuh / 77 / +20 / +0 / 196 / 233
13. DerRabbit / 70 / +12 / +0 / 85 / 93
14. Rob / 69 / +6 / +0 / 131 / 158
15. Superbadeendje / 66 / +13 / +0 / 233 / 281
16. ieniminimuis / 64 / +9 / +0 / 285 / 337
17. devzero / 62 / +1 / +1 / 259 / 313
18. Speklap3000 / 57 / +3 / +0 / 412 / 443
19. Lovely / 57 / +11 / +0 / 291 / 343
20. Filosoofert / 52 / +5 / +0 / 310 / 376SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ska-badabadabadoo-belidabbelydabbladabbladabblabab-belibabbelibabbelibabbelabbelo-doobelidooUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Schrijf een liedje voor @drakinquote:Op zondag 7 april 2024 02:28 schreef kree het volgende:
wie het boeit hoor, dat liedje wat hij schreef sprak mij wel aan. \
maargoed liedjes schrijven is vak apart alweer heb ik door.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
t maakt me niet uit maar zou zwaar teleurgesteld zijn als iemand erover gaat zeiken.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb heel stuk gedaan he. en ook nog uitgewerkt hier met fok iemand. maar liedjes schrijven is nog lastiger als t lijkt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
vreten maken, slapen kan ik nu toch niet na een hoognodig dutje van 21u
Uw ADH vitamine Worst
tot geen commentaar. dat liedje eerder gaat er wel ook op uit,quote:Op zondag 7 april 2024 02:35 schreef Shii het volgende:
Wat een tegenstrijdigheid in één zin.
Het maakt me niet uit.......... zwaar teleurgesteld.
in de nacht heet het.Do what you love, love what you do!![]()
Wat staat op het menu?quote:Op zondag 7 april 2024 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
vreten maken, slapen kan ik nu toch niet na een hoognodig dutje van 21uProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
weten jullie wel eens? dat je denkt in de nacht dan toch zit te twijfelen, daar probeerde ik liedje over te maken....Do what you love, love what you do!![]()
Lust ik wel!quote:Op zondag 7 april 2024 02:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even dit proberen, met groentes
[ afbeelding ]
Ben geen twijfelaar.quote:Op zondag 7 april 2024 02:42 schreef kree het volgende:
weten jullie wel eens? dat je denkt in de nacht dan toch zit te twijfelen, daar probeerde ik liedje over te maken....Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Als in: nu?quote:Op zondag 7 april 2024 02:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even dit proberen, met groentes
[ afbeelding ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
mss moet ik idee gewoon ff laten horen, maar ins onwijs concept nog.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, da's allemaal mooi, maar waar kan ik me inschrijven voor de sis kebabs met groenten van @hemarookworst ?
Dat lijkt me nu wel prioriteit te hebben... Toch?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tegen de tijd dat je antwoord krijg is het al op.quote:Op zondag 7 april 2024 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, da's allemaal mooi, maar waar kan ik me inschrijven voor de sis kebabs met groenten van @:hemarookworst ?
Dat lijkt me nu wel prioriteit te hebben... Toch?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die kans is wel aanwezig jaquote:Op zondag 7 april 2024 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je antwoord krijg is het al op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel klacht indienen bij de Hema nu denk ik ja.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wordt dat geserveerd met frietjes en mayo?quote:Op zondag 7 april 2024 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, da's allemaal mooi, maar waar kan ik me inschrijven voor de sis kebabs met groenten van @:hemarookworst ?
Dat lijkt me nu wel prioriteit te hebben... Toch?![]()
"Kebabs met groente besteld, vreet die rookworst het allemaal zelluf op.quote:Op zondag 7 april 2024 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
Vernietigende review op de socials van HEMA achterlaten."
Nope, alleen sis kebabs met groente en zelfgemaakte knokloofsaus.quote:Op zondag 7 april 2024 03:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wordt dat geserveerd met frietjes en mayo?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ah, envelopjes zijn leeg en meneer krijgt meteen trek!quote:Op zondag 7 april 2024 03:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wordt dat geserveerd met frietjes en mayo?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zelgemaakte knoflooksaus, daar doe ik het voor!quote:Op zondag 7 april 2024 03:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, alleen sis kebabs met groente en zelfgemaakte knokloofsaus.![]()
![]()
Haha nog niet.quote:Op zondag 7 april 2024 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, envelopjes zijn leeg en meneer krijgt meteen trek!
Hoe is t jongen?![]()
Dat je echt maandag nog uit je bek meurtquote:Op zondag 7 april 2024 03:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zelgemaakte knoflooksaus, daar doe ik het voor!
quote:Op zondag 7 april 2024 03:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, alleen sis kebabs met groente en zelfgemaakte knokloofsaus.
Wel het lekkerst ja, heel vet met iets te veel teentjes knoflook. Moet ook een beetje zoet zijn, dan issie perfect.quote:Op zondag 7 april 2024 03:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je echt maandag nog uit je bek meurt![]()
Lekker man, gewoon midden in de nacht ff die pan het vuur op flikkeren!quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 03:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voor sommige wijven kun je het ook nooit goed doen he."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als je eerst kei en keiharde seks hebt dan heb je zo’n ding niet nodig.quote:
Wel weer zin in speculaas nu eigenlijk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Idee versie 2
Uit de concept versie dit, het lied moet een verhaal vertellen wat deels persoonlijk is dus voor mezelf, maar wat herkenbaar is voor iedereen in dezelfde situatie,
(lastige) keuzes moeten maken dus, waarvan je niet weet of ze goed uitpakken later.
het kan dus goed komen met hulp… en van hogere macht die daar in meespeelt, maar dat besef je je niet op zo’n moment als je die keuze moet maken. (later wel, maar niet dan)
Daar moet het lied over gaan en over twijfel of je die keuzes moet maken.
wellicht want ook iedereen die in die situatie komt, kiest er niet perse voor, niemand gaat aan de drank of drugs namelijk zover alleen voor de lol, er zit een ellendig verhaal achter wss een uitvlucht dus erin. dat is ook nog wel een idee om te benoemen.
Ik denk dus wanneer twijfelde ik daarover? de keuze om toch hulp te zoeken.
Vooral dus in de nacht, vandaar de titel en iig het idee voor het refr.
En uiteindelijk en daarom moet het muzikaal mineur als majeur zijn.
“In de nacht”
maatsoort 4/4
tempo = +- 65 bpm
[intro]
…………
{A}Do what you love, love what you do!![]()
In de lenteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja toch? Gesodemieter met die kuthaas weer achter de rug (nofi @Homijn ) en als we dan toch in dozen gaan kijken dan heb ik daar gaarne een speculaasje bij. Call me crazy.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey gerrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mikey! Hoe ist afgelopen met het huis?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja dat wel!quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Svakom’s Sex Selfie Stick filmt je opwinding van binnenuit. De vibrator biedt een uitstekende kans om je lichaam beter te leren kennen dankzij de opmerkelijk heldere beelden die de camera vastlegt. Ga voor een geweldig inzicht in je innerlijke werking, of gebruik de FaceTime-compatibiliteit om je geliefde een unieke en intieme ervaring te bieden.
het is heel project. ik geef ff idee. en hoe lastig nog nu//////
Concept-tekst vanuit Tessa en Emiel
en Peter en Wim natuurlijk
het lied moet een verhaal vertellen wat deels persoonlijk is dus voor mezelf, maar wat herkenbaar is voor iedereen in dezelfde situatie,
(lastige) keuzes moeten maken dus, waarvan je niet weet of ze goed uitpakken later.
het kan dus goed komen met hulp… en van hogere macht die daar in meespeelt, maar dat besef je je niet op zo’n moment als je die keuze moet maken. (later wel, maar niet dan)
wellicht want ook iedereen die in die situatie komt, kiest er niet perse voor, niemand gaat aan de drank of drugs namelijk zover alleen voor de lol, er zit een ellendig verhaal achter wss een uitvlucht dus erin. dat is ook nog wel een idee om te benoemen.
Mijn voorstel titel nu,
—-------------------------------------------------------------------
“In de nacht”
(handelingen 18;9: En de Heere zeide tot Paulus door een gezicht in den nacht: Zijt niet bevreesd, maar spreek en zwijg niet.)
—-----
maatsoort 4/4
tempo = +- 65 bpm
[Intro]
Nog te bedenken aantal akkoorden enzo uit refr mss?
[A 1]
1,2,3,4 (let op opmaat op eerste stukje)
1,2,3
Het werd duister in mijn leven.
Ik zocht naar hulp en kracht
11/11TR (emiel bewerkt) (stukje hieronder van Emiel herschreven, niet gelet op ritme wel op tekstueel):
Er was in het verleden
nooit hulp en ook onmacht.
Maar ook wel Uw hulp Heer
In het duister van de nacht.
Ik zocht Heer…`uw hulp!......
…..moed en de kracht……
of evt A2 nog hier voor refr, maar sloot mooi aan op zich.
[B refr.]
In de nacht,
in de nacht,
zo stil en ook zo zwart,
hoop dat iemand snapt. (Heer)
Nooit was uitgedacht…..
in de nacht, 2x
Roep (ik) om hulp,
met heel mijn hart.
In de nacht als alles slaapt Heer < ff snel dat
mijn hart is bij mijn God
{tussenspel enzo}
[A 2]
En uiteindelijk nooit te vinden
in het duister van mijn nacht.
(steeds maar) Zoekend naar de lessen,
die nooit zijn bijgebracht
(het vragen om een antwoord…)
….maar…(was).. <gesproken die
….{break en dan refr}
[B]
refr: (2x)
In de nacht,...
in de nacht,...
vraag ik om hulp.
In de nacht.
hij die mij helpt op te staan,
helpt me in de nacht
Optie alternatief peter voor (met aanpassingen emiel) (origineel zie onder) [B]:
In de nacht,
in de nacht,
zo stil en zwart,
hoop dat iemand snapt.
in de nacht,
Roep (ik) om hulp,
met heel mijn hart.
In de nacht,
als alles slaapt,
Hoop dat iemand snapt
in de nacht.
{tussenspel}
[A 3]
Er waren nooit die angsten,
in mijn kracht en in verstand.
Wilde ook niet weten,
waar (wat) was dan het verband?
[C]
- bridge naar positieve (*in majeur dus dit muzikaal)
terwijl wakker door verleden
Was er ooit die kracht
Positief het inzien (d)voor de levenskracht.
inzien ook van kwaad doen, maak de goede stap.
Helpen voor een ander dat is de levenskracht.
je bent niet alleen hier, samen mooie macht.
>>Refr [B]
[D] stuk etc
blablablabla etc nog
[B/A] stuk
eind
================================================================
opmerkingen, nieuwste bovenaan:
—--------------------------------------------------------------------------
Van @Peter:
(Opmerking, Emiel; het is een mooie tekst, maar ik plaats hem niet echt in het ritme of idee met wat we hadden tot nu toe, wel goed idee. Door met bewerken maar danhet heeft geen haast dit, komt uiteindelijk wel wat uit maar het is wel een puzzel, leuk toch 🙂)
Probeer het iets anders op te schrijven!
Voorbeeld:
Uw liefde is mijn horizon,
In tijden van verdriet.
Uw handen zijn mijn gids,
Als ik het even niet meer ziet
Uw woorden geven hoop,
In deze bange uren.
Uw genade is mijn troost,
En breekt door mijn eigen muren.
In de nacht, fluister ik zacht,
Mijn geheimen en verdriet
Ik weet dat U luistert,
En mij in liefde ziet
In de nacht, roep ik om hulp,
Met heel mijn hart,
Verlangend naar uw hand,
Die mij uit het duister haalt
In het verleden was er pijn,
Maar Uw liefde laat me niet los
Uw genade is mijn medicijn,
En geeft me moed om door te gaan
Dit is maar een voorbeeld hoor! Gaat erom wat er in jouw gedachten afspeelt! Zo mooi als als piano kan spelen, probeer die tonen ook in je woorden te vinden.
Groetjes
Peter
—-----------------------
12/11 Emiel (opmerking nog over A naar B refr enzo)
{evt mss naar majeur hier ben er nog niet zo uit dat, kan nl ook wss bij bridge denk nl ipv in de nacht “de nacht met bidden voor het antwoord” etc. [C bridge stukje dat dus] idee)}
11/11TR (stukje hieronder van Emiel herschreven, niet gelet op ritme wel op tekstueel):
Er was in mijn verleden pijn en tegenstand
maar ook wel hulp en hoop.
Mensen die me helpen door hun medestand
Ik kreeg moed, kracht en mijn geloof.
<<< [of] Ik kreeg moed, en vond kracht in mijn geloof.
IDEE: dit als begin van het lied, vóór
Het werd.. duister in mijn leven.
Ik zocht de hulp en kracht
Het werd.. duister in mijn leven.
Ik zocht hulp en kracht
Emiel Minnee
er is in verleden hoop pijn en tegenstand
maar ook te weten hulp en medestand
Mensen die je helpen door de nacht
Kracht is er te vinden ook uit door medestand
Van @Peter:
—-----------------------------------------------------------------------------
In de nacht, zo stil en zwart,
Roep ik om hulp, met heel mijn hart.
In de nacht, als alles slaapt,
Hoop ik dat er iemand naar me luistert, die mij begrijpt.
Laatste refrein! In de nacht, zo stil en zwart,
Roep ik om hulp, met heel mijn hart.
In de nacht, als alles slaapt,
Is er Jezus die naar me luistert, die mij begrijpt.
—-----------------------------------------------------------------------------
opzet erover hierboven dus qua liedje, iedeetjes alles hier onder,.
mogen juliie allemaal doen, type maar in?
—---
Vraag ik Uw hulp.
wie bennnnnnn ik, wie of waar ben ik….., //// waar… of wie ben ik?
wat wordt er van me verwacht.
De eenzaamheid van het leven
omringt mij als een deken van valse kracht.
Refr;
In de nacht,...
in de nacht,...
vraag ik hulp.
In de nacht.
Vraag ik Uw hulp.
—----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
idee hieronder dus 🙂
Muzikaal idee is, vertellend kabbelende melodie
keywords idee:
Keywords dan.
1 geschokt
2 verdrietig
3 verlaten
4 uitzichtloos
5 zoeken naar
6 ongelukte kans
7 opnieuw gezocht.
8 goede hulp gevonden.
9 rust in begeleid wonen
10 kwam het nog goed
11 leuke mensen met bandjes enzo die nu ook hierna helpen hiermee. En Tessa
========================================
Concept-tekst vanuit Tessa:
Het werd duister in mijn leven. 8 lg
Ik zocht mijn kracht. 4 lg
Uiteindelijk kon ik niets vinden 8 lg
In de donkerte van de [eenzame] nacht. 11 lg / 8 lg
Zoekend naar antwoorden, 6 lg
wie ben ik, 3 lg
wat wordt er van me verwacht. 7 lg
De eenzaamheid van/in het leven
omringt mij als een deken van valse kracht.
Refr;
In de nacht,...
in de nacht,...
vraag ik hulp.
In de nacht.
Vraag ik Uw hulp.
<< tot hier gekomen >>
Nice
Ik weet niet mezelf te je kennen.
Maar denk dan door de kracht:
is er hoop van anderen
of een hogere macht?
Dronken van gedachten
verloren tijd en kracht.
Op zoek in het verleden
mijn vader hoop en kracht.
Wil ik blijven zoek met al mijn hoop en macht.
Het refreintje klinkt als iets wat ook makkelijk muzikaal te doen is wel
—----------------------------------------------
concepttekst Peter:
“In de duisternis van een eenzame nacht,
Zoek ik naar antwoorden, wie ik ben, wat ik verwacht.
Eenzaamheid omringt me, als een koude deken,
Maar ik weet dat ik mezelf moet leren kennen.
Dronken van gedachten, verloren in de tijd,
Op zoek naar wie ik ben, in eenzaamheid.
Denk ik aan mijn vader
In mijn hart zal hij altijd voorbestaan…. “
Misschien een richting voor jou , anders bewaar ik hem toch wel voor anderen en ga er mee door.
Misschien dat Wim kan aanvullen, wellicht jij?
================================================
Origineel stukje (nog lang niet af) van Emiel:
Het werd duister in het leven.
ik zocht mijn kracht.
Maar uiteindelijk kon ik niks vinden in de duisternis van de eenzame nacht,
Zoek ik naar antwoorden, wie ik ben, wat werd er na me verwacht.
In de eenzaamheid van het leven omringt mij een deken van een valse kracht.
Refr;
In de nacht in de nacht zoek ik hulp in de nacht (of zoiets)
Ik weet niet mezelf te je kennen. Maar denk dan door de kracht. Is er hoop van anderen of een hogere macht
Dronken van gedachten verloren tijd en kracht. Op zoek in het verleden mijn vader hoop en kracht.
Wil ik blijven zoek met al mijn hoop en macht.
Refr.
De Heer de hoop van liefde verlost je van je angst. En etc. Verder kwam ik ff niet.Do what you love, love what you do!![]()
nog lukt het niet maar muzikale versie gemaakt als idee is er toch wel.
DO NOT WANTquote:Op zondag 7 april 2024 03:42 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Svakom’s Sex Selfie Stick filmt je opwinding van binnenuit. De vibrator biedt een uitstekende kans om je lichaam beter te leren kennen dankzij de opmerkelijk heldere beelden die de camera vastlegt. Ga voor een geweldig inzicht in je innerlijke werking, of gebruik de FaceTime-compatibiliteit om je geliefde een unieke en intieme ervaring te bieden.
![]()
![]()
Grotere huis is hem niet geworden vond dat niks tegenover een woonwagenkamp wonen met waakhonden. Vrijdag bij een ander huis gaan kijken maar zit nog met vragen richting de woningbouwvereniging over oa elektrische koken voorzover ik nu kon zien zit er zowel een gas als een elektrisch koken aansluiting in maar dit stond niet in de advertentie.quote:Op zondag 7 april 2024 03:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mikey! Hoe ist afgelopen met het huis?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik morgen nuchter ben wil ik er best eens naar kijken maar nu ff nietquote:Op zondag 7 april 2024 03:43 schreef kree het volgende:
nog lukt het niet maar muzikale versie gemaakt als idee is er toch wel.
Ja maar: “ Het speeltje is hypoallergeen, waterdicht en oplaadbaar, waardoor het speeltje naast veilig voor het lichaam ook nog eens milieubewust is!”quote:
Ja, dat hebben we ook allemaal in onze broek zitten.quote:Op zondag 7 april 2024 03:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja maar: “ Het speeltje is hypoallergeen, waterdicht en oplaadbaar, waardoor het speeltje naast veilig voor het lichaam ook nog eens milieubewust is!”
Oh ik zie dat je al verder bent, maar ik heb een tekstje uit de mauw geschud:quote:Op zondag 7 april 2024 03:35 schreef kree het volgende:
Idee versie 2
Uit de concept versie dit, het lied moet een verhaal vertellen wat deels persoonlijk is dus voor mezelf, maar wat herkenbaar is voor iedereen in dezelfde situatie,
“In de nacht”
maatsoort 4/4
tempo = +- 65 bpm
[intro]
…………
{A}
'Ik leef midden in de nacht, het is leeg,
zoek naar woorden voor mijn muziek, ik geef,
het is nooit genoeg, alsof ik nooit heb bestaan,
ik krijg het zelf niet rond, niemand vult me aan,
het is een klein bestaan, maar een groot verhaal,
dit doet onmogelijk pijn, want het doet niet zeer toch?
de slechtste teksten scoren in de Top40...'![]()
Wordt vast niet gehackt!quote:Op zondag 7 april 2024 03:42 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
altijd goedquote:Op zondag 7 april 2024 03:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik morgen nuchter ben wil ik er best eens naar kijken maar nu ff niet
Kan altijd de gasaansluiting laten gaan als je wil. Al zou ik 'm nog ff houden zelf.quote:Op zondag 7 april 2024 03:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Grotere huis is hem niet geworden vond dat niks tegenover een woonwagenkamp wonen met waakhonden. Vrijdag bij een ander huis gaan kijken maar zit nog met vragen richting de woningbouwvereniging over oa elektrische koken voorzover ik nu kon zien zit er zowel een gas als een elektrisch koken aansluiting in maar dit stond niet in de advertentie.
sta open voor alle ideetjes, maar daarom er is muzikaal wel wat gemaakt, maar ff nog afgekeurd door rest omdat de teksten te hard zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 03:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oh ik zie dat je al verder bent, maar ik heb een tekstje uit de mauw geschud:
'Ik leef midden in de nacht, het is leeg,
zoek naar woorden voor mijn muziek, ik geef,
het is nooit genoeg, alsof ik nooit heb bestaan,
ik krijg het zelf niet rond, niemand vult me aan,
het is een klein bestaan, maar een groot verhaal,
dit doet onmogelijk pijn, want het doet niet zeer toch?
de slechtste teksten scoren in de Top40...'Do what you love, love what you do!![]()
Ideetje voor kreetje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou vertel niet dat een lied maken simpel is na dit. maargoed ff keer proberen kan altijd.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Crea BEA.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En daarna een wilde nacht,dat weetje.quote:Op zondag 7 april 2024 03:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dineetje voor tweetje in restaurant ‘t Spleetje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
creatief zijn is goed he...... dit is ding van mij. dus help me of niet....Do what you love, love what you do!![]()
je moet wel denken dit trouwens, gaan we uitvoeren als nr. en in christelijk. dus voor je dingen erover zegt?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb in de oorspronkelijke versie al aangeleverd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tering wat een lange teksten weer en ik dacht dat de Ursonate lang was
Uw ADH vitamine Worst
nou wi maar zeggen er is een doel mee. en hoop jullie in teksten. maar het doel is er wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hema weet veel van hoop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is tenminste wel origineelquote:Op zondag 7 april 2024 03:59 schreef hemarookworst het volgende:
Tering wat een lange teksten weer en ik dacht dat de Ursonate lang was![]()
![]()
Ik heb een netter couplet gemaakt:quote:Op zondag 7 april 2024 03:49 schreef kree het volgende:
[..]
sta open voor alle ideetjes, maar daarom er is muzikaal wel wat gemaakt, maar ff nog afgekeurd door rest omdat de teksten te hard zijn.
'Mijn jeugd heeft alles van me gevraagd,
over wat het verschil is tussen goed en kwaad,
zo vaak kreeg ik mijn verdiende loon,
later keerde ik terug als de verloren zoon,
het is niet veel dat U vroeg...
mijn genade is U genoeg.'![]()
En dan gezongen door een kinderkoor.quote:Op zondag 7 april 2024 04:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb een netter couplet gemaakt:
Uw genade is mij genoeg.'“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk boi klob en kree
Bolk boi klob en kree
Kree klob boi bolk
Bolk en boi klob kree
Klob bolk kree boi
Boi klob bolk kree
Kree boi bolk klob
Klob en kree bolk boi
Bolk boi kree klob
Kree klob bolk boi
Boi bolk en kree klob
Klob en boi bolk kree
En bolk boi klob kree![]()
![]()
Kreesonate in Urlauten
hi
hihi
hahaha
mss wss mss wss
LOLOLOLOL
???????????????Uw ADH vitamine Worst
Watquote:Op zondag 7 april 2024 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
Kreesonate in Urlauten
hi
hihi
hahaha
mss wss mss wss
LOLOLOLOL
???????????????
vinden
jullie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ff ik waardeer dit he voor ideetjes, maar kan ik nu ook niet echt doen. maataar graag je laterquote:Op zondag 7 april 2024 04:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb een netter couplet gemaakt:
mijn genade is U genoeg.')
Sowieso!quote:Op zondag 7 april 2024 04:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan gezongen door een kinderkoor.
Ik heb een kneiter van een fout gemaakt in de laatste regel.
Is aangepast, het gaat niet om mij, maar om de Heer.![]()
Dat bestaat uit slachtoffers van seksueel misbruik door priesters.quote:Op zondag 7 april 2024 04:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan gezongen door een kinderkoor.
Kan echt een hit worden.quote:Op zondag 7 april 2024 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat bestaat uit slachtoffers van seksueel misbruik door priesters.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Frolk
Het heeft echt potentie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet je wat ook potentie heeft? Dat ene nieuwe spel dat "bolken" heet!
Let op mijn woorden, dat wordt een hit!![]()
Je moet doen wat goed voelt.quote:Op zondag 7 april 2024 04:05 schreef kree het volgende:
[..]
ff ik waardeer dit he voor ideetjes, maar kan ik nu ook niet echt doen. maataar graag je later)
Maare de tekst die je nu zelf plaatst, vraag je alleen maar van God; ik wil kracht, ik wil de koude nacht door, ik heb het moeilijk.
Wat doe jij zelf dan?
God geeft jou het leven, maar er blijkt uit niets in de tekst dat je zelf een strijd hebt doorgemaakt, die jou leven het leven waard maakt.![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en rest ook, btw. leukgoed idee, hahaha bedenk het is een tekst dus die mij moet aanspreken in het geheel dus wel, want ja ik sta er uit eindelijk, maar wat mijn hele idee was en hoeveel niet mee eens trouwens moet het heel simpel te begrijpen zijn. dat is doel ervan. dus mag zeg maar wat zou huh willen?quote:Op zondag 7 april 2024 04:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet doen wat goed voelt.
Maare de tekst die je nu zelf plaatst, vraag je alleen maar van God; ik wil kracht, ik wil de koude nacht door, ik heb het moeilijk.
Wat doe jij zelf dan?
God geeft jou het leven, maar er blijkt uit niets in de tekst dat je zelf een strijd hebt doorgemaakt, die jou leven het leven waard maakt.Do what you love, love what you do!![]()
Is goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ven jer bölken, bölken, bölken!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou ja, misbruik is van alle tijden. Je kunt de kerk alleen verwijten dat ze viezeriken de hand boven het hoofd hebben gehouden toen het uitkwam.quote:Op zondag 7 april 2024 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat bestaat uit slachtoffers van seksueel misbruik door priesters.
Ik denk niet er minder misbruik zou zijn geweest de afgelopen eeuw als de kerk niet bestond.![]()
Als je de wereldgeschiedenis een beetje bekijkt is het echt schokkend hoe 'normaal' en wijdverspreid kindermisbruik door de eeuwen heen is geweest (en nog steeds is)quote:Op zondag 7 april 2024 04:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, misbruik is van alle tijden. Je kunt de kerk alleen verwijten dat ze viezeriken de hand boven het hoofd hebben gehouden toen het uitkwam.
Ik denk niet er minder misbruik zou zijn geweest de afgelopen eeuw als de kerk niet bestond.
Grrrrrrrrolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Frolk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bedoelde er verder niks mee.quote:Op zondag 7 april 2024 04:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, misbruik is van alle tijden. Je kunt de kerk alleen verwijten dat ze viezeriken de hand boven het hoofd hebben gehouden toen het uitkwam.
Ik denk niet er minder misbruik zou zijn geweest de afgelopen eeuw als de kerk niet bestond.
Kwolk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik bolk Grrrrrrrr“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man, ik moet eigenlijk naar m'n nest als ik weet wat goed voor me is."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nog eentjequote:Op zondag 7 april 2024 04:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, ik moet eigenlijk naar m'n nest als ik weet wat goed voor me is.
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen Dot.
mag zeg maar als dat het doel er van is, want jij staat er uit eindelijk, niet God, bgerijp wwlel ldoel is sgaat lalleen omj ou, is heeel dieudelijk. Joh mijn tekstjes waren alleen ter inspiratiequote:Op zondag 7 april 2024 04:29 schreef kree het volgende:
en rest ook, btw. leuk
[..]
goed idee, hahaha bedenk het is een tekst dus die mij moet aanspreken in het geheel dus wel, want ja ik sta er uit eindelijk, maar wat mijn hele idee was en hoeveel niet mee eens trouwens moet het heel simpel te begrijpen zijn. dat is doel ervan. dus mag zeg maar wat zou huh willen?![]()
![]()
Wel jot, één allerlaatste dan. Zit al sinds kwart voor zes vanavond aan het bier dus dan kan dat laatste pijpje ook nog wel toch.quote:
En tis morgen toch kutweer, dus dan kan je maar beter lang in je nest liggen rotten."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 04:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel jot, één allerlaatste dan. Zit al sinds kwart voor zes vanavond aan het bier dus dan kan dat laatste pijpje ook nog wel toch.
Jolke!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh nee, het wordt pas morgenavond kutweer.quote:Op zondag 7 april 2024 04:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En tis morgen toch kutweer, dus dan kan je maar beter lang in je nest liggen rotten.![]()
Nou ja, dan ben ik net op tijd wakker om hier te komen roepen dat het kutweer is
Ja joh, ik vanaf 20 uur pas. Was een drukke week, dus 1 grolschje kan nog welquote:Op zondag 7 april 2024 04:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel jot, één allerlaatste dan. Zit al sinds kwart voor zes vanavond aan het bier dus dan kan dat laatste pijpje ook nog wel toch.
![]()
![]()
![]()
Proost.quote:Op zondag 7 april 2024 04:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh, ik vanaf 20 uur pas. Was een drukke week, dus 1 grolschje kan nog wel![]()
Morguh FF ben nog even druk eldersquote:
er is liedje wel al, maar tekst nog niet helemaal lekker, ik heb deze btw niet gezongen, maar is op de tekst.
https://whyp.it/tracks/16(...)19-38-44?token=g0rqPDo what you love, love what you do!![]()
Ik vind het wel wat schokkend dat ik blijkbaar van gewone pils niet meer stomdronken kan worden. Zat bij een maat van me na het voetbal en we hebben echt ons best gedaan maar ik krijg pils gewoon niet meer snel genoeg weg om echt teut te worden.quote:Op zondag 7 april 2024 04:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh, ik vanaf 20 uur pas. Was een drukke week, dus 1 grolschje kan nog wel![]()
![]()
![]()
Dat verbaasd me helemaal niks.quote:
Neem eerst nog maar een koffie.
Frölk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker dank jequote:Op zondag 7 april 2024 04:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verbaasd me helemaal niks.
Neem eerst nog maar een koffie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dolk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Klinkt gevaarlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Je hebt gelijk, die tekst past goed bij de akkoorden. Mooi gedaan!quote:Op zondag 7 april 2024 04:55 schreef kree het volgende:
er is liedje wel al, maar tekst nog niet helemaal lekker, ik heb deze btw niet gezongen, maar is op de tekst.
https://whyp.it/tracks/16(...)19-38-44?token=g0rqP![]()
Lekker klokje toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gewoon stiekem drinken toch tijdens dry januariquote:
Nee nee,je kan beter in februari stoppen.quote:Op zondag 7 april 2024 05:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon stiekem drinken toch tijdens dry januari
Man man man.quote:
probeersel is dit he? vanuit niks, maar ok rest wil ff niet zo ermee verder gelijk, ik denk fuck it. het is gewoon best levens nr.quote:Op zondag 7 april 2024 05:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die tekst past goed bij de akkoorden. Mooi gedaan!Do what you love, love what you do!![]()
En anders in maart, en zo gaan we gewoon langzaam weer richting decemberquote:Op zondag 7 april 2024 05:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee nee,je kan beter in februari stoppen.
Je had wel gelijk trouwens,hij zegt neem er stiekem maar een paar.quote:Op zondag 7 april 2024 05:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En anders in maart, en zo gaan we gewoon langzaam weer richting december
"Dat hindert niks, en ik weet zeker dat ze het lekker vinden!"quote:Op zondag 7 april 2024 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had wel gelijk trouwens,hij zegt neem er stiekem maar een paar.![]()
Dat weet ik toch niet.quote:
De eenvoudige volkswijsheden zoals Jolke ze de wereld in slingerde, hoe een kleine kroegbaas zó groot kon zijn.![]()
Dat vond ik in het begin met Boer Frans ook wel leuk.quote:Op zondag 7 april 2024 05:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De eenvoudige volkswijsheden zoals Jolke ze de wereld in slingerde, hoe een kleine kroegbaas zó groot kon zijn.
Die ken ik heul niet.quote:Op zondag 7 april 2024 05:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik in het begin met Boer Frans ook wel leuk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ben ik geen arts maar ik zou zeggen dat Henkie waarschijnlijk op z'n minst licht psychotisch is.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 05:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ben ik geen arts maar ik zou zeggen dat Henkie waarschijnlijk op z'n minst licht psychotisch is.
ZO, dat hebben we ook weer gehad nu maar weer een
Maar goed, de laatste laatste laatste bier is op, dus nu moet ik van mezelf echt naar m'n nest.
zou graag heel veel dingen toevogen aan wie weet maar ia muziek concept nu. voor de volgende. wie wil. doe ff mee dan?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 05:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, de laatste laatste laatste bier is op, dus nu moet ik van mezelf echt naar m'n nest.
Sweet dreams heer Grrrrrrrrquote:Op zondag 7 april 2024 05:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kijk de bolide vandaag nog wel even na.quote:Op zondag 7 april 2024 05:28 schreef Dotteke het volgende:
ZO, dat hebben we ook weer gehad nu maar weer een
De tank zal ook wel leeg zijn en de note boekkies zijn ook opquote:Op zondag 7 april 2024 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk de bolide vandaag nog wel even na.![]()
Ik snap het echt niet hoor, zoveel haat en negativiteit en zuigen en hakken op elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap het ook niet.En weet ook niet waar het vandaan komt.quote:Op zondag 7 april 2024 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tank zal ook wel leeg zijn en de note boekkies zijn ook op![]()
Ik snap het echt niet hoor, zoveel haat en negativiteit en zuigen en hakken op elkaar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trein dame.quote:
Je en paar die komen om de boel op te stoken, zijn zoals altijd altijd dezelfde.quote:Op zondag 7 april 2024 05:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.En weet ook niet waar het vandaan komt.
En dan is het vuurtje is gedoofd komt er wel weer een ander binnen die het vuurtje aanwakkertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mickytjuh
tis wel een beetje ruk, want uiteindelhijheid. gaan we dit ook gewoon doen en dan voor 500 man publiek vertellen is ding twee waarom dit liedje.Do what you love, love what you do!![]()
Nog een weekje Dot.quote:Op zondag 7 april 2024 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je en paar die komen om de boel op te stoken, zijn zoals altijd altijd dezelfde.
En dan is het vuurtje is gedoofd komt er wel weer een ander binnen die het vuurtje aanwakkert“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, de tijd gaat snel hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
nu alzenuwen slecht hierin,/////. met mic uit te leggen toch aan heel veel. vanaf podium.Do what you love, love what you do!![]()
De tijd neemt geen pauze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis meer beetje in de nacht. en precies waar ik het liedje over maakte dus.Do what you love, love what you do!![]()
Mooie tegel wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
echt ga dit maar eens uitleggen op podium. zeg maar voor heel veel man...... ik vind t eng.Do what you love, love what you do!![]()
Zie het probleem niet echt.quote:Op zondag 7 april 2024 05:50 schreef kree het volgende:
echt ga dit maar eens uitleggen op podium. zeg maar voor heel veel man...... ik vind t eng.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Broodje ei tijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Lijkt wel een schoolreisje.quote:
nou mss heb jij er ervaring mee?quote:
Maar dit als we dit doen moet ik voorop podium staan en liedje uitleggen. wel. en ik Vins dat eng.Do what you love, love what you do!![]()
Was altijd lekker een boterham met een gebakken ei meenemen op schoolreisjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis ook nog heel persoonlijke tekst.quote:Op zondag 7 april 2024 05:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou mss heb jij er ervaring mee?
Maar dit als we dit doen moet ik voorop podium staan en liedje uitleggen. wel. en ik Vins dat eng.Do what you love, love what you do!![]()
Jezelf quotenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op schoolreisje kregen we broodjes mee.quote:Op zondag 7 april 2024 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was altijd lekker een boterham met een gebakken ei meenemen op schoolreisje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook een schoolreisje, maar dan met de natuurkunde studieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wist ik toch.quote:Op zondag 7 april 2024 06:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Is ook een schoolreisje, maar dan met de natuurkunde studie
En dan nu bek schrobbenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Niet je bekschrobber vergeten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee de reisBekSchrobber zit al in de tas.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is een mooi Scrabble woord.
PreciesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
3x de woordwaardeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tikt leuk aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoppa dit ookquote:
Je hebt geluk dochterlief steeds aan de foon, zoonlief is nog niet thuis gekomen.
Ze is helemaal over de rooie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ai,ik moet lachen maar het is niet grappig.Komt vast wel goed.quote:Op zondag 7 april 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoppa dit ook
Je hebt geluk dochterlief steeds aan de foon, zoonlief is nog niet thuis gekomen.
Ze is helemaal over de rooie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik haar ook gezegd, die ligt vast met een meisje te rommelen of zit bij vrienden thuisquote:Op zondag 7 april 2024 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ai,ik moet lachen maar het is niet grappig.Komt vast wel goed.
Maar hij neemt niet op en reageert niet
Ze heeft de hele stad al afgezocht
Hij moet ook om 11 uur werken en lust aan aardig pintjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is dubbel,snap wel haar bezorgdheid.quote:Op zondag 7 april 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik haar ook gezegd, die ligt vast met een meisje te rommelen of zit bij vrienden thuis
Maar hij neemt niet op en reageert niet
Ze heeft de hele stad al afgezocht
Hij moet ook om 11 uur werken en lust aan aardig pintje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou denk meeste wel leuk liedje wat we hebben gemaakt? tis levenslied achtig maar ik ben er ok mee iig.Do what you love, love what you do!![]()
Er moet wel een housebeat onder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Vraagje: Waarom heb je moeite met de inleiding?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O jeequote:Op zondag 7 april 2024 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraagje: Waarom heb je moeite met de inleiding?
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: