ja als je me beetje kent? zeg maar ik schelder je uit, dus kom maar met bewijs ook voor de rest openbaar.quote:Op zondag 7 april 2024 01:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je beter gaan slapen
Wel klaar met dit gesprekquote:Op zondag 7 april 2024 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja als je me beetje kent? zeg maar ik schelder je uit, dus kom maar met bewijs ook voor de rest openbaar.
ja makkelijk is dat he. gaaaaaaaao ik ook nl. maar no way. zeg maarquote:
Goede tipquote:Op zondag 7 april 2024 01:50 schreef Shii het volgende:
Misschien kun je beter nog een aflevering van Little House on the Prairie kijken.
Alles in het openbaar. Volledige transparantie.quote:Op zondag 7 april 2024 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja als je me beetje kent? zeg maar ik schelder je uit, dus kom maar met bewijs ook voor de rest openbaar.
was voor mij al maar je moet nog even bewijzen dat je gelijk had ook?quote:
Jij begint met drama.quote:Op zondag 7 april 2024 01:53 schreef kree het volgende:
ik weet want ben ook niet retarded hiermee. dus ok. maar doe dit gewoon niet, niet eens zijn is ok. maar maak er geen drama van.
Gelukkig.quote:
weet niet hoeveel jij hier nou mee te maken hebt.... ,maar zal wel. tis ok. ,maaaaaaarre voor volgende keer weest wel eerlijk gewoon;quote:
soms Killem. en hoe zeer ik hier drama van zou willen maken mss is keertje lief doen ook goed.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
soms Killem. en hoe zeer ik hier drama van zou willen maken mss is keertje lief doen ook goed.
quote:Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |